באפס תקציב - איך משיגים מודעות למהלך חברתי בדיגיטל: צפו בקמפיין
משרד הפרסום אוגילבי קייפטאון 'השתלט' על סרטוני יוטיוב פופולאריים, ערך אותם מחדש ושתל לגולשים שחיפשו 'גבר שמן רוקד' הפתעה מעניינת
המטרה היא, כמו בכל קמפיין, להגיע למודעות גבוהה. התקציב? עומד על אפס. משרד הפרסום אוגילבי קייפטאון קיבל לידיו משימה אתגרית במיוחד - להעלות את נושא ההכחדה המאיצה של קרנפים באפריקה כתוצאה מהמרדף תאב הבצע אחר הקרניים.
באוגילבי מצאו פתרון מעניין באמצעות היוטיוב במהלך שנקרא Intervrntions. במשרד הפרסום 'השתלטו' וערכו מחדש את הסרטונים הביזאריים והנצפים ביותר ביוטיוב. בגרסה הערוכה הם שתלו את הנתונים העצובים על קצב הכחדת הקרנפים וחיכו עם המסר לכל אותם מאות אלפי הגולשים שחיפשו סרטונים של 'בחור שמן רוקד' וכדומה. בדרך הזו בחר המשרד ל'טפל' בכ-60 סרטוני יוטיוב שזכו להיקפי צפיות גבוהים.
תוצאות המהלך כוללות עלייה של 400% בקצב החתימות לעמותת Forever Wild שמנסה להגן על הקרנפים.
- 7.יעל 15/02/2012 17:32הגב לתגובה זומי אישר להם לעשות שימוש בתכנים שאחרים העלו לרשת?
- 6.(ל"ת)מזעזע אבל גאוני! 14/02/2012 17:59הגב לתגובה זו
- 5.זה מה שמעניין אותכם? 14/02/2012 17:55הגב לתגובה זויש פה מהלך יפה לנושא עצוב וכל מה שזה עשה לכם זה שביבי מופיע. מדהים.
- 4.(ל"ת)גאונים!!! 14/02/2012 14:18הגב לתגובה זו
- 3.מצחיקים 14/02/2012 14:03הגב לתגובה זוכל כך הקפידו על סרט ההגשה ששמו את ביבי נואם 2:21 חחחחחחח
- 2.חד עין 14/02/2012 13:53הגב לתגובה זולדעתי מדובר בעוד תעלול יח"צני של לשכת נתניהו. נתניהו גם הפסיק את ציד הקרנפים !!!
- 1.ארז בפרטים הקטנים 14/02/2012 13:40הגב לתגובה זוששתל את ביבי בדקה 2:20 בזמן שהקריין מדבר על הצגת עמדה חזקה לקונגרס האמריקאי.