רמז לבאות? 'רנו' העבירה את פעילות הפרסום השוטפת לידי ענבר מרחב
חלופת תקציבי הפרסום האחרונה בקטגוריית הרכב הותירה את תקציב רנו (שטופל בגליקמן) ללא משרד פרסום, זאת לאחר צירוף תקציבי יונדאי ומרצדס לגליקמן נטלר סמסונוב וסיום ההתקשרות של רנו עם המשרד.
בין החלופות שהוזכרו כאופציונליות עבור תקציב רנו הועלה מטבע הדברים שמו של משרד הפרסום ענבר מרחב. המשרד מטפל בשנים האחרונות בתקציב הפרסום של מותג אחר מבית קרסו - ניסאן ונחשב למועמד אפשרי לרשת את מקומו של גליקמן ולשמש כבית למותגי הרכב של קבוצת קרסו. רמז לכך שמעבר כזה אפשרי הגיע היום (יום ה) באמצעות מודעה לרנו שעלתה בשער האחורי של מוסף השוק בעיתון כלכליסט ועליה חתום ענבר מרחב.
המודעה של ענבר מרחב בכלכליסט
בקבוצת קרסו החליטו להיעזר בענבר מרחב כ'ריבאונד' לאחר שסיימו לעבוד עם גליקמן נטלר סמסונוב ולעת עתה פעילות הפרסום השוטפת של המותג תטופל במשרד. עם זאת, למרות 'הבית החם' של רנו בענבר מרחב החל בקבוצת קרסו המהלך לאיתור משרד הפרסום שיטפל ברנו.
לאייס נודע, כי בסביבת ענבר מרחב מודעים לכך שלמרות שפעילות רנו הועברה לידיו אין כל ערובה לכך שהתקציב יישאר. עם זאת מיותר לציין שבתקופת המעבר בה רנו יתארח בענבר מרחב יתאמצו במשרד להוכיח לקבוצת קרסו שהוא יכול להוות מועמד ראוי לטיפול בתקציב בנוסף לניסאן.
דוברת רנו אמרה לאייס: "מדובר בפעילות פרסום שוטפת שמטופלת באופן זמני בענבר מרחב. במקביל מחפשת הקבוצה משרד פרסום עבור תקציב רנו".
מענבר מרחב לא התקבלה תגובה.
- 4.קמפיין 04/03/2012 11:58הגב לתגובה זוהקמפיין הטוב ביותר למכוניות שהיה בישראל
- 3.כדאי שיחליפו גם את משרד היחצ העלוב שלהם (ל"ת)יחצ 03/03/2012 18:27הגב לתגובה זו
- 2.קריאייטיב 02/03/2012 13:31הגב לתגובה זוממש לא מקנאה בעובדים של ענבר מרחב בימים אלה. בטח העבודה על רנו מעלה לחן ענבר את השתן לראש יותר מתמיד והוא מרשה לעצמו לחשוב שהוא האלוהים (יותר מתמיד). מרחמת על הקריאייטיב המסכנים שיטחנו לילות (יותר מתמיד) כדי שחן ענבר יצעק עליהם שזה חרא. מרחמת על התקציבאית המסכנה שהולכת לספוג את כל האש (יותר מתמיד) מחן ומכל הבאים אחריו בשרשרת.
- אחת שיודעת 05/03/2012 09:07הגב לתגובה זוממי שמכירה טוב מאוד את הנפשות הפועלות ויודעת שלא כך הדברים...התעשיה הזו מלאה קנאה וצרות עין וכך גם המקרה הזה. חבל שקולגות לא יכולים לפרגן וחייבים להשמיץ אנשים שלא מגיע להם!!! ההאשמות פה חסרות פרפורציה...
- ח. ענבר 04/03/2012 18:45הגב לתגובה זולא יפה ללכלך סתם כך. ונראה שהתקציבאית די מרוצה מהאקשן שהביאו החברה החדשים בקרסו. מה קרה חם? לך שתה מים תצטנן קצת ואולי בסוף תמצא גם עבודה. אוהבים אותך
- אתה קריאייטיב מתוסכל 04/03/2012 09:22הגב לתגובה זותמשיך לשבת ולטקבק
- 1.ס. שקד 01/03/2012 20:13הגב לתגובה זוהאמת, עבודה יפה מבצעים אחרי תקופה ארוכה
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
