תקציב הפרסום של רשת הדלתות לבית 'אופן גלרי' יטופל במשרד גיתם BBDO

תקציב הפרסום של החברה המתמחה בשוק דלתות הפנים יעמוד על כ-3 מ' שקלים ב-2012. דודי מנטין, מנכ"ל אופן גלרי: "מצאנו בגיתם שותפים איכותיים"
כתבי אייס | (6)

משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב הפרסום של חברת אופן גלרי המתמחה בדלתות פנים לבית. התקציב עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים ב-2012.

הנהלת חברת אופן גלרי החליטה לרענן את מערך התקשורת השיווקית לצורך חיזוק אחיזתה בשוק דלתות הפנים והגדלת נתחי השוק בתחום דלתות הבטחון. אופן גלרי היא חברת בת של קונצרן Masonite העולמית, מחברות הדלתות המובילות בעולם. אולם התצוגה הראשון של החברה נפתח במושב רשפון שבשרון וכיום מפעילה החברה שישה אולמות תצוגה נוספים ברחבי הארץ.

דודי מנטין, מנכ"ל אופן גלרי: "אני מודה לכל המשרדים שהתמודדו על התקציב ושמח וגאה על בחירתנו בגיתם. מצאנו בגיתם שותפים איכותיים וראויים לאתגרים הניצבים בפנינו בשנים הקרובות".

מיכל המאירי, מנכל"ית גיתם: "אנו שמחים מאד על הצטרפות אופן גלרי ללקוחות המשרד, תחום הדלתות לבית הינו תחום מאתגר עם שפע של הזדמנויות, אני בטוחה שפתיחת הדלת לעולם זה תצעיד את החברה למובילות בשוק הישראלי כמו בעולם".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אין ספק שחברון-זלצמן-שביט בדרך הנכונה (ל"ת)
    נו, ההוא 26/02/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
  • מי? (ל"ת)
    27/02/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    משרד קטן 26/02/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    אופן גלרי עם פחות ממליון ש"ח נטו לא ישרוד במשרד גדול- דודי עוד מעט תקלוט איך כל הכסף עף לך תוך שניה בטלויזיה ואחרי זה תחפש את החברים שלך -זו טעות וזה שטות. במקום לקחת משרד קטן שנלחם בשבילך והקשר הוא עם הבעלים של המשרד .. תידחק לקרן זוית - שכח מעבודה מהיום להיום וקבל תקציבאית עמוסה וצעירה שלא מבינה מהחיים שלה ארט עצבני שרוצה פרסים וקופי מסטול שרק גמר תירצה גרנות ומה שאני אומר זה באחריות ונכתב בכסף רב שנשפך סתם שאל אחרים שהיו בסרט הזה. בהצלחה
  • 3.
    ותיק ותיק 26/02/2012 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 יקר, אין כל קשר בין התאמה של תקציב למשרד שהוא נמצא בו (וזה לא רק לגבי גיתם - כל הענף רקוב כך), אחד/אחת מבעלי גיתם קרובים קרובים למקבל החלטה באופן גלרי ולכן התקציב שם. גיתם הם הסמן הימני במגמה זו ורוב אם לא כל התקציבים ששם נמצאים מסיבה זו. ל1 - אכן אתה צודק שזה משדר לחץ, אבל של כל הענף שכן גם מקאן רצים היום אחרי כל פשפש... מה שכן, בגיתם לא הצליחו כבר שנים להביא תקציב נורמלי, אז סגרו את הסוהו ופיטרו 20 איש כדי שיוכלו להתחרות על תקציבים כאלו ולהתפאר בהצלחות (המאירי צריכה שהתמונת פוטושופ שלה תופיע מדי פעם באייס, לא?)
  • 2.
    משה 26/02/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    הנה עוד אחד שילמד בדרך הקשה, מה זה להיות הלקוח הכי קטן ולא חשוב כשהתקציב לא מאפשר מרווח טעות ומטפלים בך טירונים
  • 1.
    שי 26/02/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    כשנאבקים על כל תקציב של שקל וחצי זה לא עושה להם טוב
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.