לאחר שהתבשר על כניסתן של מודעות 'ניקול' (אובמה, סרקוזי והמלכה אליזבת) למגזין הפרסום היוקרתי Archive זוכה משרד הפרסום גיתם BBDO להכרה נוספת, הפעם לקמפיין המודעות לחברת 'נתור'.
קמפיין הפרינט של גיתם ל'נתור' תחת האינסייט של "טיולים מאורגנים למקומות מבולגנים" ישולב במגזין הפרסום היוקרתי. 2 המודעות שפורסמו במסגרת המהלך הן 'הודו' ו'ניו יורק'. מודעת 'הודו' נבחרה לאחת ממודעות השבוע ותופיע במהדורה המודפסת של המגזין באפריל הקרוב.
מתי בפעם האחרונה ראיתם את ניו יורק כל כך מסודרת?
ומתי בפעם האחרונה ראיתם את מומבאי כל כך מסודרת?
במודעות נראות ערים גדולות וסואנות מהעולם כמו מומבאי וניו-יורק, רק שבמקרה של נתור המקומות 'אורגנו' בצורה נקייה ומסודרת שאינה תואמת את אופי הערים הסואנות.
גיא בר, מנהל הקריאייטיב הראשי של גיתם: "אנחנו שמחים וגאים על ההכרה המקצועית שמקבלות עבודות שלנו ממגזין הפרסום היוקרתי Archive.
הפעם אף הצלחנו להכניס שני קמפיינים שונים כמו גם להיבחר כאחת ממודעות השבוע, כך שהשמחה כפולה ומכופלת".
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - דני יעקובוביץ , מנהל קריאייטיב - יגאל עזרא, ארט - משה סייקביץ', קופי - רוני אזולאי, ביצוע - אלכס מליק וחגי שקדף, סמנכ"ל לקוחות - אליקה מרחבי, מנהל לקוחות - יונתן רגב, תקציבאית - שירן חיימוביץ'.