הבוטיק במתיחת פנים: 'פירמה' השלימה מהלך מיתוג מחדש למוצרי galilee's
'פירמה' השלימה בימים אלה מהלך מיתוג מחדש של galilee's - מוצרי בוטיק מהגליל. המהלך כלל הגדרת קונספט עיצובי חדש לחנויות ולמוצרי המותג, המהווה בית גידול ליצרני בוטיק מהגליל ומקדם את תוצרתם בארץ ובעולם. המותג המחודש פועל במגוון תחומים של מזון, קוסמטיקה ואומנות.
'פירמה' הוקמה בשנת 2004 על-ידי דורון גולדנברג ואלעד משען. החברה בבעלותם היא מהשחקנים המובילים בשוק חברות המיתוג יחד עם OPEN וברוך נאה. השניים עומדים בראש אחת החברות הגדולות בישראל בתחום המיתוג ואחראיים למיתוג של חברות, ארגונים ומותגים רבים ומובילים, ביניהם: Kika, Kinley, Nestea, twentyfourseven, בנק לאומי ועוד.
לדברי דורון גולדנברג ואלעד משען, מנכ"לים משותפים ובעלי 'פירמה': "במסגרת המיתוג מחדש, תחת ערכים של חוויה גלילית, יצירה אנושית, חזרה למקורות, אמת ואהבה, הוגדרה הבטחת מותג מחודשת - "באהבה מאנשי הגליל".
- 3.יעל מור 15/02/2012 19:05הגב לתגובה זואני מכירה את מוצרי גליליס דרך הסניף שלהם בכיכר השעון ביפו,לרוב אני רוכשת אותם כמתנות ובאחרונה אני מבצעת שם קניות לבייתי, מומלץ ביותרחליטות התה וכן מימרחי השקד , והדבש המיוחד,תודה
- 2.הם בטוח לא עשו את המיתוג של לאומי,קיקה ונסטלה (ל"ת)אבי 15/02/2012 15:26הגב לתגובה זו
- 1.מיתוג זה כמו פרסום למפגרים (ל"ת)איש יח"צ 14/02/2012 22:35הגב לתגובה זו
- במקרה פה זה סתם מכוער (ל"ת)חיים 15/02/2012 13:29הגב לתגובה זו
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף בראש כל רצועות השידור
כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11
לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010
אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.
פריים טיים
בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה,
עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
