אודי פרידן בלק ורוד: הגברים של ראובני פרידן מתגייסים למלחמה בסרטן השד
משרד הפרסום ראובני פרידן נרתם למאבק בסרטן השד ויוצא במהלך שיקודם בדיגיטל ומשלב את עובדי המשרד ומספר סלבריטאים. במסגרת הקמפיין להגברת המודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות הצטלמו המשתתפים, בינהם אודי פרידן, המנכ"ל ומבעלי המשרד וניב חורש המשנה למנכ"ל כשאצבעות ידיהם צבועות בלק ורוד.
הקמפיין נוצר עבור עמותת 'עתיד ורוד' - העמותה לקידום מודעות לסרטן השד בנשים צעירות. הרעיון מאחורי הצילומים הוא לעודד את קניית הלק 'עתיד ורוד' שיצא במהדורה מיוחדת בסניפי רשת LAKA. הקמפיין יכלול פרסום בפייסבוק ובאתרים מובילים ויזכה לתפוצה רחבה. הכספים שייאספו ממכירת הלקים יועברו כתרומה לעמותת 'עתיד ורוד'.
במרכז הקמפיין צילמו בראובני פרידן את עובדי המשרד, כדוגמת: אודי פרידן מנכ"ל, ניב חורש המשנה למנכ"ל, אריאל פרידן ואסף רונן מפיקים, קוגן דמיטרי, ולדי סרז'בסקי ואיציק הרוש ארט דיירקטורים, ערן ארליך ורועי גוטמן מנהלי צוות, נבו מזור ותומר ליננברג פלנרים, ושימי ארביב מנהל תפעול.
בנוסף גייסו אנשי המשרד לקמפיין סלבריטאים מתחומים וביניהם השחקנים: עופר שכטר, אושרי כהן, איתי תורג מן והקומיקאי קובי פרג'. הצילומים נעשו בהתנדבות ע"י הצלם ראובן קפוצ'ינסקי וגיוס הסלבס נעשה בסיועו של המלהק מורן מרציאנו - שהצטלמו גם כן לקמפיין.
עובדי ראובני פרידן בלק ורוד. זה רק אנחנו או שלאיציק הרוש זה ממש מתאים
- 7.יגי 12/03/2012 08:41הגב לתגובה זוחבורה של...
- 6.רז 11/03/2012 17:43הגב לתגובה זואתה גם נראה טוב עם לק :)
- רומי 10/02/2019 13:30הגב לתגובה זוהכי שווה זה שימי ארביב
- 5.ג'ינה 11/03/2012 12:51הגב לתגובה זונראה טוב, מצחיק ועושה את העבודה. לא קל להמציא את הגלגלים כל הזמן, יפה מאד.
- 4.אודי פרידן מפחיד אותי יותר מסרטן השד (ל"ת)חמוטל 11/03/2012 12:49הגב לתגובה זו
- 3.11/03/2012 12:30הגב לתגובה זויש במשרד הזה
- 2.סחטיין! חמודים... (ל"ת)מיכל 11/03/2012 12:24הגב לתגובה זו
- 1.11/03/2012 12:03הגב לתגובה זוכדי שישימו את התמונה שלהם בהקשר של ציצים... חמודים. (דימה הוא המלךךךך!!!!)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.