JCDecaux awards

תחרות הקריאייטיב של JCDecaux נפתחה: טיסה לקאן מחכה למנצחים

התחרות השנתית של חברת החוצות נפתחת רשמית. בנוסף לטיסה לקאן עבור המקום הראשון, תעניק החברה חבילות פרסום בשווי 167 אלף שקל למנצחים
כתבי אייס |

חברת החוצות הצרפתית JCDecaux הודיעה על פתיחת ההרשמה לתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות - The JCDecaux awards. התחרות מזמינה להתמודדות צוותים שיכללו קופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרד פרסום בארץ. צוותים אלו מוזמנים לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם. את העבודות לתחרות יש להגיש עד תאריך 01.05.2012 בהתאם לתקנון שנמצא באתר החברה בכתובת www.JCDecaux.co.il.

ועדת השיפוט תורכב מצוות של חמישה בכירים בעולם הפרסום. הועדה תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון נסיעה לפסטיבל הפרסום בקאן שייערך בחודש יוני. בנוסף, הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים יזכו את המפרסמים בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux.

הפרסומת הזוכה במקום הראשון תזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום על גבי תחנות אוטובוס ושלטי הכוונה בשווי כולל של כ-80 אלף שקלים. המקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50 אלף שקלים והצוות שיגיע למקום השלישי יזכה את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים. ההכרזה על הזוכה תתקיים בטקס הקקטוס שייערך בחודש מאי.

יוזכר כי בתחרות שהתקיימה ב-2011, התחרו 45 צוותים אשר הורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור של 9 משרדי פרסום בישראל: גלר נסיס Publicis , שלמור אבנון עמיחי Y&R, יורו RSCG, ערמוני בייטס, באומן בר ריבנאי, זרמון גולדמן (זרמון DDB כיום), גיתם BBDO, פוגל אוגילבי ואדלר חומסקי ורשבסקי Grey.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך במסורת של תחרות הקריאייטיב וקידום פרסומאים באופן עצמאי. פרסום החוצות הינו מדיה חשובה בישראל אשר מאפשרת להגיע לכלל הציבור. חברת JCDecaux מביאה לישראל חדשנות ובשורה פרסומית מדי שנה ובאמצעות תחרות הקריאייטיב אנו זוכים לראות רעיונות מיוחדים וחדשניים, פרי יצירתם של דור העתיד בעולם הפרסום בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה