משרד הפרסום 'לעומק התודעה' זכה בתקציב הפרסום של מכללת 'שערי משפט'

לאחרונה זכה המשרד ב-2 תקציבי פרסום נוספים של הספארי ברמת גן ומשאיות איסוזו סומו
כתבי אייס | (1)

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' זכה בתקציב הפרסום של מכללת 'שערי משפט' שיעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.

בחודש האחרון זכה המשרד בשני תקציבים נוספים, של הספארי ברמת גן ותקציב הפרסום של משאיות איסוזו סומו. זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "אנחנו גאים על הזכייה בתקציב שערי משפט. לעומק התודעה תמשיך לבסס את מעמדה כמשרד פרסום המיצג את הדור החדש, הרעב והמעודכן שמהווה אלטרנטיבה איכותית ומתוחכמת למשרדים הגדולים".

שערי משפט הוקמה ב-1995 וכיום מוכרת ע"י המל"ג כמוסמכת להעניק תואר ראשון LL.B במשפטים. בשנת 2010 קיבלה המכללה אישור מהמועצה להשכלה גבוהה לפתיחת תוכניות לימודים נוספות: תואר ראשון B.A בחשבונאות ותואר M.A במשפט עברי.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    טל 11/03/2012 16:43
    הגב לתגובה זו
    דור צעיר, רעב ומעודכן? ארז מי-טל הוא האלטנרנטיבה? המתוחכמת? אחת הבדיחות הטובות.