בר רפאלי בדרך לוולנברג 8: תקציבי הפרסום של FOX וללין עוברים לגיתם

לאחר 15 שנים בזרמון גולדמן המשרד החדש של הראל ויזל וקבוצת FOX יהיה גיתם BBDO. ויזל: "מודה לזרמון גולדמן. הם עימנו מאז שהיינו מותג קטן"
משה בנימין | (21)

בר רפאלי, נועם טור ויעל בר זוהר עושים את דרכם לכיוון ראול ולנברג 8: משרד הפרסום גיתם BBDO זכה בתקציב הפרסום של רשת האופנה FOX ורשת 'ללין' מקבוצת ויזל.

לאחר 15 שנה של פעילות משותפת, מאז שנת 1997 עובר תקציב הפרסום של FOX מזרמון גולדמן לידיו של גיתם BBDO. 'ללין' טופל גם הוא על ידי זרמון גולדמן במהלך 5 השנים האחרונות. מ-FOX נמסר כי מבחינת הפרזנטורים ימשיכו לכהן בתפקיד לעונה תשיעית, בר רפאלי ונועם טור לרשת פוקס ויעל בר זוהר לרשת ללין.

הראל ויזל מנכ"ל קבוצת FOX: "אני מודה לזרמון גולדמן על הרבה שנים של עשייה פורה ויצירתית. זרמון גולדמן היו עימנו מתחילת הדרך עוד כשהיינו מותג קטן והם בהחלט שותפים למיצוב של FOX היום כמותג מוביל. זרמון גולדמן בשבילי כמו משפחה ואני מאחל להם הרבה הצלחה".

עינת פורטוגלי סמנכ"ל השיווק והפרסום של קבוצתFOX: "ברצוני להודות למשרד הפרסום זרמון גולדמן, אשר ליווה אותנו שנים ארוכות והיה שם תמיד בשבילנו, בנאמנות ובמסירות טוטאלית. אני מאחלת להם המון הצלחה. אנו יוצאים לדרך חדשה עם משרד הפרסום גיתם BBDO. כולי תקווה כי השותפות החדשה עם משרד הפרסום החדש תהיה פוריה ומוצלחת וכי יחדיו נמשיך את תנופת הצמיחה והחדשנות של FOX וללין בארץ ובעולם".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    אבי 23/07/2012 01:56
    הגב לתגובה זו
    שמעתי מלקוחות המון מחמאות על 2 משרדי הפרסום וגם יש המון נתונים חיובים לחברות ששכרו את שירותיהם ... לפעמים כדאי לפרגן על תרומתם לחיזוק מיתוג והגדלת המכירות שהיו עד כה... http://www.advertisingagencies.co.il/
  • 15.
    אלון 08/02/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    אה... כי אין מי שייתן תגובה.חחח... הרי המשרד הזה כבר לא באמת קיים
  • 14.
    מהתחום 07/02/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    רק מתחלפים. מגיעים למשרד הפרסום הכי משמים ומנומנם בענף. יעשו סיבוב שם ומהר מאוד יגלו כי הסוס מת
  • 13.
    עייף 07/02/2012 17:35
    הגב לתגובה זו
    זה הולך להיות קשר משעמם. גיתם לא יודעים לעשות אופנה. ופוקס לא יודעים לאן ללכת בפרסום. פיהוק
  • 12.
    הפסידו שעזבו את זרמון (ל"ת)
    חן 07/02/2012 17:02
    הגב לתגובה זו
  • חחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    יה ,בטח 08/02/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אריאנה 07/02/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
    ויסביר להם, שאבד עליה הכלח מזה דורות... ושזה שהאחרים לבית ויזל משוכנעים שהאדמה עליה היא דורכת עשויה מזהב, לא בהכרח מצדיקה העסקתה כפרזנטורית... ויפה שעה אחת קודם.
  • 10.
    הטוב ניצח 07/02/2012 16:09
    הגב לתגובה זו
    פוקס בחרו משרד מצויין שעושה עבודה קריאייטיבית, כן קריאייטיבית מעולה לכל הלקוחות שלו בלי יוצא מהכלל
  • 9.
    ממתי גב פורטוגלי מחליטה (ל"ת)
    נו, נו 07/02/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
  • היא לא (ל"ת)
    נו 07/02/2012 16:23
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    טלי 07/02/2012 15:29
    הגב לתגובה זו
    בחירה מדהימה משרד פרסום מהטובים שיש. בטוחה שקבוצת פוקס תהנה ממקצועיות קראיטיביות ובעיקר מהאנושיות והבנת צרכי לקוח ...כל הכבוד לגיתם כל הכבוד להראל שבחר נכון
  • הם יותר טובים מזר"ג,זה לא עושה אותם טובים (ל"ת)
    נטלי 07/02/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    07/02/2012 15:07
    הגב לתגובה זו
    איזה יום שמח לי היום איזה יום!
  • 6.
    פרסומאי 07/02/2012 14:21
    הגב לתגובה זו
    מה גודל התקציב ?
  • 5.
    מצחיק. גיתם זה ההיפך הגמור של זרמון (ל"ת)
    זורג 07/02/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
  • וטוב שכך.... (ל"ת)
    בר 07/02/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בקרוב נשכח מי זה זרמון ומי זה גולדמן (ל"ת)
    יום חג! 07/02/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
  • שוקי 07/02/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    ושניהם נשארו קרלים מכאן מכאן
  • 3.
    מש' 07/02/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    מה ההתרגשות מניעות ותנועה. כולם עוזבים את כולם ועוברים לכולם.
  • 2.
    פואטי 07/02/2012 13:46
    הגב לתגובה זו
    שילך ויקטן עד שיעלם
  • 1.
    אחת שיודעת 07/02/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    גברת פורטוגלי הנכבדה לא סבלה את הדר מהרגע הראשון אז יאללה תעשי טובה ותפסיקי לברבר
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.