רק אתמול שלשום, כבר מחר מחרתיים: רקיט חוזרת עם קמפיין 'שאני אשפשף?!'
הרכב מנצח לא מחליפים גם אם עברו 7 שנים. לקראת החגים חוזרת חברת רקיט בנקיזר לקמפיין 'שאני אשפשף'. "הפך למטבע לשון בציבור הישראלי"
כאילו לא עברו 7 שנים ואלפי מודעות וסרטוני פרסומת שזרמו בטראפיק של ענף הפרסום. חברת רקיט בנקיזר משווקת 'סיליט באנג' בישראל החליטה להשיב לאוויר את קמפיין 'שאני אשפשף' הקלאסי של המותג לקראת עונת החגים הקרבה.
הקמפיין המקורי של סיליט באנג באמצעות טמיר כהן JWT עלה בשנת 2004 תחת הקונספט של "חזק בניקיון ללא מאמץ". בקמפיין מככבת 'ויקי' - הדמות המזוהה עם המותג שחתומה על המשפט האייקוני, בקנה המידה של הענף בישראל: "שאני אשפשף?".
הקמפיין יחזור לאוויר באמצעות משרד הפרסום 'יורו ישראל' שמטפל כיום בתקציב הפרסום של 'רקיט בנקיזר', משווקת מוצרי 'סיליט' בישראל. טל בן פורת סמנכ"ל שיווק 'רקיט בנקיזר': "הקמפיין שהושק לפני 7 שנים הפך למטבע לשון בקרב הציבור הישראלי ונקשר עם המותג זמן רב לאחר ירידת הקמפיין. אנו צופים כי הוא יתרום רבות למכירות המותג בחג".
- 3.יצחק 06/03/2012 17:32הגב לתגובה זואני משפשף את עיניי ולא מבין איך כותבים ידיעה כזו, שאין לה כל אחיזה במציאות. מי בכלל זוכר את הפרסומת "המוצלחת" של רקיט בנקיזר? איש אינו זוכר, כי כנראה שהפרסומת לא הייתה מוצלחת כפי שהכותב סבור.
- 2.קורא בקפה 05/03/2012 23:33הגב לתגובה זופאתטי הבנאדם כל פעם שמוזכרת עבודה שקשורה אליו - הוא קופץ להגיב בן אתה שקוף
- 1.בן גבר 05/03/2012 20:50הגב לתגובה זופחחחחח