דוגמנית הפרסומת של ryanair
צילום: ryanair
photos

סקסית מידי? חברת התעופה האירית שוב הצליחה לעורר סערה - צפו בתמונות

אין כמו בחורה בבקיני בשביל ליצור שערורייה שלמה ויח"צ חינם, ב-Ryanair עושים זאת שוב. 11,000 חתימות כבר נאספו בקמפיין נגד הפרסומת
כתבי אייס | (7)

חברת התעופה האירית Ryanair עושה זאת שוב, כלומר מעצבת את ה-ASA (רשות לבקרת פרסומות בבריטניה. בדצמבר האחרון עוררה Ryanair זעם רב בקרב תושבים באי הבריטי לאחר שהעלתה פרסומת תחת הסלוגן "צוות ודמי נסיעה אדומים-לוהטים" וגם הציגה תמונה של דיילת בתחתונים וחזיה בעמוד הבית של אתר החברה באינטרנט. לכתבה מחודש דצמבר

אז ב-Ryanair לא התרגשו, לקחו שתי תמונות מאותו לוח שנה עליו אמרו כי נוצר לצורך תרומות בלבד (10 אלף עותקים נמכרים בכל שנה) והציגו אותן בפרסומות החדשות שהעלו בעיתונים היומיים (הגרדיאן, הדיילי טלגרף והאינדיפנדנט) ושוב תחת אותו הסולגן שבאנגלית נשמע כך - Red hot fares & crew!!!.

קמפיין אונליין נגד הפרסומת של Ryanair צבר כבר 11,000 כניסות ובמשרדי ב-ASA נתקבלו בינתיים 17 תלונות על סקסיות מוגזמת והתייחסות לא הולמת לנשים. חלק גדול מהתלונות הגיעו מצוותי אוויר. ברשות הבריטית אכן קבעו כי הפרסומות לא הולמות ולא עומדות בקודים המקובלים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אמת בפרסום 18/02/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    -
  • 6.
    אלי 15/02/2012 18:52
    הגב לתגובה זו
    מה יש , קצת בקיני גוף חטוב ונשים מדליקות...
  • 5.
    Bob 15/02/2012 17:51
    הגב לתגובה זו
    מדוע לא מפטרים את כל ועד הרכבת? ובראשם את גילה אדרעי
  • 4.
    בני - נהריה 15/02/2012 17:38
    הגב לתגובה זו
    שאירלנד אחת מהמדינות האנטישמיות על פני האדמה, מעבר לכך, אל על יכולה ללמוד מחב' התעופה הזו.
  • 3.
    ערן 15/02/2012 16:19
    הגב לתגובה זו
    שהם לא שמו את הפרסומות גם בישראל היום, ככה הייתי רואה את זה כבר על הבוקר במעלית!!! ככה צריך להתחיל את הבוקר...
  • 2.
    אני לא מתלונן... (ל"ת)
    אורן 15/02/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אמיל 15/02/2012 16:11
    הגב לתגובה זו
    שמכנים אותם "האי הבריטי"
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.