מינוי טרי: ערן גוטדנקר סוגר 4 שנים בוואלה ומקבל את תפקיד סמנכ"ל השיווק
לאחר 4 שנים בוואלה, ערן גוטדנקר מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה. במהלך השנה האחרונה הוא כיהן כמנהל השיווק בחברה ולפני כן ניהל את תחום המכירות של שיתופי הפעולה האסטרטגיים.
במסגרת התפקיד החדש יהיה גוטדנקר אמון על השקת מוצרי הפרסום מול המפרסמים, על השקת מוצרי גולשים ועל חיזוק הפופולאריות והרייטינג של וואלה מול קהליה השונים. "בימים אלו נמצאת וואלה בתקופה חסרת תקדים של השקת מוצרים חדשים, הן עבור גולשים והן עבור מפרסמים", אמר מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, שאיחל הצלחה לסמנכ"ל החדש.
- 3.מברוק (ל"ת)גיסנו 14/03/2012 10:42הגב לתגובה זו
- 2.מספר אחד בתחום ללא ספק (ל"ת)סבר 13/03/2012 23:18הגב לתגובה זו
- 1.איציק 13/03/2012 18:34הגב לתגובה זוברכות לערן על הקידום,כמי שעבד מולך שנים רבות אני בטוח שתצליח בתפקיד החדש. אין ספק שבוואלה עשו את הבחירה הנכונה. בהצלחה.
- לעומק 13/03/2012 20:37הגב לתגובה זובן אדם מקסים ומקצועי, כל הכבוד
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.
