אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי זכה בתקציבים של באדג'ט ו-AIR BERLIN

תקציב הפרסום עתיד לעמוד על כ-6.5 מיליון שקלים. אייל בר: "שמחים על הבחירה. אנחנו גאים מאוד להצטרף למערך הפרסום הבינלאומי של באדג'ט"
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום 'אקספרט' בבעלותם המשותפת של אייל בר, יסמין מרחב וקבוצת באומן בר ריבנאי זכה בתקציבי הפרסום של 'באדג'ט ישראל' וחברת התעופה AIR BERLIN.

'אקספרט' יטפל בפעילויות התקשורת השיווקית של כל חטיבות באדג'ט ישראל - השכרה, מכירה וליסינג. כמו כן ינהל את תקציב חברת התעופה AIR BERLIN השייך לקבוצה. בשנתיים האחרונות טופל תקציב הפרסום של באדג'ט לסירוגין על ידי משרד הפרסום 'בריקמן' ובאופן עצמאי.

לפני הבחירה באקספרט בחנה הנהלת באדג'ט הצעות ממספר משרדי פרסום. "אקספרט הציגו לפנינו פתרונות מקיפים ומקצועיים שמתאימים לאתגרים העומדים לפנינו בשנים הקרובות" אומרת דניאלה קדוש, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה. אנחנו בטוחים שמצאנו שותף מתאים להמשך התנופה של הקבוצה בפעילויות השיווק בארץ ובחו"ל".

"אנחנו שמחים על הבחירה. באדג'ט הוא מותג מוביל וחזק ואנחנו גאים מאוד להצטרף למערך הפרסום הבינלאומי שלו", אמר אייל בר, מנכ"ל משותף באקספרט. פרסום אקספרט יהיה אחראי על הפעילות הפרסומית של באדג'ט ישראל בארץ ובחו"ל. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-6 וחצי מיליון שקלים. באדג'ט פרסמה בשנה שעברה בעיקר בעיתונות, רדיו, שילוט חוצות, אינטרנט ובערוצי הטלוויזיה לישראלים בחו"ל.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    דני צ'כנובר 04/03/2012 18:42
    הגב לתגובה זו
    מברוק תותחים
  • 1.
    יאללה סוגרים 04/03/2012 17:55
    הגב לתגובה זו
    רק יעזוב אותו צומת ספרים ויוכל להקדיש את כל זמנו לעסקנות הספורט