
כל פרסומות הסופרבול ב-2 דקות, והייניקן באפליקצייה שתעזור לכם ביום האהבה
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: סיכום פרסומות הסופרבול בסרטון של 2 דקות מאת ADWEEK, קוקה קולה זירו, מיצובישי, ADD והייניקן.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
SUPERBOWL PARTY זהו זה, נגמר! המסיבה הכי גדולה בעולם הפרסום נגמרה. בואו והצטרפו בפעם האחרונה לחגיגה עם סרט של 2 דקות מבית ADWEEK. הסרט דוחס את כל מיליוני הדולרים שהוציאו המפרסמים במהלך הסופרבול לסרט אחד, קצר וכיפי שמזכיר לכולנו איך, למרות שנאלצנו לראות משחק פוטבול בדרך, נהנינו בלילה הלבן של יום ראשון האחרון.
Magnificent Monday ומה עושים אחרי לילה לבן של צפייה במשחק? הולכים לעבודה? בקריספין פורטר, משרד הפרסום שמטפל בקולה ZERO החליטו לייצר מהלך חברתי ייחודי עבור המותג ששם לעצמו כמטרה למסד את היום שאחרי הסופרבול כיום חופש. יום בו פשוט אפשר לנוח ולבלות עם חברים. מהלך מעניין שמצליח למנף את אירוע הספורט הגדול לצרכיו בלי להשקיע את כל המיליונים כדי להופיע בברייק הפרסומות. איך? פשוט בכך שבחרו להתמקד ביום שאחרי ולא באירוע עצמו. רק שידאגו שהיום הזה יהיה יום חג עולמי!
RIDE THE STORM בזמן שכולנו מעדיפים לברוח מהכביש בזמן שיש סופה, יש כאלו במיצובישי שחושבים שזה הזמן הכי טוב לצאת לדרך. מיצובישי רוצה לקדם השנה את היתרונות שבמערכת ההיגוי המתקדמת של הרכבים שלה לחורף, ואיזה דרך יותר טובה לעשות זאת מאשר בעזרת ניסוי! מיצובישי כמובן לא תסתפק בסתם לצאת לנסיעה על כביש גשום או רטוב. ניסוי אמיתי מחייב בדיקה של המערכת בתנאים הכי קשים שאפשר.
BEST PARKING PLACE יש מקום בחנייה? ADD עמותה למען נכים בברזיל במהלך קטן וחכם שמטרתו קידום העסקת עובדים נכים. המהלך נשען על תובנה פשוטה, מי לא שם לב שחניית נכים בחנייה ליד העבודה שלו תמיד פנויה, השאלה הגדולה שמשרד הפרסום DIGITAL21 שואל היא האם לא הגיע הזמן לשנות זאת.
Valentine מתקשים להזמין בחורה לדייט ליום האהבה? הייניקן ממשיכה לייצר הדים במרחב הדיגיטאלי בעזרת משרד הפרסום שלה Wieden & Kennedy ומשיקה אפליקציית פייסבוק חכמה שמאפשרת שליחה של סרנדה אישית לבחורה המיועדת לקראת יום האהבה, בסוף הסרנדה הבחורה יכולה לענות במקום האם היא מסכימה או לא לצאת איתך. כמו תמיד, קצת הייניקן תמיד עושה את העבודה עם נשים!
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 1.קריספין 09/02/2012 16:23הגב לתגובה זונהניתי מאוד כמו תמיד!