
הפרידה הבלתי נמנעת בין זרמון לגולדמן? מנכ"ל המשרד כבר בודק אופציות בענף
היקף השמועות שנקשרו בשמו של משרד הפרסום זרמון גולדמן בשנה האחרונה היה יכול לתחזק מגזין פרסום על בסיס שבועי. כולן הובילו לתוצאה אחת סופית של שינויים במבנה הבעלות על המשרד, למרות שטרם נודע באיזה מתווה.
בזמן שהדר גולדמן טוען כי לא היו דברים מעולם ובכלל, צמד השותפים זרמון וגולדמן השקיעו לא מעט שעות בשנה החולפת בהכחשות גורפות על דבר השינויים, נודע לאייס כי עובדים מ'מחנה' הדר גולדמן במשרד הפרסום מגששים את דרכם החוצה מהמשרד כשבראשם מנהל הקריאייטיב טל קמיאבי, יד ימינו של הדר במשרד. במקביל מחפש גיא וינברגר, מי שקיבל נתח ממניות המשרד לפני מספר חודשים, את התחנה הבאה שלו בענף הפרסום.
לאייס נודע עוד כי בעלי המשרד הדר גולדמן ואילון זרמון חיפשו את המועד המתאים לכנס אסיפת עובדים ובה להודיע באופן מסודר על צעדיהם העתידיים.
מאחורי הקלעים של אחת השנים הקשות שידע המשרד - בה חווה
גורם בסביבת המשרד מסר לאייס כי בימים אלו מתקיימות שיחות בין גולדמן לזרמון סביב התנאים הכספיים. עם זאת הם מציינים כי "יותר מהמספרים, מדובר בכבוד האישי של הדר. מי שמכיר אותו טוב יודע שהוא חייב להיות שלם ושקט עם הדרך בה הסיפור על סיום דרכו במשרד ייצא החוצה".
השותפות בין זרמון לגולדמן ידעה לא מעט עליות ומורדות לאורך השנים. למרות זאת, הצליחו השותפים לגבור על המחלוקות הניהוליות ותקעו יתד בין עשרים המשרדים המובילים. תקצר היריעה מלפרט על כל אנקדוטה עסיסית ממעללי המשרד מהשנים האחרונות והצמד השתדל מאוד לספק אותן, עם זאת - אחת שיכולה לשפוך אור על מערכת היחסים במשרד נוגעת לתקרית לא נעימה עם לקוח הדגל (שהספיק לעבור לגיתם) פוקס.
לפני כשנה עלה משרד הפרסום בסרטון פרסומת עבור פוקס בה מככבים הפרזנטורים נועם טור ובר רפאלי הפרסומת (שקשה מאוד אם בכלל לאתר ברשת ולא נמצאת גם במדור הפרסומות באתר של פוקס) בכיכובם לוותה בשירו של ג'ון לנון - Imagine. פס הקול הכניס את זרמון גולדמן ופוקס לצרה צרורה. מסתבר שמצד יוקו אונו המחזיקה בזכויות הקניין הרוחני על יצירתו של לנון לא ניתן אישור מסודר לשימוש בשיר לטובת הפרסומת. התוצאה הייתה תביעה בגובה של מאות אלפי שקלים שהונחה על שולחנם של זרמון גולדמן ופוקס אשר הובילה ליחסים טעונים בין חברת האופנה ומשרד הפרסום.
תגובות
הדר גולדמן מכחיש את הנאמר באופן גורף. אילון זרמון טוען שמדובר ב"גיבוב של שטויות" ואילו גיא וינברגר מסביר כי הפרטים הם "שטויות במיץ עגבניות".
- 17.פומפיה 14/02/2012 18:59הגב לתגובה זובשנות הזוהר של זרמון גולדמן עבד תומר אברמוביץ, סמל המין של התעשיה. מאז שהוא עזב הם התחילו להתדרדר. גם מבחינה מינית.
- 16.אליהו 14/02/2012 12:32הגב לתגובה זונשאר להם התקציב של דומינוס פיצה!!
- 15.אחד אחר 14/02/2012 00:46הגב לתגובה זוהוא שזה לא קרה קודם לכן
- 14.אחד שיודע מצד ימין 13/02/2012 23:04הגב לתגובה זולכל המגיבים השמחים לעידם... שמישהו מכם יעשה עשירית ממה שזרמון גולדמן עשו בעולם הפרסום אז תוכלו לדבר . עד אז תמשיכו להגיב בעילום שם ולהתמרמר על זה שאתם עושים מה שהלקוח אומר לכם לעשות.
- איד כותבים עם אלף (ל"ת)לאידם 15/02/2012 00:56הגב לתגובה זו
- אחת שיודעת... 14/02/2012 08:53הגב לתגובה זועולם הפרסום היום הגיע למצב שלמשרד אין מילה,המשרד מראה מיליון סקיצות רעיונות מגניבים ובסופו של דבר מנהל השיווק או המכירות של הלקוח הוא זה שעורך את סרט הטלויזיה או שמחליט איזה דף נחיתה יעלה על סמך גחמה אישי.ז"ג אומנם הורידו את התחום לזנות מבחינת התנהגות אישית, אבל בכל הקשור ליצריתיות וביצים הם במקום הראשון
- 13.אף אחד לא מזיל דמעה (ל"ת)אשכרה 13/02/2012 22:29הגב לתגובה זו
- 12.צפרגוע 13/02/2012 22:23הגב לתגובה זואמת לאמיתה. הדר היה צריך להתחנחן לפוקס שלא יעיפו אותו - למרות שזה מה שקרה בסוף. אילון בחור עצבני, צרחני וצווחני שהלקוחות מאוד מסוייגים ממנו. והדר שחצן ומוחצן שמשחק דמות שהוא המציא. הלך לו כמה שנים. ויאללה מספיק נמאס לכל הלקוחות
- 11.יפה נפש 13/02/2012 21:41הגב לתגובה זותרגיעו כולם!!! זרמון גולדמן כבר נרשמו מזמן בספר ההיסטוריה הקצר והעלוב של עולם הפרסום הדל והמשעמם בישראל. הם היחידים אבל היחידים שעשו פה בינתיים משהו מעניין חדשני ועדכני. אז לכל המאוננים למיניהם לכו תמשיכו ללקק ללקוחות יא אימפוטנטים. אם זה לא היה עצוב זה היה שמח! בלי זרמון גולדמן ביצת הפרסום הקטנה והמשעממת תחת הולכת להתייבש סופית :(((
- רושם רושם 14/02/2012 00:44הגב לתגובה זוספר ההיסטוריה של הענף רושם גם את הרע,גם את אלו שהוציאו שם רע לענף והראו שהוא יכול להתפלש במי ביבים מצחינים
- 10.הלוהים רואה הכל ובוחר מתי להעניש (ל"ת)מוטי 13/02/2012 21:27הגב לתגובה זו
- 9.13/02/2012 21:00הגב לתגובה זוhttp://mizbala.com/?p=27089
- המזבלה (ל"ת)ואיזה מזל שיש את 15/02/2012 01:06הגב לתגובה זו
- 8.בוריס ילצין 13/02/2012 19:31הגב לתגובה זוהמשרד גמור! קמיאבי קמאיקזי זה לא משנה. העיקר הביאו איזה 2 צ'וצ'ות מ ו-ד כל הזמן מסתובבות ולא עושות כלום. ממשרד של 50 איש לפניי שנה ירדו ל10 אנשים ,עאלק מכחישים. שינסו למכור קאפצ'ות לאסקימוסים...גם סוסים עיוורים יודעים לחרבן בדשא של השכן
- 7.מהתחום 13/02/2012 18:20הגב לתגובה זולדעתי גם יש קשר למקאן . כל משרד שמחליט לקנות דרך מקאן מבצע סוג של התאבדות . זה קרה גם כמעט לפוגל .
- אתה גדול... 14/02/2012 10:12הגב לתגובה זוראית את זה קורה גם לגליקמן וברוקנר?? או שזה רק עזר להם לדלג למעלה...אין לך מושג
- 6.אמיתי 13/02/2012 17:21הגב לתגובה זו1.לגיא אין ולא היו מניות בחברה.2.מי זה קמיאקי מה הוא קשור. סתם עוד שולייה שולית.3.מי שמכיר מקרוב יודע שאף אחד לא יקנה כאן כלום.מדובר באנשים ששונאים לשלם. 4. תקרית imagine היא פרי דמיונם של חולמים הזויים.5.זר"ג חי!(שווה ח"י שקלים)
- 5.מקורות יודעי דבר 13/02/2012 16:59הגב לתגובה זוהתקרית עם IMAGINE היא אמת לאמיתה. טעות של טירונים.
- 4.מני 13/02/2012 16:57הגב לתגובה זותחשוב טוב על הצעדים הבאים שלך. אל תכנס למשרדים הזויים עם בעלים הזויים. כמה מפתה שזה אולי נראה, המציאות שם (פה) עגומה...
- 3.פרסומאי 13/02/2012 16:32הגב לתגובה זוככה זה מריחים כבר את הפגר (למרות שזה תמיד היה משרד מסריח) וכולם עטים על השלל
- 2.מכיר 13/02/2012 16:31הגב לתגובה זומשרד לא מקצועי שלא ידע לסגור פרטים ,הכל היה בשיטת הסמוך,החפיף ויהיה בסדר .
- 1.הדר והאגו.. (ל"ת)יעלי 13/02/2012 16:29הגב לתגובה זו