סקר טים TIM אתרים
צילום: אייס

טים לפברואר: b144 ואתר הזכיינית 'רשת' רושמים עלייה של 15% בחשיפה

mako צמח ב-5% ומגיע לחשיפה הגבוהה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה. עוד אתרים שרושמים גידול בחשיפה: TheMarker עם גידול של 15%
משה בנימין |

מסקר טים לחודש פברואר, המציג את נתוני החשיפה השבועית לאתרי אינטרנט נבחרים בישראל עולה כי 18 מתוך 24 האתרים שפורסמו בדירוג רשמו עלייה בחשיפה לעומת חודש ינואר.

השלישייה המובילה שלא צשתנה מזה עשרות דירוגים נותרה בעינה וכוללת את האתרים הבינלאומיים גוגל, פייסבוק ויוטיוב. במקום ה-4 בדירוג נמצא האתר וואלה עם חשיפה מדווחת של 61.6% המהווה כ-2.48 מיליון גולשים מדי שבוע. במקום ה-5 נמצא אתר ynet עם 59.1% המהווים כ-2.38 מיליון גולשים, ובמקום ה-6 ניצב האתר mako עם חשיפה שבועית של כ-38.3% וקהל גולשים שנאמד בכ-1.54 מיליון. mako רשם בחודש פברואר גידול של כ-5% לעומת חודש ינואר, והציג את החשיפה השבועית הגבוהה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה.

אתרים נוספים שרשמו צמיחה נאה בחשיפה הם b144 של בזק עם גידול של כ-15% ומספר גולשים שנאמד בכ-821 אלף גולשים. אתר זכיינית הטלווזיה 'רשת' ואתר האינטרנט של עיתון The marker רשמו אף הם צמיחה של כ-15% בחשיפה. היקף הגולשים השבועי ברשת נאמד בכ-656 אלף גולשים ובאתר The marker מדובר על כ-592 אלף גולשים. יצוין כי חודש פברואר היה האחרון בו אתר רשת הופיע תחת ynet, כאשר החל מ-1 במארס האתר מופעל עצמאית.

דירוג החשיפה השבועית בחודש פברואר

דירוג הצפייה בתוכניות טלוויזיה באתרי אינטרנט

דירוג החשיפה לאתרים ממכשירי סלולר

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה