'המרכז האוניברסיטאי אריאל' יוצא למכרז על תקציב הפרסום: ירוכז במשרד אחד
המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון יוציא את תקציב הפרסום שלו למכרז. בשנים האחרונות פוצל התקציב בן 2 משרדים: דרורי שלומי שקד (בטרם כניסתו של ספי שקד כשותף) ו-jwt דיגיטל. דרורי שלומי שקד טיפל בתקציב האופליין וגזרת הדיגיטל ב-jwt. לקראת המכרז החדש הודיע המרכז הוניברסיטאי כי המשרד הזוכה ירכז בידיו את כל התקציב.
תקציב הפרסום של המרכז האוניברסיטאי עתיד לעמוד על כ-5 מיליון שקלים וייתכן כי היקפו יצמח עוד. הזוכה במכרז יחתום על חוזה למשך שלוש שנים עם אפשרות הארכה של שנתיים נוספות. בשנה הקרובה יעמוד בפני המשרד הזוכה אתגר שיווקי לקראת ההכרה הקבועה כאוניברסיטה לה צופה המרכז. בעקבות בשורה זו מתכונן המוסד האקדמי למיתוג מחדש ושינוי בתוכנית הפרסום והיח"צ.
עינת דיין, מנהלת השיווק של המרכז האוניברסיטאי: "לאחר שנים של עבודה מול שני משרדים, החלטנו לשנות את מבנה העבודה ולרכז את כל תקציב הפרסום - דיגיטלי ומסורתי במשרד אחד. אנחנו מסכמים תקופה מצוינת עם שני משרדי פרסום מובילים, תקופה בה הפכנו להיות המוסד האקדמי עם הגדילה הגבוהה ביותר במספר התלמידים".
בפרטי המכרז מציינים באריאל כי התשלום למשרד הפרסום יגזר מהעמלה שתתקבל מהמדיה בלבד. המרכז לא ישלם כל תשלום נוסף והעמלות מהמדיה יהוו תגמול מלא עבור כל פעילות הפרסום. תנאי הסף של המוסד האקדמי מאפשרים למשרדים בינוניים הזדמנות שווה להשתתף במכרז. הדרישות הן למחזור כספי של 15 מיליון בשנתיים האחרונות (על פי יפעת) כאשר לפחות 3 מיליון מתוכם הוקצו לפרסום באינטרנט.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום עמד תקציב המרכז האוניברסיטאי בשומרון על כ-3.1 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2010. ב-2011 קטן התקציב משמעותית ועמד על כ-1.6 מיליון דולר בלבד.
- 3.שילוח 18/02/2012 19:45הגב לתגובה זוהתרגשתי לרגע.....סליחה
- 2.אלה 16/02/2012 18:13הגב לתגובה זויש לנו פלנרית ותקציבאי שלמדו תקשורת באריאל.. לא יודעת מה מאכילים אותם שם, אבל הם יוצאים שפיצים..
- 1.לוקה 16/02/2012 16:33הגב לתגובה זווספי היה בדוגמניות. זה נחשב?
- אני 16/02/2012 20:07הגב לתגובה זואתה בטח קופי מבריק...