'הביילינים' יטפל בתקציב הפרסום של 'ג'יימס ריצ'רדסון - דיוטי פרי ספורט'

עד לאחרונה טופל תקציב הפרסום על ידי ארועטי GPS. ב-2011 עמד תקציב הפרסום על כ-1.7 מיליון שקלים. החברה תעלה בקמפיין חדש לקראת פסח
משה בנימין | (3)

תקציב הפרסום של 'ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ספורט' עובר למשרד הפרסום 'הביילינים', בבעלותם של גיל ואורי ביילין.

הביילינים זכו בתקציב, בהיקף של כ-1.5 מיליון שקלים, במסגרת מכרז בו התמודדו מול משרדי פרסום נוספים. עד לאחרונה טופל התקציב במשרד הפרסום ארועטי GPS ברמן. ב-2010 עמד תקציב הפרסום על כ- 2.4 מיליון שקלים במחירים ריאליים, על פי יפעת בקרת פרסום. בשנת 2011 קטן התקציב ועמד על כ-1.7 מיליון שקלים בפועל. יבואנית האופנה מתכננת לעלות בקמפיין חדש לקראת פסח הקרוב, בו תופיע לראשונה עם חסויות בטלוויזיה, לצד פרסום בעיתונות וברדיו. שחר דיין, סמנכ"ל השיווק: "המעבר לביילינים הינו חלק מתהליך גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית חדשה". גיל ביילין, מנכ"ל 'הביילינים': בעקבות תהליך אסטרטגי שעשינו בחברה הצגנו לדיוטי פרי קונספט של נחשקות שיבוא לידי ביטוי בתוצרים השונים ובמדיות השונות. הראנו שאפשר להעביר את המסר הנכון והמדויק בתוך מסגרת התקציב ולא לוותר על מדיות חשובות כדי להעביר את המסר .

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    איך? מי מנהל השיווק השפוי שבחר בביילינים? (ל"ת)
    20/03/2012 20:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לא מבין כלום 20/03/2012 11:44
    הגב לתגובה זו
    מה אמרת בדיוק ביילין צעיר? אתה מוכן לפרט? קונספט של נחשקות שיבוא לידי ביטוי בתוצרים השונים,פפחחחחחח.... הרי בסוף זה יהיה יותר זול בדיוטי פרי
  • 1.
    מזל טוב! (ל"ת)
    ניסו 20/03/2012 11:30
    הגב לתגובה זו