TV

כלב מי שצופה בפרסומות: קמפיין למזון חיות יעלה עם פס קול לכלבים בלבד

חברת Bakers - בבעלות 'נסטלה' הבינלאומית, הפיקה באנגליה פרסומת למזון כלבים הכוללת בתוכה שריקה צורמנית, כזו שרק כלבים יכולים לשמוע
שימרית ספקרו | (2)

לא מעט בעלי כלבים צופים בטלוויזיה יחד עם החבר הנאמן על ארבע. למרות שהאפקטיביות מוטלת בספק - Bakers, חברה לייצור מזון לחיות, בבעלות 'נסטלה' הבינלאומית החליטה לפנות לקהל צרכני אחר - דווקא לכלבים. כחלק ממהלך שיווקי, החליטה החברה להפיק פרסומת למזון לכלבים, המשלבת פס קול גבוה וצורמני, שרק כלבים יכולים לשמוע.

הפרסומת מבוימת בנוסח הסרט 'הג'וב האיטלקי' וכוכביה הם כלבים שמגלמים דמויות מהסרט. הפרסומת שודרה לראשונה לפני כשנה - כשפס הקול שלה היה מיועד לבני אדם בלבד. בימים הקרובים תעלה Bakers את

הפרסומת שנערכה מחדש על בסיס חלקים מהפרסומת המקורית.

מארק זכי, מנהל מותג ה-bakers: "אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לספק חוויה מעניינת עבור הצרכנים שלנו. הצלילים המיוחדים יגרמו הנאה מהפרסומת הן עבור כלבים והן עבור בעליהם".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה אמור להרדים את הכלב? כי אם כן זה עובד פגז! (ל"ת)
    ליאור 16/02/2012 00:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הכלב שלי לא שמע.. (ל"ת)
    אני 15/02/2012 19:39
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.