וואלה משיק שירות שליחת קבצים גדולים במייל: ומי נבחר לככב בקמפיין הפרסומי?

אבי ביטר יככב בקמפיין הפרסום בעלות של מיליון שקלים, באתרי אינטרנט, בעיתונים ובקולנוע, עבור השירות החדש שיאפשר לשלוח עד 500 מגה
כתבי אייס | (2)

* ועכשיו: אייס גם בטוויטראתר וואלה השיק היום (יום ב') שירות חדש בדואר האלקטרוני שלו, במסגרתו יוכלו הגולשים לשלוח קבצים גדולים עד 500 מגה, הישר מתיבות המייל של האתר, ובחינם. במסגרת זו יצא האתר בקמפיין פרסומי עם הזמר אבי ביטר.

השירות החדש מוצע באינטגרציה מלאה עם תיבת המייל של וואלה. בוואלה אומרים כי העלאת קבצים והורדה שלהם מתבצעת בצורה נוחה, מהירה וקלה לתפעול ולמשתמשים ניתנת גישה לאזור אישי לניהול הקבצים שהועלו לשרת, כולל חיווי על הורדת הקובץ שנשלח וזמינותו להורדות נוספות.

* רוצים להגיב? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

* ועכשיו: אייס גם בטוויטר

השירות יתווסף לתיבות וואלה דואר במהלך הימים הקרובים, כאשר ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי שיכולול פרסום באתרי אונליין, פרסום בעיתונים ובקולנוע, בעלות של כמיליון שקלים ברוטו. את הקמפיין מפיקה 'לעומק התודעה'.

סמנכ"ל מוצרים בוואלה, עידו אשד, מסר: "השירות החדש במייל של וואלה מספק את הפתרון החינמי המוצלח ביותר ברשת להעברת קבצים גדולים. וואלה דואר מהווה את אחד מתחומי הפעילות החשובים שלנו ובכוונתנו להתמיד בשיפור ובשכלול המערכת לטובת חוויית שימוש אופטימאלית עבור הגולשים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רוני 13/03/2012 23:34
    הגב לתגובה זו
    לפחות היו עושים עם אבי ביטר משהו מצחיק. עוד קמפיין נוראי מבית היוצר החובבני של לעומק התודעה. עכשיו אני מבין למה הלקוחות שהם עבדו איתם בורחים מהם.
  • 1.
    בקצב העלאה שיש בארץ זה לא יותר מגימיק (ל"ת)
    דן 13/03/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.