יורו מקבל הרבה כבוד מ-ARCHIVE: מודעות 'ואניש' ו'אקו אושן' יופיעו במגזין

מודעת ה'דוקים' לואניש קליה נבחרה לאחת ממודעות השבוע של מגזין הפרסום היוקרתי. הקמפיין השני הוא עבור עמותת 'אקו אושן' לניקיון חופים
משה בנימין | (20)

האנשים החרוצים ביורו ישראל זוכים להכרה בינלאומית מחמיאה ממגזין הפרסום היוקרתי ARCHIVE. שני קמפיינים של המשרד נבחרו על ידי עורכי המגזין וישולבו בגיליון הקרוב שייצא.

מודעת ה'דוקים' של וניש קליה זכתה לתואר נוסף כשנבחרה לאחת ממודעות השבוע של המגזין. הקמפיין מורכב מ-2 מודעות שמייצרות אנאלוגיה לכתם קשה במיוחד באמצעות שימוש במשחק דוקים.

הקמפיין השני הוא עבור עמותת 'אקו אושן' לניקיון חופים. במודעה רואים אדם שאכל דג, שאכל דג שאכל דג, שאכל סיגריה שאותו אדם זרק בחוף. תחת הכיתוב "הכל חוזר אליך".

זו הפעם הרביעית שקמפיין של יורו ישראל מככב במגזין היוקרתי. בפעם הראשונה זה היה עם סרטון הפרסומת של קולון ובפעם השנייה היו אלה 2 מודעות עבור המותג מנטוס.

בן סבר, סמנכ"ל הקריאטיב של יורו ישראל: "להצליח להכניס 2 עבודות לארקייב כשאחת מהן היא מודעת השבוע זה הישג יוצא דופן ובעיקר כיף גדול לכל העוסקים במלאכה".

קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב - בן סבר, ארט דירקטור - אלה פלדמן, קופירייטר - עודד נדיר, צלם - ישראל כהן, מפיקת משרד - דנה קארו, מנהלת מחלקת לקוחות - מיה כהן, תקציבאית - יעל איכנולד, מנהל מחלקת אסטרטגיה - ד"ר אורי אורן, פלנרית - פנינה ויסמן.

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    אופיר 26/02/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    כאחד שמכיר היטב את המערכת והלקוח (אמנם מול אנשים אחרים ובתקופה שונה ) אני יודע כמה גדול ההישג, כל הכבוד לכם, מודעות מקסימות וחכמות.
  • 15.
    מפרגן לבן (ל"ת)
    עמית 22/02/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    דורית 22/02/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    אתם עושיםן יופי של עבודה פאתטית
  • 13.
    jo 22/02/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    מישהוא באמת ראה את המודעות האלה מפורסמות? המשרדים שעובדים בשביל הפרסים לא מגיעים רחוק ראה ערך שלמור בואו תעבדו ברצינות עבור הלקוחות שלכם זה מה שימנף אתכם
  • יורו 22/02/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    מודעות מנטוס ווניש פורסמו בדג הזהב. מודעת אקו אושן פורסמה בסוף השבוע האחרון בעכבר העיר בסבב ארצי. הסרט של קולון עלה בערוץ 2 ובערוץ 10. אגב, השבוע קולון עלה למקום הראשון במכירות ועקף את המתחרים בסיבוב אבל היי, למה לבדוק ברצינות אם אפשר להשמיץ.
  • 12.
    בולטון 22/02/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    השילוב שבין בן סבר עמוס הכישרון ובין אלחנדרו פלדמן, ארטדיירקטור מעולם אחר, מייצר עבודות מדהימות. אני הקופי אני אמנם לא מכיר אבל על אלה אני יכול לספר שהוא כבר אוחז בפרס בפסטיבל קאן לפרסום וחתום על קמפיינים מעוררי השתאות. אחד המוכשרים בתחום. כבוד גדול גם ללקוח שהעז ואישר.
  • איל 22/02/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    הקופי עודד נדיר הוא בהחלט כישרון נדיר
  • 11.
    אילן 21/02/2012 22:22
    הגב לתגובה זו
    כשמגיע פרגון מפרגנים!
  • 10.
    sofi 21/02/2012 22:09
    הגב לתגובה זו
    הרי זה לא היה באמת באויר. נראה שעשו את זה רק לטובת התחרות.
  • 9.
    פול 21/02/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    אלה, אתה מביא המון כבוד לעדה שלנו
  • 8.
    שאפו (ל"ת)
    21/02/2012 19:59
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    דנידין 21/02/2012 19:23
    הגב לתגובה זו
    יורו זה הוכחה חיה שגם משרדים קטנים מסוגלים לייצר עבודות קריאטיביות ברמה בינלאומית.
  • 6.
    גם איש צנוע וטוב וגם מוכשר בטירוף (ל"ת)
    מכיר את בן סבר 21/02/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מישהו ממשרדיו הקודמי 21/02/2012 17:20
    הגב לתגובה זו
    לא מחפה על האישיות הנוראית של בן סבר
  • גם זה שלפניו לא היה אישיות מדהימה, סבר לפחות (ל"ת)
    עושה קריאייטיב 22/02/2012 09:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מברוק גבר! (ל"ת)
    21/02/2012 17:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מציל את המשרד מגסיסה (ל"ת)
    בן סבר תותח!! 21/02/2012 16:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כבוד 21/02/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
    כבוד
  • 1.
    כל הכבוד, עבודות יפות (ל"ת)
    מיכאל גורי 21/02/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
  • מבריק!!!! שאפו גדול (ל"ת)
    צ 21/02/2012 17:13
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.