TV
למנהלי קריאייטיב עם לב חזק: רעיונות שנפסלים הם ילדים שמחוסלים בדם קר
אם אתם לא מנהלי קריאייטיב שיצא להם להזיע מרוב פחד בפרזנטציה ללקוח תעברו הלאה. אם נשארתם לצפות בטח תצליחו להזדהות עם המקרה הטראגי
לנו זה הזכיר סרטון עצמי של מקאן אריקסון שהופץ ב-2007 לאחר זכיית המשרד באפי פלטינום עבור הקמפיין לעיתון דה מרקר. בסרטון מככב טל רביב, לשעבר סמנכ" הקריאייטיב במקאן וכיום סמנכ"ל הקריאייטיב ביהושע TBWA.
פנדה זה בינגו
- 6.שירי 22/02/2012 12:20הגב לתגובה זותושיטו יד לכלבלדים http://youtu.be/LwndZyEJADU
- כן... 13/02/2013 15:01הגב לתגובה זוחדש מלפני שנתיים הכוונה
- 5.רק שטל רביב הוא זה שעומד היום עם נתזי דם (ל"ת)מול תקציבאות יהושע 22/02/2012 11:23הגב לתגובה זו
- 4.Din 22/02/2012 06:35הגב לתגובה זוThis is what I call great Online Advertising
- 3.אחח...היו תקופות יפות במקאן (ל"ת)21/02/2012 15:43הגב לתגובה זו
- 2.מהמם (ל"ת)שיפרה 21/02/2012 15:32הגב לתגובה זו
- 1.מגניב ביותר (ל"ת)בקי 21/02/2012 15:32הגב לתגובה זו