יוסי אלבז ועידו פרידמן פה? חברון זלצמן שביט מחכה שתקליקו על הבאנר שלו

פעילים בעיקר באונליין, אז למה צריך לטלפן אליכם? בנסיון לצרף את תקציב דומינו'ס פיצה העלה חז"ש באנר שמיועד לעיניים של המנכ"ל ומנהל השיווק
משה בנימין | (24)

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט בבעלותם של דודי חברון, גבי זלצמן ואסי שביט מנסה לצרף את תקציב הפרסום של דומינוס פיצה לשורת הלקוחות ועושה זאת בדרך לא שגרתית.

המשרד ויתר על הפנייה המקובלת לאנשי המפתח ברשת והעלה היום (יום א') באנר ייעודי שכל מטרתו להגיע ל-2 זוגות עיניים מאוד חשובות: יוסי אלבז - שותף ומנכ"ל הרשת, ועידו פרידמן - מנהל השיווק. לא בטוח שהפנייה המקורית תנחית את תקציב דומינו'ס בידיו של חברון זלצמן שביט. עם זאת, הגישה הלא מקובלת בה המשרד נקט בנסיון לגייס את הלקוח באופן פומבי היא לבטח אחת המעניינות שראינו לאחרונה, במיוחד כשהמשרד בוחר למנף לטובתו את החיבור של הרשת לעולם הדיגיטל. כעת נשאר לברר מה חושבים על זה אלבז ופרידמן.

הבאנר קורא לאלבז ופרידמן ואומר: "יוסי אלבז ועידו פרידמן, כש-52% מהמכירות שלכם הן בדיגיטל, להרים אליכם טלפון נראה לנו 'פאסה'". הקלקה על הבאנר מעבירה את הגולש לאתר של משרד הפרסום ושם מחכה הכתבה ממגזין 'פירמה' של גלובס בה נבחר המשרד במקום ה-16 ברשימת משרדי השנה לאחר שהציג צמיחה נאה של 41%.

כזכור, לפני כשבוע וחצי, במקביל לפירוק השותפות בין אילון זרמון והדר גולדמן (זרמון קנה את חלקו של גולדמן במשרד) החליטו ברשת דומינוס פיצה להוציא למכרז את התקציב שטופל במשרד בשנים האחרונות לאחר שעבר אליו מענבר מרחב לפני כ-7 שנים.

רשת דומינוס מונה 38 סניפים בישראל, בפריסה ארצית רחבה. אתר האינטרנט של הרשת, בנוסף לאפליקציה שהרשת השיקה מאפשרים תהליך הזמנה מלא באופן עצמאי. את קמפיין הפרסום של הרשת, שעמד ב-2011 על כ-7 מיליון שקלים (על פי יפעת בקרת פרסום) מוביל היוצר מאור כהן.

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    פאתטי (ל"ת)
    27/02/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    תותחים!!! (ל"ת)
    ישי כץ 27/02/2012 02:47
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    עדי 27/02/2012 00:31
    הגב לתגובה זו
    מתה לדעת איך זה נגמר...
  • לא קיבלו פגישה. (ל"ת)
    27/02/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    חנן 26/02/2012 20:22
    הגב לתגובה זו
    מה אתם יודעים לעשות יותר טוב מהיתר? כלום.
  • 13.
    הדר 26/02/2012 19:32
    הגב לתגובה זו
    מהלך בנוני למשרד שהלקוח לא מעוניין לפגוש בכלל , קריאייטיב בגרוש יצירתיות זולה
  • 12.
    שירלי 26/02/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    מהלך מבריק, מבריק, מבריק!!!! סוף סוף משהו מרענן, קריאטיבי ומכירתי.
  • 11.
    אייטיז 26/02/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    למי שזוכר את המודעות הישירות המצוינות של פוגל.
  • פוגל? 26/02/2012 16:09
    הגב לתגובה זו
    פחחח
  • 10.
    אבל מה עם לירוי ?!?!? (ל"ת)
    לירוי 26/02/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
  • חחח 26/02/2012 21:21
    הגב לתגובה זו
    חחחח שמעת מה קרה?
  • 9.
    גל 26/02/2012 13:45
    הגב לתגובה זו
    גרוש וחצי והראו יותר יכולות מכל המשרדים שבתמונה
  • 8.
    אויי 26/02/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    אנשים זה באנר לא עיתון!
  • אם הגבת, כנראה זה עניין אותך... (ל"ת)
    אלין 26/02/2012 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    דניאל 26/02/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    בלי הרבה בלה בלה וניתוחים, פשוט שיחקו אותה
  • 6.
    דוגמן הבית 26/02/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    אחלה ישר ולעניין, הם עוזבים את זרמון והמשרד של אסי והחברים האחרים יקפיץ אותם למקומות אחרים וטובים...
  • 5.
    יובל 26/02/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    ועוד נמשיך לעשות. מי אמר שזרמון יודעים לעשות רק אופליין? הקריאייטיב אונליין שלנו חי ובועט (גם מתחת לחגורה)
  • 4.
    יעקנלה 26/02/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    אז זה כבר 60% הודות להשקת האפליקציה של דומינוס בקמפיין מוצלח של זרמון גולדמן. הייתם מחליפים משרד? באמת?
  • 3.
    גיל 26/02/2012 11:30
    הגב לתגובה זו
    רעיון נחמד לפנות אליהם בבאנרים, אבל למה שהבאנרים יפנו לאיזושהי כתבה? לא יכולתם לעשות משהו קריאייטיבי שרלוונטי למוצר? דבר שני, זרמון עשו יופי של עבודה עם דומינו'ס
  • 2.
    אליעזר 26/02/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    המנחש נכונה יזכה במשקפי מעצבים א-לה דודי חברון
  • 1.
    מושיקו 26/02/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    מה זה הגועל הנפש הזה????? 52 אחוז מכירות בדיגיטל זה הודות לצוות הקראיטיב והדיגיטל בזרמון גולדמן אני במקום הלקוח הייתח בורח ממכם כמו מאש פשוט בדיחה!!!
  • עידן 26/02/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    אותם 3 וחצי יוצאי זרמון גולדמן שעדיין מנסים להחיות את האגדה על המשרד נראים ונשמעים יותר ויותר מגוחכים. צוות הדיגיטל בזרמון גולדמן? אל תצחיק אותי... אין דבר כזה ואף פעם לא היה דבר כזה. 52% זה הודות לעבודה השיווקית המצוינת של אנשי דומינוס כשמכאן העבודה הפרסומית כבר היתה קלה מאוד
  • אחת שיודעת 26/02/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    דווקא אני יודעת שהקריאיטב בכלל לא של זרמון
  • יודע שאת לא יודעת 26/02/2012 23:19
    קיש קיש קוש
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.