קמפיין פפסי Mini Max של The Wall זוכה לעניין מפפסיקו העולמית

במסגרת הקמפיין הושק סרטון אינטראקטיבי שזכה לחשיפה של 100,000 צפיות תוך שבוע. רון שדה: "שמחים על ההזדמנות לעבוד עם מותג כמו פפסי מקס"
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום The Wall וחברת טמפו השיקו לאחרונה את קמפיין פפסי Mini Max במסגרת השקת ליין הפחיות החדש של המותג המיוצג על ידי חברת טמפו המקומית.

הקמפיין, בטכנולוגיית interactive video זכה להתעניינות מצד פפסיקו העולמית. הקמפיין הוא למעשה סרטון פרסומת שבנוי כמשחק אינטראקטיבי. טכנולוגייה נוספת שמעורבת בתהליך היא ה-WALLSTREAM, של חברת THE-WALL. המשחק מאפשר לגולש למצוא ולהקליק על מקסימום פחיות שמפוזרות בסביבת הפרסומת, במינימום זמן, על גבי סרטון ווידאו שעובר בין שלושה לוקיישנים שונים.

החשיפה לקמפיין מתאפשרת דרך הפייסבוק, טאבלטים וסמארטפונים תומכי FLASH. סביבת המשחק עצמה יכולה להתרחש דרך הפרופיל של חברים ששיתפו את הסרטון, וכל גולש יוכל לשתף את חבריו ולהפיץ את הקמפיין בפרופיל הרשת החברתית. בנוסף, יעשה הקמפיין שימוש בטכנולוגיית ההפצה של THE-WALL, ויופץ באמצעות קהילת "Wallstream", המונה למעלה מ-4000 חברים, וכוללת בתוכה מובילי דעת קהל המקבלים תגמולים ומתנות.

רון שדה, מנכ"ל THE-WALL: "אנו מאמינים שנוסף על יעילותה של וולסטרים כמדיית הפצה יעילה, הבשורה אותה מביא המשחק של פפסי מיני מקס תחזק את האימפקט הוויראלי ותעורר עבור המותג גלי באזז משמעותיים בימים בהם יופץ הקמפיין. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לעבוד עם מותג כמו פפסי מקס, ולהיות חתומים ביחד איתו על קמפיין קריאייטיבי, חדשני, שללא ספק, משנה את פני המשחק בזירת הפרסום בניו מדיה".

בשבוע הראשון לפעילות המשחק האינטראקטיבי הושגו 10,000 לייקים חדשים ונרשמו כ-100 אלף צפיות. חברת פפסיקו העולמית כבר הביעה עניין לקדם את הקמפיין במדינות נוספות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה לא אלו שזכו בביג ספנדר של פפסי ?משהו פישי (ל"ת)
    מושוניקו 08/02/2012 17:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דון דרייפר 08/02/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    שחושבים שהם פרסומאים.
  • איך אתה עם פרסומאים שחושבים שהם יחצנים ? (ל"ת)
    האחד שמדברים עליו 14/02/2012 11:01
    הגב לתגובה זו