אינטרסטינג: 'ספיר' מעלה את הקמפיין הראשון ב'פינטרסט' באמצעות ph

יגאל חזן ומירן פחמן מסוכנות ph מובילים את המכללה האקדמית 'ספיר' לקמפיין הראשון בישראל במסגרת הרשת החברתית הטרנדית 'פינטרסט'
משה בנימין | (2)

המכללה האקדמית 'ספיר' הממוקמת בשדרות העלתה השבוע קמפיין תחת הקונספט 'לעורר עניין' ועושה שימוש ראשון בישראל ברשת החברתית הטרנדית של החודשים האחרונים - 'פינטרסט'.

מאחורי הקמפיין עומדת סוכנות הפרסום HP בבעלותם של יגאל חזן ומירן פחמן. במסגרת הקמפיין המהווה חלק ממהלך תקשורתי רחב היקף להרשמה ללימודים פתחה המכללה עמוד ברשת 'פינטרסט' ובה היא מזמינה את הגולשים לעקוב אחרי 4 לוחות (boards) המקבילים לארבעה תחומי העניין בהם עוסק הקמפיין: "לעורר עניין", "לעורר שיחה", "לעורר סקרנות" ו"לעורר מחשבה".

סיימון תמיר, מנהל יחידת התקשורת והשיווק, "ספיר רואה באופן מסורתי חשיבות גבוהה למסרים ערכיים הקשורים ללימודים, זאת בניגוד לקו הרווח בין המוסדות להשכלה גבוהה השמים דגש במסריהם על רווחים תועלתיים. אנו מאמינים כי בוגר אקדמי איכותי חייב לרכוש יכולת סקרנות, ענין ומחשבה מעבר לד' אמותיו ולא להסתפק רק בהתמחות ידע צרה".

הקמפיין יכלול שילוט חוצות ברחבי הארץ, באנרים באתרים וואלה! ו-Ynet, קמפיין רדיו, מודעות בעיתונות ופעילות BTL ענפה ברשתות החברתיות ומנועי חיפוש.

מעבר למקוריות בשימוש ב'פינטרסט', ph, דהיינו חזן ופחמן וסוכנויות פרסום מהסוג שלהן הן סוג של בשורה משמחת עבור ענף הפרסום. השניים, בוגרי המשרדים הגדולים בענף יצאו לדרך עצמאית לפני כשנה וגייסו בתקופה זו מספר תקציבים כמו גם פעילות במסגרת לפ"מ. תקציב מכללת ספיר הכולל פעילות שנתית עשוי להעניק להם את הרוח הגבית שתקח אותם צעד אחד קדימה.

יגאל חזן אמר לאייס: "אנחנו מודים לספיר שבחרו לתת בנו אמון ושמחים להציג קמפיין 'אול-ליין' המשלב שילוט חוצות, עיתונות ורדיו יחד עם קמפיין דיגיטלי ונוכחות חדשנית ברשת החברתית הצעירה פינטרסט".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יוסף בנימין 27/02/2012 17:31
    הגב לתגובה זו
    פינטרסטינג.
  • 1.
    מחלקת המכירות שלכם לא עונה. כמה עולה להכניס (ל"ת)
    ידיעה לאתר בתשלום? 27/02/2012 12:48
    הגב לתגובה זו