רק בפורנו נשים מרוויחות יותר מגברים? צפו בקמפיין עם כוכבת הסקס סשה גריי
קמפיין חדש שעלה לאוויר ומגיע מבלגיה מטפל באחת הבעיות המוכרות בעולם המודרני - פערי השכר בין גברים ונשים. הפער, שאפילו ב-2012 עומד על כ-22% לטובת הגברים באותן עבודות, חייב את האנשים שעומדים מאחורי ארגון Equal pay day לצאת בקמפיין ייחודי שבמרכזו סשה גריי. מכוכבות הפורנו המפורסמות של השנים האחרונות ומי שפרצה את מחסום צופי הפורנו וזכתה לחשיפה עולמית כשגילמה את עצמה בסדרה 'הפמלייה' כבת זוגו של וינס צ'ייס.
ב-Equal pay day זיקקו תובנה מאוד פשוטה ועצובה: עולם הפורנו הוא התעשייה היחידה בה נשים יכולות להרוויח יותר מגברים. בקמפיין שמופיע זו השנה השמינית ו'מתארח' בבלגיה בחרו להתמקד בשכבת הגיל הצעירה.
*
*
הסרטון של סשה גריי - כוכבת הפורנו שבאה לעזרת הנשים
גריי בת ה-23 שכבר אפסנה את קריירת הפורנו שלה לאחר שהפכה לכוכבת קולנוע מיינסטרימי מציגה בקמפיין את החלטות הקריירה שקיבלה מאז שפרשה מהתיכון בגיל 18 והחליטה לצאת לעולם הגדול. בעוד היא מספרת על עברה כ'מורה', 'מלצרית', 'מזכירה' ו'אחות' שהרוויחה אפילו יותר מה'רופאים' נשתלים ברקע ברמיזה סצינות מעולם הפורנו שהיה לצערה התחום היחיד שהביא אותה לכסף הגדול ובו למעשה היא שימשה באותם תפקידים. משם עוברת גריי לתיאורים יותר גרפיים של סצינות בהן השתתפה ופחות מרומזים.
הקמפיין של הארגון המנסה לעודד את הצעירים לקחת החלטות קריירה חכמות נחתם עם המשפט: "פורנו הוא מהדרכים הבודדות בהן אשה יכולה להרוויח יותר מגבר. מצאי לך אלטרנטיבה אחרת ב-Equal pay day".
- 6.נטשה 13/03/2012 12:00הגב לתגובה זואו זונה.
- 5.דד 13/03/2012 09:16הגב לתגובה זובתור צרכן פורנו כן נכון הם מרויחות יותר אבל הקרירה שלהם הרבה יותר קצרה למעט מספר קטן מאוד של שחקניות שגם הם יצאו ונכנסו
- 4.ובכל זאת דופקים אותן ... (ל"ת)נכון 12/03/2012 19:18הגב לתגובה זו
- 3.ויזתא 12/03/2012 17:55הגב לתגובה זוכפי שיש בישראל
- 2.פומפיה 12/03/2012 17:44הגב לתגובה זועבדתי פעם בפורנו והרווחתי יותר כסף מאשר במשרד פרסום.
- 1.ארעד 12/03/2012 17:34הגב לתגובה זונו נו בראוו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.