חדש באייס - קלאסיקה אחת לסופ"ש: פרסומות הסטוריות שאתם חייבים להכיר
כפרסומאים, אנחנו שואפים כל הזמן לחדש: לעלות על תובנה חדשה, לייצר רעיון פורץ דרך, להשיג את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, לעשות שימוש במדיה חדשנית. אנחנו כל הזמן חושבים קדימה ומנסים להמציא את הגלגל מחדש, לעשות את מה שאף אחד עוד לא עשה. אבל כמו שאמר נפוליאון - "עם ללא עבר, אין לו עתיד", ולכן גם אנחנו, "עם הפרסומאים", חייבים להכיר את העבר שלנו, את אבני היסוד שעליהן הענף שלנו מבוסס.
למרות שאנחנו חיים כיום בעולם של דיגיטל, אינטגרייטד, CRM, AR, LBS, RFID, NFC, SEO, RAK ועוד כל מיני ראשי תיבות, הרי שפעם, הרבה לפני כל אלו, פשוט עשו פרסומות טלוויזיה מעולות, חלקן הפך לקלאסיקות עם השנים. הטור הזה מוקדש להן.
- 5.בהצלחה להב. רעיון מוצלח לטור (ל"ת)23/02/2012 16:37הגב לתגובה זו
- 4.smartass 23/02/2012 15:10הגב לתגובה זוכתוב חכם, ולא הכרתי את הסרטון
- 3.גדעון 23/02/2012 14:07הגב לתגובה זו"אגב, למרות הפרסומת המבריקה והמציאות העגומה במדינה, לופז מרפי כשל ביום הבחירות עצמו וקיבל רק אחוז אחד מקולות הבוחרים. זו האמת." וזו גם הסיבה שהלקוחות עוזבים. פרסים טובים לארון, למציאות נדרשים קמפיינים אפקטיבים. תוצאות.
- זה גם הסיפור באולד ספייס נכון? (ל"ת)טמבל 23/02/2012 15:21הגב לתגובה זו
- 2.מתאים לשלמור טור על הסטוריה... (ל"ת)23/02/2012 13:40הגב לתגובה זו
- 1.אורית 23/02/2012 13:33הגב לתגובה זולהלן: http://www.youtube.com/watch?v=s2TeKg4kOMc&feature=share