יוסי אלבז ועידו פרידמן פה? חברון זלצמן שביט מחכה שתקליקו על הבאנר שלו
משרד הפרסום חברון זלצמן שביט בבעלותם של דודי חברון, גבי זלצמן ואסי שביט מנסה לצרף את תקציב הפרסום של דומינוס פיצה לשורת הלקוחות ועושה זאת בדרך לא שגרתית.
המשרד ויתר על הפנייה המקובלת לאנשי המפתח ברשת והעלה היום (יום א') באנר ייעודי שכל מטרתו להגיע ל-2 זוגות עיניים מאוד חשובות: יוסי אלבז - שותף ומנכ"ל הרשת, ועידו פרידמן - מנהל השיווק. לא בטוח שהפנייה המקורית תנחית את תקציב דומינו'ס בידיו של חברון זלצמן שביט. עם זאת, הגישה הלא מקובלת בה המשרד נקט בנסיון לגייס את הלקוח באופן פומבי היא לבטח אחת המעניינות שראינו לאחרונה, במיוחד כשהמשרד בוחר למנף לטובתו את החיבור של הרשת לעולם הדיגיטל. כעת נשאר לברר מה חושבים על זה אלבז ופרידמן.
הבאנר קורא לאלבז ופרידמן ואומר: "יוסי אלבז ועידו פרידמן, כש-52% מהמכירות שלכם הן בדיגיטל, להרים אליכם טלפון נראה לנו 'פאסה'". הקלקה על הבאנר מעבירה את הגולש לאתר של משרד הפרסום ושם מחכה הכתבה ממגזין 'פירמה' של גלובס בה נבחר המשרד במקום ה-16 ברשימת משרדי השנה לאחר שהציג צמיחה נאה של 41%.
כזכור, לפני כשבוע וחצי, במקביל לפירוק השותפות בין אילון זרמון והדר גולדמן (זרמון קנה את חלקו של גולדמן במשרד) החליטו ברשת דומינוס פיצה להוציא למכרז את התקציב שטופל במשרד בשנים האחרונות לאחר שעבר אליו מענבר מרחב לפני כ-7 שנים.
רשת דומינוס מונה 38 סניפים בישראל, בפריסה ארצית רחבה. אתר האינטרנט של הרשת, בנוסף לאפליקציה שהרשת השיקה מאפשרים תהליך הזמנה מלא באופן עצמאי. את קמפיין הפרסום של הרשת, שעמד ב-2011 על כ-7 מיליון שקלים (על פי יפעת בקרת פרסום) מוביל היוצר מאור כהן.
- 17.פאתטי (ל"ת)27/02/2012 15:41הגב לתגובה זו
- 16.תותחים!!! (ל"ת)ישי כץ 27/02/2012 02:47הגב לתגובה זו
- 15.עדי 27/02/2012 00:31הגב לתגובה זומתה לדעת איך זה נגמר...
- לא קיבלו פגישה. (ל"ת)27/02/2012 15:42הגב לתגובה זו
- 14.חנן 26/02/2012 20:22הגב לתגובה זומה אתם יודעים לעשות יותר טוב מהיתר? כלום.
- 13.הדר 26/02/2012 19:32הגב לתגובה זומהלך בנוני למשרד שהלקוח לא מעוניין לפגוש בכלל , קריאייטיב בגרוש יצירתיות זולה
- 12.שירלי 26/02/2012 14:49הגב לתגובה זומהלך מבריק, מבריק, מבריק!!!! סוף סוף משהו מרענן, קריאטיבי ומכירתי.
- 11.אייטיז 26/02/2012 14:16הגב לתגובה זולמי שזוכר את המודעות הישירות המצוינות של פוגל.
- פוגל? 26/02/2012 16:09הגב לתגובה זופחחח
- 10.אבל מה עם לירוי ?!?!? (ל"ת)לירוי 26/02/2012 13:57הגב לתגובה זו
- חחח 26/02/2012 21:21הגב לתגובה זוחחחח שמעת מה קרה?
- 9.גל 26/02/2012 13:45הגב לתגובה זוגרוש וחצי והראו יותר יכולות מכל המשרדים שבתמונה
- 8.אויי 26/02/2012 13:07הגב לתגובה זואנשים זה באנר לא עיתון!
- אם הגבת, כנראה זה עניין אותך... (ל"ת)אלין 26/02/2012 14:13הגב לתגובה זו
- 7.דניאל 26/02/2012 12:58הגב לתגובה זובלי הרבה בלה בלה וניתוחים, פשוט שיחקו אותה
- 6.דוגמן הבית 26/02/2012 12:50הגב לתגובה זואחלה ישר ולעניין, הם עוזבים את זרמון והמשרד של אסי והחברים האחרים יקפיץ אותם למקומות אחרים וטובים...
- 5.יובל 26/02/2012 12:50הגב לתגובה זוועוד נמשיך לעשות. מי אמר שזרמון יודעים לעשות רק אופליין? הקריאייטיב אונליין שלנו חי ובועט (גם מתחת לחגורה)
- 4.יעקנלה 26/02/2012 11:36הגב לתגובה זואז זה כבר 60% הודות להשקת האפליקציה של דומינוס בקמפיין מוצלח של זרמון גולדמן. הייתם מחליפים משרד? באמת?
- 3.גיל 26/02/2012 11:30הגב לתגובה זורעיון נחמד לפנות אליהם בבאנרים, אבל למה שהבאנרים יפנו לאיזושהי כתבה? לא יכולתם לעשות משהו קריאייטיבי שרלוונטי למוצר? דבר שני, זרמון עשו יופי של עבודה עם דומינו'ס
- 2.אליעזר 26/02/2012 11:11הגב לתגובה זוהמנחש נכונה יזכה במשקפי מעצבים א-לה דודי חברון
- 1.מושיקו 26/02/2012 11:11הגב לתגובה זומה זה הגועל הנפש הזה????? 52 אחוז מכירות בדיגיטל זה הודות לצוות הקראיטיב והדיגיטל בזרמון גולדמן אני במקום הלקוח הייתח בורח ממכם כמו מאש פשוט בדיחה!!!
- עידן 26/02/2012 14:03הגב לתגובה זואותם 3 וחצי יוצאי זרמון גולדמן שעדיין מנסים להחיות את האגדה על המשרד נראים ונשמעים יותר ויותר מגוחכים. צוות הדיגיטל בזרמון גולדמן? אל תצחיק אותי... אין דבר כזה ואף פעם לא היה דבר כזה. 52% זה הודות לעבודה השיווקית המצוינת של אנשי דומינוס כשמכאן העבודה הפרסומית כבר היתה קלה מאוד
- אחת שיודעת 26/02/2012 13:55הגב לתגובה זודווקא אני יודעת שהקריאיטב בכלל לא של זרמון
- יודע שאת לא יודעת 26/02/2012 23:19קיש קיש קוש