מתכוננים לחג המצות: ענבר מרחב זכה בתקציב הפרסום של מותג 'שוקולד שחר'

מותג השוקולד הוותיק מתכנן לצאת בקמפיין שיכלול גם הופעה בטלוויזיה לקראת הפסח. תקציב הפרסום השנתי עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים
משה בנימין | (9)

משרד הפרסום ענבר מרחב יטפל בתקציב הפרסום של מותג השוקולד הוותיק 'השחר העולה' או בשמו הקצר והמוכר יותר שוקולד שחר - כך נודע לאייס.

מותג השוקולד שתקציבו יטופל על ידי ענבר מרחב, יעלה בקרוב בקמפיין לקראת חג הפסח, בו מכירות השוקולד רושמות זינוק חד של כ-50% בממוצע. תקציב הפרסום השנתי של המותג עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים.

הקמפיין שיעלה בקרוב יכלול טלוויזיה ושילוט חוצות. יוזכר כי בעבר טופל התקציב על ידי משרדה של ג.יפית, ובשנים האחרונות נמנע מפעילות פרסום נרחבת באמצעי המדיה.

גיא קלנר, מנכ"ל ענבר מרחב: "אנחנו מוחמאים מהבחירה בנו לטיפול במותג אהוב ועוצמתי שכל ישראלי מכיר, על לחם או על מצה. זו אחריות לטפל במותג כל כך חזק, ואני בטוח שבעקבות הקמפיין והפעילות הוא עוד יוסיף ויתעצם".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מזל טוב חברים! (ל"ת)
    פרסי ג'ינג'י 11/03/2012 22:28
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רובסון מלך (ל"ת)
    מכיר 11/03/2012 21:10
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    11/03/2012 19:25
    הגב לתגובה זו
    כל חג אותה חארטה עם פרייאר אחר
  • 3.
    סיגי 11/03/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    ... אז לפחות שיהיו מרוחות בשוקולד
  • 2.
    סיגל 11/03/2012 14:57
    הגב לתגובה זו
    היא מצויינת
  • 1.
    סחתיין ליהב דרייזין (ל"ת)
    11/03/2012 14:37
    הגב לתגובה זו
  • FF 11/03/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    על הטוקבק העצמי המהיר?
  • הוא הבלוף הכי גדול בתעשייה (ל"ת)
    / 11/03/2012 16:29
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.