עכשיו זה רשמי: פייסבוק לא תמכור פרסום בעמוד הראשי דרך נענע10
לאחר כשנה וחצי של פעילות, במסגרתה ייצג נענע10 את פייסבוק בישראל, מסתיימת רשמית ההתקשרות בין הרשת החברתית המובילה בעולם לנציג המדיה המקומי שריכז עבורה את מכירות הפרסום בעמוד הראשי של פייסבוק, בשוק המקומי - כך נודע לאייס.
מועד סיום החוזה המקורי בין הצדדים היה אמור להיות בחודש אוגוסט הקרוב וכעת, כאמור, 5 חודשים לפני החליטו הצדדים לסיים את הפעילות המשותפת. גיא אלון אליאב, מנכ"ל נענע10 והנציג הבכיר שעבד מול פייסבוק אישר את הפרטים לאייס ואמר: "ההתקשרות הסתיימה לא מזמן, ובהסכמה משותפת". עוד הוסיף אליאב, כי "הפעילות המשותפת הסתיימה כתוצאה מכך שאנחנו מוכרים בימים אלו רק שטחי פרסום בעמודים הפנימיים של פייסבוק ולא עבור עמוד הבית. נמשיך לעבוד בצורה הדוקה עם פייסבוק".
גורם בכיר בשוק הפרסום אמר היום לאייס: "לפני שנתיים הצליחה נענע10לקבל את הנציגות של פייסבוק בישראל בדרך כלשהי. בפועל, לא היה לנענע10 שום ערך מוסף עבור מפרסמים ישראלים, כי מי שרצה יכול היה להעלות קמפיינים בפייסבוק ללא נענע10 ו-MASA ולכן הם היוו עבור פייסבוק סתם מתווך לא חיוני". עוד הוא אומר: "בפייסבוק הבינו את זה והבינו עוד שזה עשוי להיות עבורם אפילו יותר יעיל ובטח יותר רווחי לעבוד ישירות מול המשרדים בישראל מבלי להשאיר בידי נענע10 חלק מהעסקה".
לאייס נודע עוד כי בימים האחרונים עורכים נציגי פייסבוק העולמית סבב פגישות עם משרדי הפרסום המובילים ולקוחות גדולים בישראל בכדי לפתוח ערוץ פעילות ישיר ולבסס יחסי עבודה שוטפים.
את הסימנים הראשונים לשינויים בחוזה הייצוג בין נענע10 לפייסבוק היה ניתן לאתר בשינויים פרסונליים שהתרחשו בפייסבוק ישראל עם סיום דרכה של שילת לנדנברג, סמנכ"ל החברה לפני כחצי שנה. בשלב זה טרם ידוע כיצד תשפיע ההחלטה הרשמית לסיים את הסכם הבלעדיות של נענע10 כנציגת פייסבוק על עובדי החברה המסונפים לפייסבוק ישראל.
יוזכר כי ליבת העבודה של מאסה/נענע10 כנציגת פייסבוק בישראל היה למען מכירת מוצר פרימיום (שטח פרסום) בעמוד הבית של פייסבוק - אשר יועד למפרסמים המובילים בישראל. במהלך השנה האחרונה העדיפה פייסבוק, בהתאם לשינויים בתמהיל המדיה של המפרסמים להפנות את הזרקור לפרסום בפורמט ה-PPC, תשלום פר הקלקה על מודעות, דבר שצמצם באופן ניכר את חשיבותה של נענע10 בשרשרת העבודה.
זאת ועוד, משרדי הפרסום בישראל ולא מעט מפרסמים בחרו לעבוד ישירות מול פייסבוק העולמית במטה החברה הממוקם בלונדון ובדאבלין. המסלול 'עוקף נענע10' שנפתח בין הגופים המקומיים למטה האירופאי נתן לפייסבוק חומר למחשבה לגבי הדרך העדיפה לעבוד מול השוק בישראל.
- 4.שמגר ברק 22/03/2012 11:56הגב לתגובה זוואם משהו מעוניין להמשיך לקבל את השירות המצויין בדפים הפנימיים של פייסבוק מוזמן לפנות ישירות אלי [email protected] בכל זאת מיליון דולר בשנת 2010 לא הולך ברגל. אין חכם כבל נסיון
- 3.תעשיין 22/03/2012 09:24הגב לתגובה זוגם MSN נוטשים אותם
- 2.אילנית 21/03/2012 21:23הגב לתגובה זואלמלא אשתו היתה עובדת בפייסבוק כנראה הוא היה כבר לא קיים עם אידיאולוג'יק המשרד שצנח בעשרות אחוזים בשנים האחרונות. אבל כנראה מה שצריך לקרות בסופו של דבר קורה וגם הפעילות שלו בפייסבוק נעלמה ביחד עם אשתו והיום הוא מקבץ נדבות מקמפיינים דלוחים ורעיונות של 2010 בפייסבוק. כשרון כשרון שאיבד את המגע.
- 1.חבל :( כ"כ חבל (ל"ת)מארק צוקרברג 21/03/2012 18:40הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.86% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
