עוד שם לרשימה: בגיתם BBDO שקלו למנות את גיא פורה למחליף של גיא בר
הניסיונות של משרד הפרסום גיתם BBDO והעומדת בראשו - מיכל המאירי, לאתר את מחליפו הראוי של גיא בר בתפקיד המשנה למנכ"ל עדיין בשיאן. לאייס נודע כי השם האחרון שעלה כמועמד (וכבר מיצה את עצמו וירד מהפרק) הוא זה של גיא פורה, ראש תחום הדיגיטל והניו מדיה במשרד.
לאייס נודע כי בגיתם שקלו את מינויו של פורה לתפקיד שיתפנה עם פרישתו של גיא בר (מנהל הקריאייטיב הראשי ומשנה למנכ"ל גיתם BBDO). עם זאת פורה סרב להצעה המחמיאה שטומנת בחובה הבעת אמון מקברניטי המשרד. מקורות בענף מוסרים כי סירובו של פורה נובע מבחירתו להישאר בתחום הדיגיטל וניו מדיה ומהשלמה עם כך שיכולותיו לא יבואו לידי ביטוי במשבצת אותה מפנה בר.
יתרה מכך, סיבה נוספת שבעקבותיה מעדיף פורה להישאר בתפקידו נוגעת לסטארט אפ דיגיטלי שגיתם ופורה עובדים עליו בימים אלו. לעת עתה רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור למיזם וככל הנראה הוא יוצג רשמית בעוד כחודשיים.
יוזכר כי פורה הגיע לגיתם BBDO בדיוק לפני שנה, במרץ 2011. פורה למעשה שב לגיתם משלמור בו שימש כשנה וחצי כמנכ"ל y&r אינטראקטיב. לפני כן הוא היה שותף לשינוי הארגוני שעבר גיתם BBDO בהטמעת הדיגיטל למחלקות המשרד.
גיא פורה סרב להגיב לידיעה. מגיתם נמסר: "גיא פורה עושה חיל כסמנכ"ל ניו מדיה בדיגיטל, לראייה, גיתם רק צומחת בהיקף פעילות הדיגיטל ונמצאת במקום השני בדירוג. גיא ימשיך לפתח את התחום. פורה לא יחליף את גיא בר בתפקיד".
- 14.22/03/2012 14:25הגב לתגובה זולא חתום על מהלך קריאטיבי אחד מלבד ליחצן את עצמו
- 13.תת רמה - הרס כל מה שנגע בו (ל"ת)תת רמה 08/03/2012 00:39הגב לתגובה זו
- 12.על 07/03/2012 17:55הגב לתגובה זואני עבדתי ועובד איתו והבן אדם תותח על וחבר. ולפי מה שראיתי התותחים של הדיגיטל משלמור עברו איתו לגיתם ואני יודע שכמה סמנכלים בשלמור ביקשו לעבוד אצלו. אז שימותו הקנאים פורה העם איתך
- 11.(ל"ת)השם ישמור 07/03/2012 08:11הגב לתגובה זו
- 10.פחחחחחח 07/03/2012 00:05הגב לתגובה זופחחחחחחח
- 9.לא מקום שני ולא נעליים (ל"ת)דוביד 06/03/2012 23:29הגב לתגובה זו
- 8.משה 06/03/2012 22:01הגב לתגובה זואין מילה אחרת שיכולה לתאר את האדם ופועלו. לא עשה דבר בשלמור למעט להחריב את הדיגיטל והשם שהיה לו לפניו. גורש בבושת פנים. ממשיך לא לעשות דבר בגיתם ומייחצן עצמו כיורש לגיטימי לגיא.
- 7.בן אדם זהב 06/03/2012 21:11הגב לתגובה זובן אדם זהב
- XXX 07/03/2012 14:45הגב לתגובה זויכולת ניהול של קופסת גפרורים. כל דבר שנוגע קורס וכולם בורחים מהמחלקה שלו. נמצא שם כדי לקדם את האינטרסים שלו ותו לא.
- מעריצה 07/03/2012 15:33יכולת ניהול?! הבנאדם כמו קוקיה עובר בקינים זרים, עושה נזק וממשיך. לקבל את המפתחות של גיתם?! מיכל אמרת שאת מביאה רגש לעבודה - מה עם קצת שכל? עיתונות מהשורה הראשונה הידיעה הזו.
- 6.גם מבפנים 06/03/2012 19:07הגב לתגובה זואפשר להבין למה פנו אליו. קריאטיבי ומוכשר כשד. אם לא הוא אז שיקחו את אלדד ויינברגר
- פחחחחחחח (ל"ת)guy bar 07/03/2012 00:46הגב לתגובה זו
- בן אדם זהב (ל"ת)קארין 06/03/2012 22:01הגב לתגובה זו
- 5.מני 06/03/2012 18:25הגב לתגובה זואז או שישאירו את גיא או שאולי מישהו מתחתיו יצ'ופר בקידום. יעקובוביץ למשל?
- 4.אחת מתוכם 06/03/2012 18:16הגב לתגובה זואף קברניט גיתם לא סבור שגיא פורה כשיר לנהל משהו.
- 3.מנהל הניו מדיה 06/03/2012 18:13הגב לתגובה זוככה זה שאין עבודה , יש זמן לכתבות יחצ מהסוג הצהוב והנמוך ביותר ...
- 2.אחד מגיתם 06/03/2012 17:25הגב לתגובה זומי בכלל פנה אליו? מחליף של גיאבר? אפילו מחליף של בוריס הוא לא יכול להיות
- 1.אני שמעתי שהבא בתור זה ליאור שוורץ (ל"ת)לא ליאור שוורץ 06/03/2012 17:06הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.