Twentythree מחלקים 1,000 דולר למי שמקבל ליקוק מהג'ירפה בספארי
ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי מטוונטי-טרי במהלך דיגיטלי לקידום האתר DoUpTo. הגולש שאת תמונתו ליקקה הג'ירפה בספארי זכה בכל הקופה
משרד הפרסום twentythree, בבעלותם של ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי יצא לאחרונה במהלך דיגיטלי בשם Lick of Luck וכשמו כן הוא. במסגרת המהלך לקידום האתר DoUpTo.com הוצגו בפני הג'ירפות בספארי ברמת גן תמונות גולשי האתר. הגולש הראשון שזכה לליקוק מסך מהג'ירפה זכה ב-1,000 דולר.
סרטון המהלך של טוונטי-טרי
- 2.נתנאל 12/03/2012 11:53הגב לתגובה זועוד דאחקה שאף אחד לא שמע עליה...
- 1.32 11/03/2012 19:25הגב לתגובה זוהדבר היחיד שזה אומר על המיזם הזה, הוא שאין שום דבר מעניין לומר על המיזם הזה, אז צריך להשתמש בגימיקים מטופשים ונטולי פואנטה.