המכרז על תקציב דומינוס: 6 משרדים יתמודדו, חברון זלצמן שביט השיג את שלו
המכרז על תקציב הפרסום של דומינוס פיצה מצליח לרכז סביבו רשימה נאה של משרדי פרסום. לאייס נודע כי בין המתמודדים נמנים אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, מקאן אריקסון, ארועטי GPS ו'פרסום אברהם'.
זרמון גולדמן שטיפל בתקציב הפרסום ב-7 השנים האחרונות יתמודד אף הוא על התקציב, הפעם בפורמט החדש בהובלתו של אילון זרמון וללא הדר גולדמן שתקציב דומינוס פיצה היה בפורטפוליו האישי שלו בחלוקה בין 2 השותפים.
מי שקיבל מאנשי דומינוס פיצה את השיחה לה ציפה הוא משרד הפרסום חברון זלצמן שביט. זאת בעקבות המהלך המפתיע של המשרד, במסגרתו העלה באתר אייס באנרים שיועדו לעיניהם של יוסי אלבז ועידו פרידמן, מנכ"ל ושותף דומינוס ומנהל השיווק, בהתאמה. כזכור, בבאנרים שעלו ללא הודעה מוקדמת, נעשתה פנייה אישית לשניים כשמשרד הפרסום מציין את העובדה שרשת דומינוס מרכזת מחצית ממחזור המכירות בדיגיטל ומכאן הפנייה הלא שגרתית.
לאייס נודע כי השיחה שנוצרה בעקבות המהלך הגיעה לאוזניהם של אנשי דומינוס יחד עם שיחות טלפון ממקורבים שהפנו אותם לבאנר ולכתבה על המהלך. חברון זלצמן שביט השיג את שלו - דומינוס פיצה שלא לקחו את המשרד בחשבון בתוכניות הראשוניות זימנו אותו לפגישת היכרות שייתכן ותוביל להשתתפות במכרז לאור נקודות הזכות שהוא הרוויח בקרב אלבז ופרידמן.
תקציב הפרסום של דומינוס פיצה יעמוד על 8-10 מיליון שקלים ב-2012 במחירים ריאליים. על פי יפעת בקרת פרסום ב-2009 עמד תקציב הפרסום של הרשת על כ-5 מיליון שקלים וב-2010 הוא צמח לכדי 9 מיליון שקלים, במחירים ריאליים. ב-2011 עמד תקציב הפרסום של הרשת על כ-9.6 מיליון שקלים במחירים ריאליים.
- 16.בדיחה 29/02/2012 16:32הגב לתגובה זובדיחה כולם!
- מקאן היו מוכנים לשלם על הרעיונות של חז"ש (ל"ת)שי 29/02/2012 20:14הגב לתגובה זו
- 15.לא הבנתי מה חברון השיגו? מקאן לוקחים במילא (ל"ת)משה 28/02/2012 18:06הגב לתגובה זו
- 14.קיקו 28/02/2012 16:14הגב לתגובה זויש דבר כזה?
- 13.משה, חבל"ז על הקמפיין לחז"ש (ל"ת)יוסף 28/02/2012 16:02הגב לתגובה זו
- נראה לי שכל הטוקבקיסטים של ספי עברו לחז"ש (ל"ת)רחמו הגדול 28/02/2012 16:46הגב לתגובה זו
- 12.לא מהענף 28/02/2012 15:18הגב לתגובה זושפו לשלישייה. בא לי דומינוס טריפל...
- 11.ליאון 28/02/2012 14:32הגב לתגובה זוחברים, מה שזרמון עשו לדומינוס , צריך לתת להם קרדיט לעוד 10 שנים...מה קרה? תפרגנו כשצריך...X זרמון...
- 10.28/02/2012 13:54הגב לתגובה זושבתכלס לא שווים יותר מדי. לא בכסף ולא בהישגים.
- 9.שוקי 28/02/2012 12:32הגב לתגובה זוהולך שם טרור! לא ללכת לשם.
- 8.היודע 28/02/2012 12:10הגב לתגובה זואדלר חומסקי כבר מזמן קיבלו את התקציב ככה שחבל לעלות שמות
- 7.שירלי 28/02/2012 11:43הגב לתגובה זויאללה קנאים, חז"ש עשו מהלך מבריק. זה מהלך שמביא תקציב. בהצלחה לכולם.
- 6.מיקי 28/02/2012 11:39הגב לתגובה זושיחקו אותה. נותנים בראש
- 5.גיא 28/02/2012 11:34הגב לתגובה זותרגעו, אני לא עובד שם ואין לי שום אינטרס... אבל אני חושב שהם השם הכי מעניין ברשימה הארוכה (מידי). במקום דומינוס הייתי שם את הגדולים בצד (דווקא העבודה הדי טובה עם זרמון הוכיחה ששווה להם להישאר במשרד בינוני). מבין הקטנים יותר - GPS זה משרד נוראי ומשעמם ובחברון זלצמן שביט אין כלום חוץ מגימיקים (מישהו יכול לציין קמפיין אחד שהם עשו???) מה שהטוקבקיסטים של חברון הולכים לעשות לי עכשיו...
- עידן 28/02/2012 14:40הגב לתגובה זואני גם לא מאחד המשרדים שמתמודד, אבל אני מספיק זמן בתחום כדי להבין שמה שאברהם עשה לתקציב הרכב החדש שקיבל זה כל כך דל ועלוב, שעדיף שהתקציב היה נשאר בסטודיו של אדלר ומטופל על ידי הביצועיסטים שם.
- שי 29/02/2012 00:17התקציב של אאודי הגיע לאברהם לפני חודש. איך אתה יכול לקבוע אם העבודה שלהם טובה או גרועה? זה לא רציני...
- 4.חזל"ש 28/02/2012 11:16הגב לתגובה זווואט דה פאק. חוץ מקפה עם בעלי דומינוס הם לא ממש הולכים להתקדם במכרז הזה אבל לפחות הרוויחו חשיפה נאה
- אוקי 28/02/2012 11:40הגב לתגובה זומשרד צעיר שעושה יותר מכל המשרדים האחרים. אסי גאון
- חברון זלצמן שביט עשו לכולם בית ספר (ל"ת)אמיר 28/02/2012 14:17
- 3.ראובן אדלר 28/02/2012 11:15הגב לתגובה זוזאת הולכת להיות השנה של המשרד הזה
- 2.זקני טבריה 28/02/2012 11:14הגב לתגובה זוהמשרד החדש לא צריך לגעת בקמפיין הזה!
- 1.ואני דווקא אוהבת פיצה דומינו (ל"ת)שרון 28/02/2012 11:13הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
