TV

למנהלי קריאייטיב עם לב חזק: רעיונות שנפסלים הם ילדים שמחוסלים בדם קר

אם אתם לא מנהלי קריאייטיב שיצא להם להזיע מרוב פחד בפרזנטציה ללקוח תעברו הלאה. אם נשארתם לצפות בטח תצליחו להזדהות עם המקרה הטראגי
משה בנימין | (7)
הסיטואציה הזאת מוכרת לכל מנהל קריאייטיב עם קילומטרז' סטנדרטי בענף הפרסום. קופץ לכם לראש רעיון מעניין, אתם מטפחים אותו משלב הניצוץ הראשוני, מפתחים אותו יחד עם הצוות במשרד, מרגישים כאילו מדובר בילד שגידלתם ואז מגיעים לרגע השיא - מציגים אותו ללקוח שגורס אותו ללא רחמים. סרטון חדש שרץ לאחרונה בין בלוגים ואתרי פרסום מסביב לעולם לוקח את המטאפורה המוכרת הזו של רעיונות=ילדים וממחיש באופן הכי בוטה שיש את יחסם של הלקוחות שמוצגים בו כמו 'שליחי האופל'.

Dead Ideas from Passion Pictures on Vimeo.

לנו זה הזכיר סרטון עצמי של מקאן אריקסון שהופץ ב-2007 לאחר זכיית המשרד באפי פלטינום עבור הקמפיין לעיתון דה מרקר. בסרטון מככב טל רביב, לשעבר סמנכ" הקריאייטיב במקאן וכיום סמנכ"ל הקריאייטיב ביהושע TBWA. פנדה זה בינגו

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    שירי 22/02/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    תושיטו יד לכלבלדים http://youtu.be/LwndZyEJADU
  • כן... 13/02/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    חדש מלפני שנתיים הכוונה
  • 5.
    רק שטל רביב הוא זה שעומד היום עם נתזי דם (ל"ת)
    מול תקציבאות יהושע 22/02/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    Din 22/02/2012 06:35
    הגב לתגובה זו
    This is what I call great Online Advertising
  • 3.
    אחח...היו תקופות יפות במקאן (ל"ת)
    21/02/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מהמם (ל"ת)
    שיפרה 21/02/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מגניב ביותר (ל"ת)
    בקי 21/02/2012 15:32
    הגב לתגובה זו