אבי ביטר וואלה
צילום: יח"צ

וואלה משיק שירות שליחת קבצים גדולים במייל: ומי נבחר לככב בקמפיין הפרסומי?

אבי ביטר יככב בקמפיין הפרסום בעלות של מיליון שקלים, באתרי אינטרנט, בעיתונים ובקולנוע, עבור השירות החדש שיאפשר לשלוח עד 500 מגה
כתבי אייס | (2)

* ועכשיו: אייס גם בטוויטראתר וואלה השיק היום (יום ב') שירות חדש בדואר האלקטרוני שלו, במסגרתו יוכלו הגולשים לשלוח קבצים גדולים עד 500 מגה, הישר מתיבות המייל של האתר, ובחינם. במסגרת זו יצא האתר בקמפיין פרסומי עם הזמר אבי ביטר.

השירות החדש מוצע באינטגרציה מלאה עם תיבת המייל של וואלה. בוואלה אומרים כי העלאת קבצים והורדה שלהם מתבצעת בצורה נוחה, מהירה וקלה לתפעול ולמשתמשים ניתנת גישה לאזור אישי לניהול הקבצים שהועלו לשרת, כולל חיווי על הורדת הקובץ שנשלח וזמינותו להורדות נוספות.

* רוצים להגיב? כנסו לדף הפייסבוק של אייס * ועכשיו: אייס גם בטוויטר

השירות יתווסף לתיבות וואלה דואר במהלך הימים הקרובים, כאשר ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי שיכולול פרסום באתרי אונליין, פרסום בעיתונים ובקולנוע, בעלות של כמיליון שקלים ברוטו. את הקמפיין מפיקה 'לעומק התודעה'.

סמנכ"ל מוצרים בוואלה, עידו אשד, מסר: "השירות החדש במייל של וואלה מספק את הפתרון החינמי המוצלח ביותר ברשת להעברת קבצים גדולים. וואלה דואר מהווה את אחד מתחומי הפעילות החשובים שלנו ובכוונתנו להתמיד בשיפור ובשכלול המערכת לטובת חוויית שימוש אופטימאלית עבור הגולשים".

יש לציין כי וואלה הוא האתר המוביל בישראל על פי ועדת המדרוג באינטרנט. באתר גולשים כ-1.2 מיליון גולשים שונים מדי יום, כאשר חלק לא קטן מהם עושה שימוש בתיבת הדואר הפופולארית של וואלה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רוני 13/03/2012 23:34
    הגב לתגובה זו
    לפחות היו עושים עם אבי ביטר משהו מצחיק. עוד קמפיין נוראי מבית היוצר החובבני של לעומק התודעה. עכשיו אני מבין למה הלקוחות שהם עבדו איתם בורחים מהם.
  • 1.
    בקצב העלאה שיש בארץ זה לא יותר מגימיק (ל"ת)
    דן 13/03/2012 20:16
    הגב לתגובה זו