משרד הפרסום 'לעומק התודעה' זכה בתקציב הפרסום של מכללת 'שערי משפט'
לאחרונה זכה המשרד ב-2 תקציבי פרסום נוספים של הספארי ברמת גן ומשאיות איסוזו סומו
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' זכה בתקציב הפרסום של מכללת 'שערי משפט' שיעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.
בחודש האחרון זכה המשרד בשני תקציבים נוספים, של הספארי ברמת גן ותקציב הפרסום של משאיות איסוזו סומו. זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "אנחנו גאים על הזכייה בתקציב שערי משפט. לעומק התודעה תמשיך לבסס את מעמדה כמשרד פרסום המיצג את הדור החדש, הרעב והמעודכן שמהווה אלטרנטיבה איכותית ומתוחכמת למשרדים הגדולים".
שערי משפט הוקמה ב-1995 וכיום מוכרת ע"י המל"ג כמוסמכת להעניק תואר ראשון LL.B במשפטים. בשנת 2010 קיבלה המכללה אישור מהמועצה להשכלה גבוהה לפתיחת תוכניות לימודים נוספות: תואר ראשון B.A בחשבונאות ותואר M.A במשפט עברי.
- 1.טל 11/03/2012 16:43הגב לתגובה זודור צעיר, רעב ומעודכן? ארז מי-טל הוא האלטנרנטיבה? המתוחכמת? אחת הבדיחות הטובות.