יוסי אלבז ועידו פרידמן פה? חברון זלצמן שביט מחכה שתקליקו על הבאנר שלו

פעילים בעיקר באונליין, אז למה צריך לטלפן אליכם? בנסיון לצרף את תקציב דומינו'ס פיצה העלה חז"ש באנר שמיועד לעיניים של המנכ"ל ומנהל השיווק
משה בנימין | (24)

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט בבעלותם של דודי חברון, גבי זלצמן ואסי שביט מנסה לצרף את תקציב הפרסום של דומינוס פיצה לשורת הלקוחות ועושה זאת בדרך לא שגרתית.

המשרד ויתר על הפנייה המקובלת לאנשי המפתח ברשת והעלה היום (יום א') באנר ייעודי שכל מטרתו להגיע ל-2 זוגות עיניים מאוד חשובות: יוסי אלבז - שותף ומנכ"ל הרשת, ועידו פרידמן - מנהל השיווק. לא בטוח שהפנייה המקורית תנחית את תקציב דומינו'ס בידיו של חברון זלצמן שביט. עם זאת, הגישה הלא מקובלת בה המשרד נקט בנסיון לגייס את הלקוח באופן פומבי היא לבטח אחת המעניינות שראינו לאחרונה, במיוחד כשהמשרד בוחר למנף לטובתו את החיבור של הרשת לעולם הדיגיטל. כעת נשאר לברר מה חושבים על זה אלבז ופרידמן.

הבאנר קורא לאלבז ופרידמן ואומר: "יוסי אלבז ועידו פרידמן, כש-52% מהמכירות שלכם הן בדיגיטל, להרים אליכם טלפון נראה לנו 'פאסה'". הקלקה על הבאנר מעבירה את הגולש לאתר של משרד הפרסום ושם מחכה הכתבה ממגזין 'פירמה' של גלובס בה נבחר המשרד במקום ה-16 ברשימת משרדי השנה לאחר שהציג צמיחה נאה של 41%.

כזכור, לפני כשבוע וחצי, במקביל לפירוק השותפות בין אילון זרמון והדר גולדמן (זרמון קנה את חלקו של גולדמן במשרד) החליטו ברשת דומינוס פיצה להוציא למכרז את התקציב שטופל במשרד בשנים האחרונות לאחר שעבר אליו מענבר מרחב לפני כ-7 שנים.

רשת דומינוס מונה 38 סניפים בישראל, בפריסה ארצית רחבה. אתר האינטרנט של הרשת, בנוסף לאפליקציה שהרשת השיקה מאפשרים תהליך הזמנה מלא באופן עצמאי. את קמפיין הפרסום של הרשת, שעמד ב-2011 על כ-7 מיליון שקלים (על פי יפעת בקרת פרסום) מוביל היוצר מאור כהן.

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    פאתטי (ל"ת)
    27/02/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    תותחים!!! (ל"ת)
    ישי כץ 27/02/2012 02:47
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    עדי 27/02/2012 00:31
    הגב לתגובה זו
    מתה לדעת איך זה נגמר...
  • לא קיבלו פגישה. (ל"ת)
    27/02/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    חנן 26/02/2012 20:22
    הגב לתגובה זו
    מה אתם יודעים לעשות יותר טוב מהיתר? כלום.
  • 13.
    הדר 26/02/2012 19:32
    הגב לתגובה זו
    מהלך בנוני למשרד שהלקוח לא מעוניין לפגוש בכלל , קריאייטיב בגרוש יצירתיות זולה
  • 12.
    שירלי 26/02/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    מהלך מבריק, מבריק, מבריק!!!! סוף סוף משהו מרענן, קריאטיבי ומכירתי.
  • 11.
    אייטיז 26/02/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    למי שזוכר את המודעות הישירות המצוינות של פוגל.
  • פוגל? 26/02/2012 16:09
    הגב לתגובה זו
    פחחח
  • 10.
    אבל מה עם לירוי ?!?!? (ל"ת)
    לירוי 26/02/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
  • חחח 26/02/2012 21:21
    הגב לתגובה זו
    חחחח שמעת מה קרה?
  • 9.
    גל 26/02/2012 13:45
    הגב לתגובה זו
    גרוש וחצי והראו יותר יכולות מכל המשרדים שבתמונה
  • 8.
    אויי 26/02/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    אנשים זה באנר לא עיתון!
  • אם הגבת, כנראה זה עניין אותך... (ל"ת)
    אלין 26/02/2012 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    דניאל 26/02/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    בלי הרבה בלה בלה וניתוחים, פשוט שיחקו אותה
  • 6.
    דוגמן הבית 26/02/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    אחלה ישר ולעניין, הם עוזבים את זרמון והמשרד של אסי והחברים האחרים יקפיץ אותם למקומות אחרים וטובים...
  • 5.
    יובל 26/02/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    ועוד נמשיך לעשות. מי אמר שזרמון יודעים לעשות רק אופליין? הקריאייטיב אונליין שלנו חי ובועט (גם מתחת לחגורה)
  • 4.
    יעקנלה 26/02/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    אז זה כבר 60% הודות להשקת האפליקציה של דומינוס בקמפיין מוצלח של זרמון גולדמן. הייתם מחליפים משרד? באמת?
  • 3.
    גיל 26/02/2012 11:30
    הגב לתגובה זו
    רעיון נחמד לפנות אליהם בבאנרים, אבל למה שהבאנרים יפנו לאיזושהי כתבה? לא יכולתם לעשות משהו קריאייטיבי שרלוונטי למוצר? דבר שני, זרמון עשו יופי של עבודה עם דומינו'ס
  • 2.
    אליעזר 26/02/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    המנחש נכונה יזכה במשקפי מעצבים א-לה דודי חברון
  • 1.
    מושיקו 26/02/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    מה זה הגועל הנפש הזה????? 52 אחוז מכירות בדיגיטל זה הודות לצוות הקראיטיב והדיגיטל בזרמון גולדמן אני במקום הלקוח הייתח בורח ממכם כמו מאש פשוט בדיחה!!!
  • עידן 26/02/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    אותם 3 וחצי יוצאי זרמון גולדמן שעדיין מנסים להחיות את האגדה על המשרד נראים ונשמעים יותר ויותר מגוחכים. צוות הדיגיטל בזרמון גולדמן? אל תצחיק אותי... אין דבר כזה ואף פעם לא היה דבר כזה. 52% זה הודות לעבודה השיווקית המצוינת של אנשי דומינוס כשמכאן העבודה הפרסומית כבר היתה קלה מאוד
  • אחת שיודעת 26/02/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    דווקא אני יודעת שהקריאיטב בכלל לא של זרמון
  • יודע שאת לא יודעת 26/02/2012 23:19
    קיש קיש קוש