מי יזכה בתקציב שברולט? UMI מוותרת על פרזנטציות ומחכה למשרד מהעשירייה
חברת UMI שהחליטה לרענן את מערך הפרסום לאחר 5 שנים בגלר נסיס בנתה על חלון זמן של מספר חודשים בו יאותר משרד הפרסום שיחליף את פובליסיס גלר נסיס. לגלר היו תוכניות אחרות וצירופו של מותג מיצובישי ללקוחות המשרד דוחק כעת ב-UMI למצוא למותג שברולט משרד פרסום חלופי, ומהר.
במידה ושברולט היה המותג היחיד שנמצא ב'שופינג' בענף אזי היה מדובר בסיטואציה שגרתית של תקציב 'שמן' שמחפש בית ומחוזר על ידי שחקנים בולטים בענף. עם זאת, במקביל לשברולט נמצא גם תקציב רנו מקבוצת קרסו ב'שופינג' לאיתור משרד פרסום ורק כדי להפוך את זה ליותר מעניין חשוב להזכיר שמשרדי פרסום בעלי שיעור קומה הם מצרך די נדיר בקטגוריית הרכב בענף הפרסום, שכן רובם ככולם כבר מטפלים בתקציב כזה או אחר. לאחרונה פורסם כי בתמונת תקציב הפרסום של רנו נמצאים שלמור-אבנון-עמיחי, JWT ישראל, זרמון DDB ופוקס-גורן-גלעדי. השמות האלו ועוד מוזכרים גם במקרה של שברולט ו-UMI. לאייס נודע כי בין שלמור אבנון עמיחי ו-UMI כבר התקיימה פגישה ולנציגי החברה הועברו פניות נוספות מצד פוגל וארועטי GPS הנושאים עיניים לתקציב שברולט.
עוד נודע לאייס כי למרות ש-UMI לא דחו אף פנייה על הסף, בסביבת יבואנית הרכב מעבירים מסר ברור על כך ש"הכיוון הוא למשרד גדול מהעשירייה הראשונה. כזה שייכנס לנעליו של גלר נסיס, יציג יכולות מובילות בכל הפרמטרים, נסיון בעבודה מול לקוח גלובלי ויוכל להכיל את האתגר של מותג שברולט".
מצב העניינים כעת מוביל לסיטואציה מעניינת בה למעשה מתקיימת תחרות שקטה וסמויה מהעין בין רנו ושברולט על משרדי הפרסום המובילים שנותרו ללא תקציב רכב. האופציות כידוע מצומצמות: היחידים, בין משרדי הפרסום בשליש העליון של משרדי הפרסום שנותרו ללא תקציב רכב הם JWT שטיפל בעבר בתקציב סובארו, שלמור אבנון עמיחי שנפרד רק לאחרונה מתקציבי קבוצת כלמוביל יונדאי, מרצדס ומיצובישי וזרמון DDB (לשעבר זרמון גולדמן) שנפרד מתקציב סיטרואן לטובת ראובני פרידן. באשר לשלמור וזרמון יוזכר כי אובדן התקציבים שחוו שני המשרדים בחודשים האחרונים די מרחיקים אותם מתואר 'העשירייה הראשונה'. על פניו נראה כי התרגום בין השורות של כוונות UMI הוא למעשה רמז עבה מאוד שהחברה מנסה להעביר למשרדי הפרסום המובילים בתעשייה. זאת כדי שאחד מהם ייענה לפיתוי ויאותת ל-UMI בחזרה ש'יש על מה לדבר' ויסכים להחליף את תקציב הרכב בו הוא מטפל בשברולט.
לאייס נודע עוד כי ב-UMI החליטו, כנראה לאור לוח הזמן הצפוף שנכפה עליהם, לוותר על הדרישה המקובלת מהמשרדים להציג בפניהם פרזנטציה. ההחלטה על המשרד שיטפל בתקציב תתקבל לאחר הצגת תכלית של המשרדים בפני החברה.
מחברת UMI לא התקבלה תגובה.
- 11.GPS זו פיקציה הזויה..אין להם מושג (ל"ת)GPS 06/03/2012 13:27הגב לתגובה זו
- לחלוטין פיקציה (ל"ת)רווית 06/03/2012 13:57הגב לתגובה זו
- 10.ארנו סמואל 06/03/2012 12:40הגב לתגובה זובלי קשר לענבר מרחב, בהינתן אסופת הכלום שנותרה בלי תקציבי רכב, רנו צריכים להיות דפוקים לגמרי כדי לשים את התקציב אצל אחד הלוזרים האלמנים. ומישהו גדול ורציני לא יוותר עבורם על תקציב רכב פשוט כי רנו לא סקסי וגדול מספיק לגדולים.
- 9.מני 06/03/2012 12:03הגב לתגובה זואלוהים ישמור!
- אלי 06/03/2012 12:42הגב לתגובה זוזה משרד כירסום....
- 8.רוני 06/03/2012 10:32הגב לתגובה זווכל מי שמדבר פה בגנותם כנראה עבד בגלר או בחברת הניו מדיה הכושלת שלהם שעברה לינון. בכל מקרה, הם לקוח מעולה, אבל כזה שאינו מתפשר על איכות העבודה. Z
- 7.בדיחה של משרד, יכולים לטפל ברכבי צעצוע (ל"ת)GPS ארועטי 05/03/2012 17:58הגב לתגובה זו
- קיקו 05/03/2012 20:22הגב לתגובה זומה הם עשו לך... גם ברכבי צעצוע לא הייתי נותן למשרד ה"אסטרטגי" הזה לגעת
- 6.אחד שיודע 05/03/2012 17:15הגב לתגובה זוזה רעל בחברה. עדיף לקחת חב' סיגריות עם סרטן מאשר את הלקוח הזה
- 5.פחנוע 05/03/2012 17:14הגב לתגובה זושלא ימצאו אף אחד או יותר גרוע את זרמון... גלר עשה בשבילם, אישית, הכל ובסוף זרקו אותו לכלבים. מגיע להם ומברוק לגלר על הריבאונד המהיר.
- 4.אחד שיודע 05/03/2012 17:10הגב לתגובה זובתור אחד שמכיר אותם, מדובר בלקוח מזעזע. אנשים מגעילים בצורה יוצאת דופן, אפילו יותר מלקוחות תאורה ומזגנים מסוימים. הלקוח הזה אחראי על הרבה מההדרדרות של גלר - נטשו את המשרד הרבה אנשים טובים רק כדי לא לטפל בו. ליבי עם אנשי המשרד ש"יזכו" בחרא הזה.
- 3.דייויד 05/03/2012 16:52הגב לתגובה זוחחחחחח
- 2.אחת שיודעת... 05/03/2012 16:51הגב לתגובה זושיקח את UMI כלקוח!!!
- 1.נעליו של גלר נסיס? זו בדיחה? (ל"ת)אוגילבי 05/03/2012 16:29הגב לתגובה זו
- Yoni 05/03/2012 23:06הגב לתגובה זולתקציב השמן הזה