הבוטיק במתיחת פנים: 'פירמה' השלימה מהלך מיתוג מחדש למוצרי galilee's
'פירמה' השלימה בימים אלה מהלך מיתוג מחדש של galilee's - מוצרי בוטיק מהגליל. המהלך כלל הגדרת קונספט עיצובי חדש לחנויות ולמוצרי המותג, המהווה בית גידול ליצרני בוטיק מהגליל ומקדם את תוצרתם בארץ ובעולם. המותג המחודש פועל במגוון תחומים של מזון, קוסמטיקה ואומנות.
'פירמה' הוקמה בשנת 2004 על-ידי דורון גולדנברג ואלעד משען. החברה בבעלותם היא מהשחקנים המובילים בשוק חברות המיתוג יחד עם OPEN וברוך נאה. השניים עומדים בראש אחת החברות הגדולות בישראל בתחום המיתוג ואחראיים למיתוג של חברות, ארגונים ומותגים רבים ומובילים, ביניהם: Kika, Kinley, Nestea, twentyfourseven, בנק לאומי ועוד.
לדברי דורון גולדנברג ואלעד משען, מנכ"לים משותפים ובעלי 'פירמה': "במסגרת המיתוג מחדש, תחת ערכים של חוויה גלילית, יצירה אנושית, חזרה למקורות, אמת ואהבה, הוגדרה הבטחת מותג מחודשת - "באהבה מאנשי הגליל".
- 3.יעל מור 15/02/2012 19:05הגב לתגובה זואני מכירה את מוצרי גליליס דרך הסניף שלהם בכיכר השעון ביפו,לרוב אני רוכשת אותם כמתנות ובאחרונה אני מבצעת שם קניות לבייתי, מומלץ ביותרחליטות התה וכן מימרחי השקד , והדבש המיוחד,תודה
- 2.הם בטוח לא עשו את המיתוג של לאומי,קיקה ונסטלה (ל"ת)אבי 15/02/2012 15:26הגב לתגובה זו
- 1.מיתוג זה כמו פרסום למפגרים (ל"ת)איש יח"צ 14/02/2012 22:35הגב לתגובה זו
- במקרה פה זה סתם מכוער (ל"ת)חיים 15/02/2012 13:29הגב לתגובה זו

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.