TV

מה קורה כשכוכב קולנוע מביים פרסומות: צפו בעבודה של פיליפ סימור הופמן

השחקן זוכה האוסקר בן ה-44 החליט לכבוש זירה חדשה ומביים לראשונה בחייו פרסומת לבנק בארה"ב. האמת, ציפינו ממנו להרבה יותר, שפטו בעצמכם
משה בנימין |

נסו לדמיין את ליאור אשכנזי, משחקני הקולנוע המובילים בישראל עובר לכסא הבמאי - עד כאן לא משהו בלתי סביר בעליל. עכשיו דמיינו את ליאור אשכנזי מביים פרסומות למותגים מסחריים, ולא סתם אלא לבנק, ומנסה לשכנע אתכם לסגור משכנתא לדירה.

המעבר המפתיע הזה התרחש בקנה מידה הוליוודי על ידי לא אחר מאשר שחקן הקולנוע זוכה האוסקר פיליפ סימור הופמן. הופמן שזכה בפרס המכובד עבור תפקידו הראשי בסרט 'טרומן קפוטה' וכיכב בסרטים נוספים כמו 'לילות בוגי', 'ניחוח אישה' ו'הכשרון של מר ריפלי' ביים לאחרונה 2 סרטוני פרסומת עבור בנק אמריקאי בשם People's United.

הרעיון המרכזי בסרטון של סימור הופמן הוא לא משהו שטרם נתקלנו בו בעבר. מדובר בשרשרת המוכרת של מעשים טובים וספונטניים על ידי נותני שירות שממחישים עד כמה תודעת השירות שלהם חורגת מהמקובל. בכל מה שנוגע לצד הויזואלי הפרסומת אף מזכירה מאוד את הסרטון המוכר של ארגון Life vest inside שפורסם לפני מספר חודשים. People's united bank

People's united bank

סרטון הפרסומת של Life Vest inside

למרות האוסקר על טרומן קפוטה - הנה אחד הקטעים האהובים עלינו מבית מדרשו של הופמן. מתוך הסרט 'ואז הגיעה פולי'

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה