אבי ביטר וואלה
צילום: יח"צ

וואלה משיק שירות שליחת קבצים גדולים במייל: ומי נבחר לככב בקמפיין הפרסומי?

אבי ביטר יככב בקמפיין הפרסום בעלות של מיליון שקלים, באתרי אינטרנט, בעיתונים ובקולנוע, עבור השירות החדש שיאפשר לשלוח עד 500 מגה
כתבי אייס | (2)

* ועכשיו: אייס גם בטוויטראתר וואלה השיק היום (יום ב') שירות חדש בדואר האלקטרוני שלו, במסגרתו יוכלו הגולשים לשלוח קבצים גדולים עד 500 מגה, הישר מתיבות המייל של האתר, ובחינם. במסגרת זו יצא האתר בקמפיין פרסומי עם הזמר אבי ביטר.

השירות החדש מוצע באינטגרציה מלאה עם תיבת המייל של וואלה. בוואלה אומרים כי העלאת קבצים והורדה שלהם מתבצעת בצורה נוחה, מהירה וקלה לתפעול ולמשתמשים ניתנת גישה לאזור אישי לניהול הקבצים שהועלו לשרת, כולל חיווי על הורדת הקובץ שנשלח וזמינותו להורדות נוספות.

* רוצים להגיב? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

* ועכשיו: אייס גם בטוויטר

השירות יתווסף לתיבות וואלה דואר במהלך הימים הקרובים, כאשר ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי שיכולול פרסום באתרי אונליין, פרסום בעיתונים ובקולנוע, בעלות של כמיליון שקלים ברוטו. את הקמפיין מפיקה 'לעומק התודעה'.

סמנכ"ל מוצרים בוואלה, עידו אשד, מסר: "השירות החדש במייל של וואלה מספק את הפתרון החינמי המוצלח ביותר ברשת להעברת קבצים גדולים. וואלה דואר מהווה את אחד מתחומי הפעילות החשובים שלנו ובכוונתנו להתמיד בשיפור ובשכלול המערכת לטובת חוויית שימוש אופטימאלית עבור הגולשים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רוני 13/03/2012 23:34
    הגב לתגובה זו
    לפחות היו עושים עם אבי ביטר משהו מצחיק. עוד קמפיין נוראי מבית היוצר החובבני של לעומק התודעה. עכשיו אני מבין למה הלקוחות שהם עבדו איתם בורחים מהם.
  • 1.
    בקצב העלאה שיש בארץ זה לא יותר מגימיק (ל"ת)
    דן 13/03/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14
רייטינג

האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?

התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים 

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה  ו-50 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.

בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג ו-36 אלף צופים בלבד.