קמפיין פפסי Mini Max של The Wall זוכה לעניין מפפסיקו העולמית

במסגרת הקמפיין הושק סרטון אינטראקטיבי שזכה לחשיפה של 100,000 צפיות תוך שבוע. רון שדה: "שמחים על ההזדמנות לעבוד עם מותג כמו פפסי מקס"
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום The Wall וחברת טמפו השיקו לאחרונה את קמפיין פפסי Mini Max במסגרת השקת ליין הפחיות החדש של המותג המיוצג על ידי חברת טמפו המקומית.

הקמפיין, בטכנולוגיית interactive video זכה להתעניינות מצד פפסיקו העולמית. הקמפיין הוא למעשה סרטון פרסומת שבנוי כמשחק אינטראקטיבי. טכנולוגייה נוספת שמעורבת בתהליך היא ה-WALLSTREAM, של חברת THE-WALL. המשחק מאפשר לגולש למצוא ולהקליק על מקסימום פחיות שמפוזרות בסביבת הפרסומת, במינימום זמן, על גבי סרטון ווידאו שעובר בין שלושה לוקיישנים שונים.

החשיפה לקמפיין מתאפשרת דרך הפייסבוק, טאבלטים וסמארטפונים תומכי FLASH. סביבת המשחק עצמה יכולה להתרחש דרך הפרופיל של חברים ששיתפו את הסרטון, וכל גולש יוכל לשתף את חבריו ולהפיץ את הקמפיין בפרופיל הרשת החברתית. בנוסף, יעשה הקמפיין שימוש בטכנולוגיית ההפצה של THE-WALL, ויופץ באמצעות קהילת "Wallstream", המונה למעלה מ-4000 חברים, וכוללת בתוכה מובילי דעת קהל המקבלים תגמולים ומתנות.

רון שדה, מנכ"ל THE-WALL: "אנו מאמינים שנוסף על יעילותה של וולסטרים כמדיית הפצה יעילה, הבשורה אותה מביא המשחק של פפסי מיני מקס תחזק את האימפקט הוויראלי ותעורר עבור המותג גלי באזז משמעותיים בימים בהם יופץ הקמפיין. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לעבוד עם מותג כמו פפסי מקס, ולהיות חתומים ביחד איתו על קמפיין קריאייטיבי, חדשני, שללא ספק, משנה את פני המשחק בזירת הפרסום בניו מדיה".

בשבוע הראשון לפעילות המשחק האינטראקטיבי הושגו 10,000 לייקים חדשים ונרשמו כ-100 אלף צפיות. חברת פפסיקו העולמית כבר הביעה עניין לקדם את הקמפיין במדינות נוספות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה לא אלו שזכו בביג ספנדר של פפסי ?משהו פישי (ל"ת)
    מושוניקו 08/02/2012 17:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דון דרייפר 08/02/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    שחושבים שהם פרסומאים.
  • איך אתה עם פרסומאים שחושבים שהם יחצנים ? (ל"ת)
    האחד שמדברים עליו 14/02/2012 11:01
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.