חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב 'ביופט': החברה עולה בקמפיין ראשון לאחר עשור

לאחר מכרז שהתנהל בחודשים האחרונים בחרה 'ביופט' המתמחה בתחום המזון לבעלי חיים בחברון זלצמן שביט. הקמפיין הראשון יושק עבור 'בונזו'
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט, בבעלותם של גבי זלצמן, דודי חברון ואסי שביט יטפל בתקציב הפרסום של חברת ביופט המתמחה במזון לבעלי חיים. בחודשים האחרונים ניהלה ביופט (מקבוצת מעברות) מכרז על תקציב הפרסום. בנוסף לחברון זלצמן שביט היו בתמונת התקציב גם למל-כהן והביילינים.

במקביל לצירוף חברון זלצמן שביט למערך הפרסום של חברת ביו פט העלתה החברה לאחרונה קמפיין ראשון מזה עשור. הקמפיין, בו מככבת אורנה בנאי יקדם את המותג הוותיק 'בונזו' תחת המסר: 'בדיוק מה שהכלב שלך צריך'.

מירב אמיד, סמנכ"ל השיווק בביופט: "שוק המזון לכלבים הינו שוק תחרותי ביותר. הקמפיין בא לחזק אצל הצרכן את השקט הנפשי אותו הוא מחפש מתוך הידיעה שבונזו מכיל את כל הצרכים התזונתיים הדרושים לכלב. אנו מאמינים כי בזכות הקמפיין החדש נחזק את המותג בונזו בקרב בעלי הכלבים בישראל".

דודי חברון: "אני שמח לקבל למשרדינו תקציב מעניין ומאתגר כמו בונזו וגאה על ביסוס מעמד המשרד בקבוצת מעברות. נעשה הכל על מנת להיות ראויים לאמון שניתן לנו".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    גלי 07/02/2012 21:57
    הגב לתגובה זו
    שיחקו אותה גם עם המודעה העצמית היום
  • כן. חד וחזק (ל"ת)
    שי 08/02/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קמפיין מעולה!!! (ל"ת)
    תאיר 07/02/2012 21:18
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כלב מי שלא מפרגן (ל"ת)
    דובי דוברמן 07/02/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יוגב 07/02/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    גם מתוק ומקסים וגם גורם לי באמת לחשוב על בונזו חיובי יותר מהתדמית שהיתה לי
  • 2.
    שרון 07/02/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    כשהייתי קטנה הכלב שלי אכל רק בונזו!!! קצת נעלם...עכשיו עם חברון זלצמן שביט תוחזר עטרה לבונזו. בהצלחה.
  • 1.
    אני 07/02/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    הייתי בסדר?
  • הייתי בסדר. שתול כדבעי (ל"ת)
    מאשר 07/02/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.