תקציב הפרסום של רשת הדלתות לבית 'אופן גלרי' יטופל במשרד גיתם BBDO

תקציב הפרסום של החברה המתמחה בשוק דלתות הפנים יעמוד על כ-3 מ' שקלים ב-2012. דודי מנטין, מנכ"ל אופן גלרי: "מצאנו בגיתם שותפים איכותיים"
כתבי אייס | (6)

משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב הפרסום של חברת אופן גלרי המתמחה בדלתות פנים לבית. התקציב עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים ב-2012.

הנהלת חברת אופן גלרי החליטה לרענן את מערך התקשורת השיווקית לצורך חיזוק אחיזתה בשוק דלתות הפנים והגדלת נתחי השוק בתחום דלתות הבטחון. אופן גלרי היא חברת בת של קונצרן Masonite העולמית, מחברות הדלתות המובילות בעולם. אולם התצוגה הראשון של החברה נפתח במושב רשפון שבשרון וכיום מפעילה החברה שישה אולמות תצוגה נוספים ברחבי הארץ.

דודי מנטין, מנכ"ל אופן גלרי: "אני מודה לכל המשרדים שהתמודדו על התקציב ושמח וגאה על בחירתנו בגיתם. מצאנו בגיתם שותפים איכותיים וראויים לאתגרים הניצבים בפנינו בשנים הקרובות".

מיכל המאירי, מנכל"ית גיתם: "אנו שמחים מאד על הצטרפות אופן גלרי ללקוחות המשרד, תחום הדלתות לבית הינו תחום מאתגר עם שפע של הזדמנויות, אני בטוחה שפתיחת הדלת לעולם זה תצעיד את החברה למובילות בשוק הישראלי כמו בעולם".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אין ספק שחברון-זלצמן-שביט בדרך הנכונה (ל"ת)
    נו, ההוא 26/02/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
  • מי? (ל"ת)
    27/02/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    משרד קטן 26/02/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    אופן גלרי עם פחות ממליון ש"ח נטו לא ישרוד במשרד גדול- דודי עוד מעט תקלוט איך כל הכסף עף לך תוך שניה בטלויזיה ואחרי זה תחפש את החברים שלך -זו טעות וזה שטות. במקום לקחת משרד קטן שנלחם בשבילך והקשר הוא עם הבעלים של המשרד .. תידחק לקרן זוית - שכח מעבודה מהיום להיום וקבל תקציבאית עמוסה וצעירה שלא מבינה מהחיים שלה ארט עצבני שרוצה פרסים וקופי מסטול שרק גמר תירצה גרנות ומה שאני אומר זה באחריות ונכתב בכסף רב שנשפך סתם שאל אחרים שהיו בסרט הזה. בהצלחה
  • 3.
    ותיק ותיק 26/02/2012 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 יקר, אין כל קשר בין התאמה של תקציב למשרד שהוא נמצא בו (וזה לא רק לגבי גיתם - כל הענף רקוב כך), אחד/אחת מבעלי גיתם קרובים קרובים למקבל החלטה באופן גלרי ולכן התקציב שם. גיתם הם הסמן הימני במגמה זו ורוב אם לא כל התקציבים ששם נמצאים מסיבה זו. ל1 - אכן אתה צודק שזה משדר לחץ, אבל של כל הענף שכן גם מקאן רצים היום אחרי כל פשפש... מה שכן, בגיתם לא הצליחו כבר שנים להביא תקציב נורמלי, אז סגרו את הסוהו ופיטרו 20 איש כדי שיוכלו להתחרות על תקציבים כאלו ולהתפאר בהצלחות (המאירי צריכה שהתמונת פוטושופ שלה תופיע מדי פעם באייס, לא?)
  • 2.
    משה 26/02/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    הנה עוד אחד שילמד בדרך הקשה, מה זה להיות הלקוח הכי קטן ולא חשוב כשהתקציב לא מאפשר מרווח טעות ומטפלים בך טירונים
  • 1.
    שי 26/02/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    כשנאבקים על כל תקציב של שקל וחצי זה לא עושה להם טוב