LEAD מקבוצת אדלר חומסקי מצרף לקוח נוסף: יטפל בתקציב 'הקרן לידידות'

התקציב שעמד על 100 אלף דולר בלבד במחירי מחירון עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים ב-2012. הקמפיין הראשון אמור לעלות ביום ראשון הקרוב
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי ובבעלותו המשותפת של מנכ"ל המשרד רמי יהודיחה מצרף תקציב נוסף לרשימת הלקוחות - כך נודע לאייס.

LEAD יטפל בתקציב הפרסום של ארגון 'הקרן לידידות'. בעבר טופל התקציב בחלקו על ידי משרד הפרסום יורו ישראל. בשונה מהתקציב האחרון שצירף LEAD, זה של AIG עתיר המזומנים - במקרה של 'הקרן לידידות' מדובר בתקציב קטן מאוד. בשנת 2010 עמד התקציב על כ-700 אלף דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום. ב-2011 התקציב נחתך משמעותית עם הוצאה לפרסום של כ-90 אלף דולר בלבד.

עם זאת, התקציב השנתי ל-2012 מוערך בכ-4 מיליון שקלים. הקמפיין הראשון, לחימום בתי קשישים בחורף, יעלה ביום א' הקרוב למשך שבועיים ברשתות הרדיו ובעיתונים.

יוזכר כי משרד הפרסום LEAD אשר הוקם בשנת 2004 על ידי רמי יהודיחה המשמש כמנכ"ל המשרד הוכתר כמשרד בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בשנה החולפת. כך על פי מדדי יפעת בקרת פרסום. על לקוחות המשרד נמנים בין השאר 'בזק עסקים' ו'אלטשולר שחם', 'סובארו', 'חברת התרופות דקסון', 'גוגל' ועוד.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רועי 12/02/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • ...באדום של הפרוטקציות והשחיתויות... (ל"ת)
    רועי 2 12/02/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
  • מיכל 12/02/2012 16:07
    בלי המטריה של אדלר, מי היה שומע עליהם?