אינטרסטינג: 'ספיר' מעלה את הקמפיין הראשון ב'פינטרסט' באמצעות ph

יגאל חזן ומירן פחמן מסוכנות ph מובילים את המכללה האקדמית 'ספיר' לקמפיין הראשון בישראל במסגרת הרשת החברתית הטרנדית 'פינטרסט'
משה בנימין | (2)

המכללה האקדמית 'ספיר' הממוקמת בשדרות העלתה השבוע קמפיין תחת הקונספט 'לעורר עניין' ועושה שימוש ראשון בישראל ברשת החברתית הטרנדית של החודשים האחרונים - 'פינטרסט'.

מאחורי הקמפיין עומדת סוכנות הפרסום HP בבעלותם של יגאל חזן ומירן פחמן. במסגרת הקמפיין המהווה חלק ממהלך תקשורתי רחב היקף להרשמה ללימודים פתחה המכללה עמוד ברשת 'פינטרסט' ובה היא מזמינה את הגולשים לעקוב אחרי 4 לוחות (boards) המקבילים לארבעה תחומי העניין בהם עוסק הקמפיין: "לעורר עניין", "לעורר שיחה", "לעורר סקרנות" ו"לעורר מחשבה".

סיימון תמיר, מנהל יחידת התקשורת והשיווק, "ספיר רואה באופן מסורתי חשיבות גבוהה למסרים ערכיים הקשורים ללימודים, זאת בניגוד לקו הרווח בין המוסדות להשכלה גבוהה השמים דגש במסריהם על רווחים תועלתיים. אנו מאמינים כי בוגר אקדמי איכותי חייב לרכוש יכולת סקרנות, ענין ומחשבה מעבר לד' אמותיו ולא להסתפק רק בהתמחות ידע צרה".

הקמפיין יכלול שילוט חוצות ברחבי הארץ, באנרים באתרים וואלה! ו-Ynet, קמפיין רדיו, מודעות בעיתונות ופעילות BTL ענפה ברשתות החברתיות ומנועי חיפוש.

מעבר למקוריות בשימוש ב'פינטרסט', ph, דהיינו חזן ופחמן וסוכנויות פרסום מהסוג שלהן הן סוג של בשורה משמחת עבור ענף הפרסום. השניים, בוגרי המשרדים הגדולים בענף יצאו לדרך עצמאית לפני כשנה וגייסו בתקופה זו מספר תקציבים כמו גם פעילות במסגרת לפ"מ. תקציב מכללת ספיר הכולל פעילות שנתית עשוי להעניק להם את הרוח הגבית שתקח אותם צעד אחד קדימה.

יגאל חזן אמר לאייס: "אנחנו מודים לספיר שבחרו לתת בנו אמון ושמחים להציג קמפיין 'אול-ליין' המשלב שילוט חוצות, עיתונות ורדיו יחד עם קמפיין דיגיטלי ונוכחות חדשנית ברשת החברתית הצעירה פינטרסט".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יוסף בנימין 27/02/2012 17:31
    הגב לתגובה זו
    פינטרסטינג.
  • 1.
    מחלקת המכירות שלכם לא עונה. כמה עולה להכניס (ל"ת)
    ידיעה לאתר בתשלום? 27/02/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.