מיקרוסופט משיקה תחרות לשיווק דיגיטלי: הזוכים יזכו באירוח אח"מים בקאן
חברת מיקרוסופט מכריזה על השקת תחרות השיווק הדיגיטלי היצירתי, במסגרתה - תעניק את פרסי השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising (MSAs). החברה מזמינה משרדי דיגיטל מ-27 מדינות ברחבי העולם, לרבות ישראל, להגיש רעיון למסע פרסום עבור מותג או מלכ"ר לפי בחירתם באמצעות פלטפורמות השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising.
2 הזוכים בתחרות העולמית יזכו באירוח של שבוע כאח"מים בפסטיבל הפרסום הצרפתי - Cannes Lions. התחרות מחולקת לשני שלבים: תחרות אזורית EMEA וגמר עולמי - כשהמנצחים האזוריים עולים לשלב התחרות העולמית.
המשרדים יתבקשו להגיש תוכנית מדיה דיגיטלית היפותטית ורעיון יצירתי עבור המותג או המלכ"ר, לפי בחירתם, שיתייחסו ל'אתגר עסקי עיקרי' של אותו ארגון בשנה הקלנדרית 2012 או 2013. בתחרות שתשפוט עבודות שטרם בוצעו מיקרוסופט תבקש מהמתמודדים להציג פתרונות שיווק באמצעות הטכנולוגיה של Microsoft Advertising - כולל MSN, Mobile, Windows Live, Xbox, Messenger ועוד.
הזוכים האזוריים יוכרזו ב-25 באפריל 2012 ויעלו לשלב הגמר העולמי, שבו ישפוט חבר שופטים שיורכב מבכירי המפרסמים ברחבי העולם. שני הזוכים העולמיים יוכרזו ב-1 ביוני 2012. דיויד סאבל, המנכ"ל העולמי של Y&R יכהן כיו"ר ועדת השיפוט העולמית ובין היתר תשתתף בה גם מריה לואיזה פרנקולי פלאזה, המנכ"לית העולמית של MPG ו- Havas Media בצפון אמריקה.