רשמי, חתום וסופי בהחלט: אילון זרמון רוכש את חלקו של הדר גולדמן במשרד

ההכחשות לא עזרו והפרידה שכולם דיברו עליה הגיעה לבסוף. אילון זרמון והדר גולדמן מודיעים על סיום השותפות. זרמון רכש את חלקו של גולדמן שיעזוב
משה בנימין | (28)

"אני מודה לשותפי וחברי הדר על 13 שנים נהדרות. הדר ימשיך ללוות ולייעץ לחברה וללקוחותיה בכל תחום ועת שנזדקק. התחלנו כחברים, נשארנו משפחה". במילים אלו שמשתדלות לכסות על לא מעט מחלוקות, יחסים שעלו על שרטון, ומסכמות 13 שנים צבעוניות, עמוסות בפרובקציות, שערוריות ולא מעט הישגים מרשימים מודיע היום (יום ד') אילון זרמון על סיום השותפות בינו לבין הדר גולדמן.

כאמור, לאחר הכחשות גורפות לאורך השנה האחרונה וטענות שהשמועות הן שטויות חסרות בסיס הודיעו היום (יום ד') אילון זרמון והדר גולדמן, הבעלים השותפים בזרמון-גולדמן DDB, על סיום השותפות העסקית ביניהם. במסגרת החלטה משותפת, רכש אילון זרמון את חלקו של הדר גולדמן במשרד.

כפי שפורסם באייס, בשנה האחרונה נעשו מאמצים יזומים מצד זרמון גולדמן שמטרתם לעניין מספר משרדים מובילים בעשירייה הראשונה של ענף הפרסום ברכישת חלקו של הדר גולדמן במשרד. ההחלטה על פרישתו של גולדמן מהשותפות במשרד נפלה כבר לפני חודשים רבים. במהלכם פתח המשרד בסבב פגישות כדי למצוא רוכש לחלקו של גולדמן במשרד - מהלך שלא הבשיל לכדי ביצוע. בסופו של דבר גובש המתווה לפיו זרמון רכש את החלק של שותפו ב-13 השנים האחרונות.

כעת, לאחר הפיצול הרשמי בין השותפים, טרם ידוע מה יעלה בגורלו של גיא וינברגר, מנכ"ל המשרד שמוגדר על ידי רבים כסוג של מנהל מבריק שיכול לשמש כנכס למשרד, למרות שהיה שותף לאחת השנים הקשות ביותר של המשרד. לאייס נודע כי בחודש האחרון יזם וינברגר מהלכים שנועדו לאתר את התחנה הבאה עבורו בענף הפרסום או בתחומים המשיקים לו.

הדר גולדמן: "היו לי 13 שנים מקסימות, הגיע הזמן ללכת הלאה. טרם החלטתי לאן מועדות פניי. זו הייתה חוויה מדהימה. אני נותר מחובר בחבל הטבור שלי למשרד וללקוחות המשרד, ואני מאחל מכל הלב הצלחה לשותפי ולחברי אילון זרמון ולצוות המשרד".

תגובות לכתבה(28):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    מוסך אבי 15/02/2012 23:23
    הגב לתגובה זו
    אז מי ישחק גילגה מול אילון? גיא? ואם גיא יעזוב מה יהיה עם דלתא? בקיצור אילון נשאר עם הפיצה... בשביל זה לא צריך משרד פרסום. המקום ממילא מתאים יותר להיות מוסך.
  • 18.
    אדוני 15/02/2012 22:53
    הגב לתגובה זו
    מעט מאוד משרדי פרסום מסוגלים שנה אחרי שנה לקחת עובדים חסרי ניסיון ולהפוך אותם לאנשי פרסום. אנשים שלא היו מקבלים שום סיכוי במשרדים אחרים נכנסו למשרד ועשו פרסומות מדוברות שמעבר לעובדה שהיו קראיטיביות בעיקר עבדו ועשו רק טוב ללקוחות. מאחל לכל אחד שעובד בעסק להכיר מישהו כמו הדר אילון וגיא
  • 17.
    עצוב 15/02/2012 21:33
    הגב לתגובה זו
    הלואי שיהיה לכם רק טוב בהמשך!!! מה שצריך לקרות קורה ואני בטחה סליחה בטוח שהרבה טוב עוד מחכה לכם. הלואי אמן ואמן!!!!
  • 16.
    15/02/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    גיא ויינברגר הוא לא מנהל מבריק. למעשה הוא אחד הגרועים שצצו פו בשנים האחרונות. גם כאיש מקצועי הוא בינוני. במיתוג עצמי הוא מעולה. אולי כדאי שיעבוד בזה. מצחיקים אותי כל אותם מנכ״לים שמרסקים חברות ואז מסבירים שהם מנהלים מעולה, הבעיה היא בחברה...
  • רואים שאינך מבין דבר. (ל"ת)
    משוגעת 15/02/2012 18:36
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    יונתן 15/02/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    על איזה בדיוק לקוחות גולדמן מדבר? לא נשארו להם לקוחות...
  • 14.
    קריאייטיב 15/02/2012 15:00
    הגב לתגובה זו
    מצער לראות את כל התגובות הנוראיות האלה. הדר ואילון שניהם יחד וכל אחד לחוד מאפשרים לאנשי הקריאייטיב במשרד לעוף, לרחף, לנצח בלי לגבולות כדי להוציא מהם את הטוב ביותר. אח"כ יורדים לרזולוציות של לקוח ונשארים נאמנים לו עד הסוף. הלוואי שלכל אנשי הקריאייטיב שכותבים כאן שיהיו להם מנהלים כאלה.ולא, לא שלחו אותי לכתוב כאן...זה הכל מהפאקינג הלב.
  • יש תקווה? 15/02/2012 18:39
    הגב לתגובה זו
    אנשים מגיבים כפי שהם מגיבים כי ככל הנראה הם נפגעו מנחת ידם של השניים. הם עשו טעויות גדולות בכל הקשור להתנהלות שלהם מול אנשים. זמן לתיקון הוא כל זמן שיבחרו. הלוואי ואכן הם מבינים שניהם יחד וכל אחד לחוד שיש דרך לנהוג בבני אדם, דרך מכבדת, דרך מעצימה שמעניקה לאנשים אחרים את שהם היו מבקשים לעצמם, יחס הוגן ומתן ערך ולא זלזול, הפחתת ערך והשפלה. כי בסופו של יום כפי שאתה רואה, המשפיל מושפל, המכבד מכובד.
  • 13.
    מש 15/02/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    לא התעללו בעובדים ולא נעליים אלא מקום עבודה שכייף להיות בו לייצר קריאייטיב אמיתי. עשו קריאייטיב מעולה שתמיד דיברו עליו ובנו מותגים. מי שלא הצליח לו שם כנראה לא מספיק טוב. מאחלת לכולם בוסים כאלו.
  • מיזו 15/02/2012 19:26
    הגב לתגובה זו
    גם לדרזוש.
  • 12.
    עובד לשעבר 15/02/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    לכל ה"קנאים" וצרי העין, אני מאחל לכולם בכל משרדי הפרסום יחס ותנאים כמו שמקובלים ב"זרמון"! שיהיה למשרד המדהים הזה המון הצלחה-x-i....:-)
  • שילמו לי שכר מינימום! (ל"ת)
    עובד לשעבר 15/02/2012 19:08
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מלאך 15/02/2012 13:58
    הגב לתגובה זו
    יש לי תחושה שזה המסמר האחרון בארון של האנשים שהשחצנות שלהם במובמן מסויים עשתה אותם, היא גם זו שחיסלה אותם ויצרה את המצב שאף אחד לא רוצה לעבוד איתם. בקרוב מאוד, ממש לא עוד הרבה זמן יתחילו לקום משרדי פרסום מבוססי אנושיות, בלי פוזות או שחצנות, פשוט כישרון ומקצועיות. להם, לא היה אתה זה ולא את זה. דרך אגב, אני זוכר שכשהתחלתי את דרכי הבטחתי לעצמי שלעולם לא אעבוד שם. כנראה שכבר אז ידעתי למה לא כדאי :)
  • 10.
    הדר גולדמן 15/02/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    אתה רואה יא אחי הדר. הבדיחה שכל הפרובוקציות שעשית הם פרובוקציות שנולדו בין השורות שהרחת!! אך איזה כייף להיות אבו עלי אחרי שורה!!! השוכן במרומים בכבודו ובעצמו.
  • 9.
    הייתי שם 15/02/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    זה נכון, הם לא האנשים הכי עדינים בעולם ואני מקווה שלילדים שלהם יהיו בוסים קצת יותר נעימים, אבל בתור בית ספר זה היה מקום מדהים - עם כל החרא, העצבים והצעקות. בשביל הרבה אנשים המקום הזה היה מקפצה מדהימה בלי כל הפילטרים שקיימים במשרדים מהשורה. סוף תקופה. סוף לפומפיות.
  • 8.
    go luck (ל"ת)
    לק בתחת ושורה לאף 15/02/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יצחק הצוחק 15/02/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    שימו לב מה כתב עליהם לקוח שלהם בעתירה לבית משפט : "זרמון-גולדמן כשלה כישלון חרוץ באספקת שירותי פרסום מקצועיים וראויים לחברת החשמל, כמעט בכל היבט אפשרי", על אף התראות שניתנו לחברת הפרסום, היא המשיכה לתת שירות נחות ולא מקצועי. כמו כן היא מתארת "בלבול ואנדרלמוסיה בניהול הקמפיינים המרכזיים של חברת החשמל, והעסקת עובדים בלתי מיומנים, בלתי מקצועיים וחסרי נסיון, והכל תוך פגיעה במוניטין של חברת החשמל". עוד נכתב: "התעקשות של זרמון-גולדמן לכפות על חברת החשמל חלוקה בלתי-מאוזנת של תקציבים בין ערוצים וזכיינים, בניגוד להנחיות חברת החשמל, ובניגוד לעקרונות יסוד בתחום הפרסום". עוד נכתב כי המשרד ניסה להכתיב ולעצב את "סדר יומה" של חברת החשמל, בכל הנוגע לרכישת שטחי פרסום וזמני אוויר בשדות המדיה השונים, מתוך כוונה להשיא את רווחיה של זרמון-גולדמן, ולהימנע מהתקשרויות בלתי כלכליות, עם אותם גופי מדיה, שלגביהם ניתנה על ידי זרמון-גולדמן הצעה גרעונית, או שבצדה רווח מזערי, בלבד. זה משרד שהוא בושה וקלון וטוב שתמו ימיו
  • שקע ותקע 15/02/2012 14:39
    הגב לתגובה זו
    בזבוז של כספי ציבור. הקשר בינהם לבין ניהול פרסום הוא בדיחה אחת עצובה במקרה הזה- הייתי לוקח את צד המשרד התנהלות הלקוח היא בושה אפילו לשוק רמלה
  • ג'נרל אלקטרי 15/02/2012 15:50
    ולא למשרד הפרסום ולא בכדי
  • 6.
    קארמה איז א ביץ' 15/02/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    ולא, הגילגה לא מפצה על היחס המשפיל. העלבונות באנשים שלא יכולים לענות כי הם הבוסים. הצרחות, הקללות ודברים שאי אפשר להגיד. איילון לא פחות גרוע מהדר רק פחות משעשע
  • סתןם יה כוס קטן (ל"ת)
    משוגעת 15/02/2012 19:27
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שאול המלך 15/02/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    במהרה. היה שלום ותודה על הפרובוקציות
  • 4.
    מרקיזה 15/02/2012 12:06
    הגב לתגובה זו
    היה מנוול ונשאר מנוול ולגבי גיא, בחור חכם. אבל הכי רחוק ממנהל שאפשר.
  • 3.
    אלישבע 15/02/2012 12:06
    הגב לתגובה זו
    או סתם ניסוח עילג סטייל אייס... אני הייתי נעלבת במקום גיא ו.
  • אחת שיודעת.. 15/02/2012 12:56
    הגב לתגובה זו
    שחצן מגעיל מתנשא לא סופר אף אחדאחת ממטר מה עוד אפשר להגיד על המבריק הזה
  • 2.
    פרופורציה 15/02/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    שלוש עשרה שנים של חוסר מקצועיות,של התנהלות אישית מבחילה ,שלוש עשרה שנים שעולם הפרסום היה מעדיף בלעדיהם
  • amen (ל"ת)
    נכון 15/02/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עצוב (ל"ת)
    הדרית 15/02/2012 11:44
    הגב לתגובה זו