תקציב הפרסום של רשת הדלתות לבית 'אופן גלרי' יטופל במשרד גיתם BBDO
משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב הפרסום של חברת אופן גלרי המתמחה בדלתות פנים לבית. התקציב עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים ב-2012.
הנהלת חברת אופן גלרי החליטה לרענן את מערך התקשורת השיווקית לצורך חיזוק אחיזתה בשוק דלתות הפנים והגדלת נתחי השוק בתחום דלתות הבטחון. אופן גלרי היא חברת בת של קונצרן Masonite העולמית, מחברות הדלתות המובילות בעולם. אולם התצוגה הראשון של החברה נפתח במושב רשפון שבשרון וכיום מפעילה החברה שישה אולמות תצוגה נוספים ברחבי הארץ.
דודי מנטין, מנכ"ל אופן גלרי: "אני מודה לכל המשרדים שהתמודדו על התקציב ושמח וגאה על בחירתנו בגיתם. מצאנו בגיתם שותפים איכותיים וראויים לאתגרים הניצבים בפנינו בשנים הקרובות".
מיכל המאירי, מנכל"ית גיתם: "אנו שמחים מאד על הצטרפות אופן גלרי ללקוחות המשרד, תחום הדלתות לבית הינו תחום מאתגר עם שפע של הזדמנויות, אני בטוחה שפתיחת הדלת לעולם זה תצעיד את החברה למובילות בשוק הישראלי כמו בעולם".
- 5.אין ספק שחברון-זלצמן-שביט בדרך הנכונה (ל"ת)נו, ההוא 26/02/2012 15:52הגב לתגובה זו
- מי? (ל"ת)27/02/2012 15:44הגב לתגובה זו
- 4.משרד קטן 26/02/2012 15:50הגב לתגובה זואופן גלרי עם פחות ממליון ש"ח נטו לא ישרוד במשרד גדול- דודי עוד מעט תקלוט איך כל הכסף עף לך תוך שניה בטלויזיה ואחרי זה תחפש את החברים שלך -זו טעות וזה שטות. במקום לקחת משרד קטן שנלחם בשבילך והקשר הוא עם הבעלים של המשרד .. תידחק לקרן זוית - שכח מעבודה מהיום להיום וקבל תקציבאית עמוסה וצעירה שלא מבינה מהחיים שלה ארט עצבני שרוצה פרסים וקופי מסטול שרק גמר תירצה גרנות ומה שאני אומר זה באחריות ונכתב בכסף רב שנשפך סתם שאל אחרים שהיו בסרט הזה. בהצלחה
- 3.ותיק ותיק 26/02/2012 14:37הגב לתגובה זו2 יקר, אין כל קשר בין התאמה של תקציב למשרד שהוא נמצא בו (וזה לא רק לגבי גיתם - כל הענף רקוב כך), אחד/אחת מבעלי גיתם קרובים קרובים למקבל החלטה באופן גלרי ולכן התקציב שם. גיתם הם הסמן הימני במגמה זו ורוב אם לא כל התקציבים ששם נמצאים מסיבה זו. ל1 - אכן אתה צודק שזה משדר לחץ, אבל של כל הענף שכן גם מקאן רצים היום אחרי כל פשפש... מה שכן, בגיתם לא הצליחו כבר שנים להביא תקציב נורמלי, אז סגרו את הסוהו ופיטרו 20 איש כדי שיוכלו להתחרות על תקציבים כאלו ולהתפאר בהצלחות (המאירי צריכה שהתמונת פוטושופ שלה תופיע מדי פעם באייס, לא?)
- 2.משה 26/02/2012 14:15הגב לתגובה זוהנה עוד אחד שילמד בדרך הקשה, מה זה להיות הלקוח הכי קטן ולא חשוב כשהתקציב לא מאפשר מרווח טעות ומטפלים בך טירונים
- 1.שי 26/02/2012 10:52הגב לתגובה זוכשנאבקים על כל תקציב של שקל וחצי זה לא עושה להם טוב
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.
