מתוך האינסטגרם של עובדי ענבר מרחב: הפרזנטור המפתיע של שוקולד 'השחר'

יו"ר הכנסת לשעבר אברום בורג, הוא ולא אחר, יככב בקמפיין שיעלה לקראת פסח. התמונה מתוך צילומי הקמפיין הועלתה לאינסטגרם לפני מספר דקות
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום ענבר מרחב שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של המותג הוותיק 'שוקולד השחר' יציב במרכז הקמפיין הפתעה לא צפויה בדמותו של חבר הכנסת לשעבר אברום בורג.

צילומי הקמפיין שיעלה לקראת פסח החלו הבוקר (יום ב') ותמונות מהסט הועלו לפני כ-20 דקות לאפליקציית שיתוף התמונות 'אינסטגרם' על ידי עובדי ענבר מרחב. בורג נראה יושב ליד שולחן, בתפאורה שמדמה משרד ובידו גביע השוקולד. מולו מוצבות המצלמות של חברת ההפקות 'ברודקאסט'.

בנוסף לבורג, תשתתף בקמפיין כפרזנטורית סנדרה שדה. בשונה מפרזנטורים אחרים, בורג שכיהן כיו"ר הכנסת ה-15 החליט לתרום את שכרו עבור ההשתתפות בקמפיין למטרות חברתיות.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    נו פרןבלם הפסקתי לקנות שןקלד השחר -פוסט ציוני (ל"ת)
    פוסט ציוני לא בשבילי 18/03/2012 18:43
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    פאדיחה גדולה לענבר מרחב (ל"ת)
    13/03/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אח ספי, ספי...לאן הלכת? (ל"ת)
    יורם 12/03/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    12/03/2012 14:32
    הגב לתגובה זו
    בפסח הזה יקנו יותר שוקולד !
  • 12/03/2012 15:58
    הגב לתגובה זו
    יא נעל
  • 3.
    פרייאר מי שישלם (ל"ת)
    12/03/2012 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מה? ... (ל"ת)
    12/03/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    12/03/2012 13:46
    הגב לתגובה זו
    מילא שהלקוח הזוי, עכשיו גם המשרד מתחבר אליו.... נזק אמיתי
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.