יורו מקבל הרבה כבוד מ-ARCHIVE: מודעות 'ואניש' ו'אקו אושן' יופיעו במגזין

מודעת ה'דוקים' לואניש קליה נבחרה לאחת ממודעות השבוע של מגזין הפרסום היוקרתי. הקמפיין השני הוא עבור עמותת 'אקו אושן' לניקיון חופים
משה בנימין | (20)

האנשים החרוצים ביורו ישראל זוכים להכרה בינלאומית מחמיאה ממגזין הפרסום היוקרתי ARCHIVE. שני קמפיינים של המשרד נבחרו על ידי עורכי המגזין וישולבו בגיליון הקרוב שייצא.

מודעת ה'דוקים' של וניש קליה זכתה לתואר נוסף כשנבחרה לאחת ממודעות השבוע של המגזין. הקמפיין מורכב מ-2 מודעות שמייצרות אנאלוגיה לכתם קשה במיוחד באמצעות שימוש במשחק דוקים.

הקמפיין השני הוא עבור עמותת 'אקו אושן' לניקיון חופים. במודעה רואים אדם שאכל דג, שאכל דג שאכל דג, שאכל סיגריה שאותו אדם זרק בחוף. תחת הכיתוב "הכל חוזר אליך".

זו הפעם הרביעית שקמפיין של יורו ישראל מככב במגזין היוקרתי. בפעם הראשונה זה היה עם סרטון הפרסומת של קולון ובפעם השנייה היו אלה 2 מודעות עבור המותג מנטוס.

בן סבר, סמנכ"ל הקריאטיב של יורו ישראל: "להצליח להכניס 2 עבודות לארקייב כשאחת מהן היא מודעת השבוע זה הישג יוצא דופן ובעיקר כיף גדול לכל העוסקים במלאכה". קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב - בן סבר, ארט דירקטור - אלה פלדמן, קופירייטר - עודד נדיר, צלם - ישראל כהן, מפיקת משרד - דנה קארו, מנהלת מחלקת לקוחות - מיה כהן, תקציבאית - יעל איכנולד, מנהל מחלקת אסטרטגיה - ד"ר אורי אורן, פלנרית - פנינה ויסמן.

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    אופיר 26/02/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    כאחד שמכיר היטב את המערכת והלקוח (אמנם מול אנשים אחרים ובתקופה שונה ) אני יודע כמה גדול ההישג, כל הכבוד לכם, מודעות מקסימות וחכמות.
  • 15.
    מפרגן לבן (ל"ת)
    עמית 22/02/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    דורית 22/02/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    אתם עושיםן יופי של עבודה פאתטית
  • 13.
    jo 22/02/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    מישהוא באמת ראה את המודעות האלה מפורסמות? המשרדים שעובדים בשביל הפרסים לא מגיעים רחוק ראה ערך שלמור בואו תעבדו ברצינות עבור הלקוחות שלכם זה מה שימנף אתכם
  • יורו 22/02/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    מודעות מנטוס ווניש פורסמו בדג הזהב. מודעת אקו אושן פורסמה בסוף השבוע האחרון בעכבר העיר בסבב ארצי. הסרט של קולון עלה בערוץ 2 ובערוץ 10. אגב, השבוע קולון עלה למקום הראשון במכירות ועקף את המתחרים בסיבוב אבל היי, למה לבדוק ברצינות אם אפשר להשמיץ.
  • 12.
    בולטון 22/02/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    השילוב שבין בן סבר עמוס הכישרון ובין אלחנדרו פלדמן, ארטדיירקטור מעולם אחר, מייצר עבודות מדהימות. אני הקופי אני אמנם לא מכיר אבל על אלה אני יכול לספר שהוא כבר אוחז בפרס בפסטיבל קאן לפרסום וחתום על קמפיינים מעוררי השתאות. אחד המוכשרים בתחום. כבוד גדול גם ללקוח שהעז ואישר.
  • איל 22/02/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    הקופי עודד נדיר הוא בהחלט כישרון נדיר
  • 11.
    אילן 21/02/2012 22:22
    הגב לתגובה זו
    כשמגיע פרגון מפרגנים!
  • 10.
    sofi 21/02/2012 22:09
    הגב לתגובה זו
    הרי זה לא היה באמת באויר. נראה שעשו את זה רק לטובת התחרות.
  • 9.
    פול 21/02/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    אלה, אתה מביא המון כבוד לעדה שלנו
  • 8.
    שאפו (ל"ת)
    21/02/2012 19:59
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    דנידין 21/02/2012 19:23
    הגב לתגובה זו
    יורו זה הוכחה חיה שגם משרדים קטנים מסוגלים לייצר עבודות קריאטיביות ברמה בינלאומית.
  • 6.
    גם איש צנוע וטוב וגם מוכשר בטירוף (ל"ת)
    מכיר את בן סבר 21/02/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מישהו ממשרדיו הקודמי 21/02/2012 17:20
    הגב לתגובה זו
    לא מחפה על האישיות הנוראית של בן סבר
  • גם זה שלפניו לא היה אישיות מדהימה, סבר לפחות (ל"ת)
    עושה קריאייטיב 22/02/2012 09:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מברוק גבר! (ל"ת)
    21/02/2012 17:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מציל את המשרד מגסיסה (ל"ת)
    בן סבר תותח!! 21/02/2012 16:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כבוד 21/02/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
    כבוד
  • 1.
    כל הכבוד, עבודות יפות (ל"ת)
    מיכאל גורי 21/02/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
  • מבריק!!!! שאפו גדול (ל"ת)
    צ 21/02/2012 17:13
    הגב לתגובה זו