תקציב הפרסום של רשת הדלתות לבית 'אופן גלרי' יטופל במשרד גיתם BBDO
משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב הפרסום של חברת אופן גלרי המתמחה בדלתות פנים לבית. התקציב עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים ב-2012.
הנהלת חברת אופן גלרי החליטה לרענן את מערך התקשורת השיווקית לצורך חיזוק אחיזתה בשוק דלתות הפנים והגדלת נתחי השוק בתחום דלתות הבטחון. אופן גלרי היא חברת בת של קונצרן Masonite העולמית, מחברות הדלתות המובילות בעולם. אולם התצוגה הראשון של החברה נפתח במושב רשפון שבשרון וכיום מפעילה החברה שישה אולמות תצוגה נוספים ברחבי הארץ.
דודי מנטין, מנכ"ל אופן גלרי: "אני מודה לכל המשרדים שהתמודדו על התקציב ושמח וגאה על בחירתנו בגיתם. מצאנו בגיתם שותפים איכותיים וראויים לאתגרים הניצבים בפנינו בשנים הקרובות".
מיכל המאירי, מנכל"ית גיתם: "אנו שמחים מאד על הצטרפות אופן גלרי ללקוחות המשרד, תחום הדלתות לבית הינו תחום מאתגר עם שפע של הזדמנויות, אני בטוחה שפתיחת הדלת לעולם זה תצעיד את החברה למובילות בשוק הישראלי כמו בעולם".
- 5.אין ספק שחברון-זלצמן-שביט בדרך הנכונה (ל"ת)נו, ההוא 26/02/2012 15:52הגב לתגובה זו
- מי? (ל"ת)27/02/2012 15:44הגב לתגובה זו
- 4.משרד קטן 26/02/2012 15:50הגב לתגובה זואופן גלרי עם פחות ממליון ש"ח נטו לא ישרוד במשרד גדול- דודי עוד מעט תקלוט איך כל הכסף עף לך תוך שניה בטלויזיה ואחרי זה תחפש את החברים שלך -זו טעות וזה שטות. במקום לקחת משרד קטן שנלחם בשבילך והקשר הוא עם הבעלים של המשרד .. תידחק לקרן זוית - שכח מעבודה מהיום להיום וקבל תקציבאית עמוסה וצעירה שלא מבינה מהחיים שלה ארט עצבני שרוצה פרסים וקופי מסטול שרק גמר תירצה גרנות ומה שאני אומר זה באחריות ונכתב בכסף רב שנשפך סתם שאל אחרים שהיו בסרט הזה. בהצלחה
- 3.ותיק ותיק 26/02/2012 14:37הגב לתגובה זו2 יקר, אין כל קשר בין התאמה של תקציב למשרד שהוא נמצא בו (וזה לא רק לגבי גיתם - כל הענף רקוב כך), אחד/אחת מבעלי גיתם קרובים קרובים למקבל החלטה באופן גלרי ולכן התקציב שם. גיתם הם הסמן הימני במגמה זו ורוב אם לא כל התקציבים ששם נמצאים מסיבה זו. ל1 - אכן אתה צודק שזה משדר לחץ, אבל של כל הענף שכן גם מקאן רצים היום אחרי כל פשפש... מה שכן, בגיתם לא הצליחו כבר שנים להביא תקציב נורמלי, אז סגרו את הסוהו ופיטרו 20 איש כדי שיוכלו להתחרות על תקציבים כאלו ולהתפאר בהצלחות (המאירי צריכה שהתמונת פוטושופ שלה תופיע מדי פעם באייס, לא?)
- 2.משה 26/02/2012 14:15הגב לתגובה זוהנה עוד אחד שילמד בדרך הקשה, מה זה להיות הלקוח הכי קטן ולא חשוב כשהתקציב לא מאפשר מרווח טעות ומטפלים בך טירונים
- 1.שי 26/02/2012 10:52הגב לתגובה זוכשנאבקים על כל תקציב של שקל וחצי זה לא עושה להם טוב
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
