מתכוננים לחג המצות: ענבר מרחב זכה בתקציב הפרסום של מותג 'שוקולד שחר'
מותג השוקולד הוותיק מתכנן לצאת בקמפיין שיכלול גם הופעה בטלוויזיה לקראת הפסח. תקציב הפרסום השנתי עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים
משרד הפרסום ענבר מרחב יטפל בתקציב הפרסום של מותג השוקולד הוותיק 'השחר העולה' או בשמו הקצר והמוכר יותר שוקולד שחר - כך נודע לאייס.
מותג השוקולד שתקציבו יטופל על ידי ענבר מרחב, יעלה בקרוב בקמפיין לקראת חג הפסח, בו מכירות השוקולד רושמות זינוק חד של כ-50% בממוצע. תקציב הפרסום השנתי של המותג עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים.
הקמפיין שיעלה בקרוב יכלול טלוויזיה ושילוט חוצות. יוזכר כי בעבר טופל התקציב על ידי משרדה של ג.יפית, ובשנים האחרונות נמנע מפעילות פרסום נרחבת באמצעי המדיה.
גיא קלנר, מנכ"ל ענבר מרחב: "אנחנו מוחמאים מהבחירה בנו לטיפול במותג אהוב ועוצמתי שכל ישראלי מכיר, על לחם או על מצה. זו אחריות לטפל במותג כל כך חזק, ואני בטוח שבעקבות הקמפיין והפעילות הוא עוד יוסיף ויתעצם".
- 6.מזל טוב חברים! (ל"ת)פרסי ג'ינג'י 11/03/2012 22:28הגב לתגובה זו
- 5.רובסון מלך (ל"ת)מכיר 11/03/2012 21:10הגב לתגובה זו
- 4.11/03/2012 19:25הגב לתגובה זוכל חג אותה חארטה עם פרייאר אחר
- 3.סיגי 11/03/2012 15:16הגב לתגובה זו... אז לפחות שיהיו מרוחות בשוקולד
- 2.סיגל 11/03/2012 14:57הגב לתגובה זוהיא מצויינת
- 1.סחתיין ליהב דרייזין (ל"ת)11/03/2012 14:37הגב לתגובה זו
- FF 11/03/2012 15:35הגב לתגובה זועל הטוקבק העצמי המהיר?
- הוא הבלוף הכי גדול בתעשייה (ל"ת)/ 11/03/2012 16:29