חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב 'ביופט': החברה עולה בקמפיין ראשון לאחר עשור
משרד הפרסום חברון זלצמן שביט, בבעלותם של גבי זלצמן, דודי חברון ואסי שביט יטפל בתקציב הפרסום של חברת ביופט המתמחה במזון לבעלי חיים. בחודשים האחרונים ניהלה ביופט (מקבוצת מעברות) מכרז על תקציב הפרסום. בנוסף לחברון זלצמן שביט היו בתמונת התקציב גם למל-כהן והביילינים.
במקביל לצירוף חברון זלצמן שביט למערך הפרסום של חברת ביו פט העלתה החברה לאחרונה קמפיין ראשון מזה עשור. הקמפיין, בו מככבת אורנה בנאי יקדם את המותג הוותיק 'בונזו' תחת המסר: 'בדיוק מה שהכלב שלך צריך'.
מירב אמיד, סמנכ"ל השיווק בביופט: "שוק המזון לכלבים הינו שוק תחרותי ביותר. הקמפיין בא לחזק אצל הצרכן את השקט הנפשי אותו הוא מחפש מתוך הידיעה שבונזו מכיל את כל הצרכים התזונתיים הדרושים לכלב. אנו מאמינים כי בזכות הקמפיין החדש נחזק את המותג בונזו בקרב בעלי הכלבים בישראל".
דודי חברון: "אני שמח לקבל למשרדינו תקציב מעניין ומאתגר כמו בונזו וגאה על ביסוס מעמד המשרד בקבוצת מעברות. נעשה הכל על מנת להיות ראויים לאמון שניתן לנו".
- 6.גלי 07/02/2012 21:57הגב לתגובה זושיחקו אותה גם עם המודעה העצמית היום
- כן. חד וחזק (ל"ת)שי 08/02/2012 15:06הגב לתגובה זו
- 5.קמפיין מעולה!!! (ל"ת)תאיר 07/02/2012 21:18הגב לתגובה זו
- 4.כלב מי שלא מפרגן (ל"ת)דובי דוברמן 07/02/2012 13:38הגב לתגובה זו
- 3.יוגב 07/02/2012 11:35הגב לתגובה זוגם מתוק ומקסים וגם גורם לי באמת לחשוב על בונזו חיובי יותר מהתדמית שהיתה לי
- 2.שרון 07/02/2012 11:23הגב לתגובה זוכשהייתי קטנה הכלב שלי אכל רק בונזו!!! קצת נעלם...עכשיו עם חברון זלצמן שביט תוחזר עטרה לבונזו. בהצלחה.
- 1.אני 07/02/2012 10:03הגב לתגובה זוהייתי בסדר?
- הייתי בסדר. שתול כדבעי (ל"ת)מאשר 07/02/2012 13:33הגב לתגובה זו