חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב 'ביופט': החברה עולה בקמפיין ראשון לאחר עשור

לאחר מכרז שהתנהל בחודשים האחרונים בחרה 'ביופט' המתמחה בתחום המזון לבעלי חיים בחברון זלצמן שביט. הקמפיין הראשון יושק עבור 'בונזו'
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט, בבעלותם של גבי זלצמן, דודי חברון ואסי שביט יטפל בתקציב הפרסום של חברת ביופט המתמחה במזון לבעלי חיים. בחודשים האחרונים ניהלה ביופט (מקבוצת מעברות) מכרז על תקציב הפרסום. בנוסף לחברון זלצמן שביט היו בתמונת התקציב גם למל-כהן והביילינים.

במקביל לצירוף חברון זלצמן שביט למערך הפרסום של חברת ביו פט העלתה החברה לאחרונה קמפיין ראשון מזה עשור. הקמפיין, בו מככבת אורנה בנאי יקדם את המותג הוותיק 'בונזו' תחת המסר: 'בדיוק מה שהכלב שלך צריך'.

מירב אמיד, סמנכ"ל השיווק בביופט: "שוק המזון לכלבים הינו שוק תחרותי ביותר. הקמפיין בא לחזק אצל הצרכן את השקט הנפשי אותו הוא מחפש מתוך הידיעה שבונזו מכיל את כל הצרכים התזונתיים הדרושים לכלב. אנו מאמינים כי בזכות הקמפיין החדש נחזק את המותג בונזו בקרב בעלי הכלבים בישראל".

דודי חברון: "אני שמח לקבל למשרדינו תקציב מעניין ומאתגר כמו בונזו וגאה על ביסוס מעמד המשרד בקבוצת מעברות. נעשה הכל על מנת להיות ראויים לאמון שניתן לנו".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    גלי 07/02/2012 21:57
    הגב לתגובה זו
    שיחקו אותה גם עם המודעה העצמית היום
  • כן. חד וחזק (ל"ת)
    שי 08/02/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קמפיין מעולה!!! (ל"ת)
    תאיר 07/02/2012 21:18
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כלב מי שלא מפרגן (ל"ת)
    דובי דוברמן 07/02/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יוגב 07/02/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    גם מתוק ומקסים וגם גורם לי באמת לחשוב על בונזו חיובי יותר מהתדמית שהיתה לי
  • 2.
    שרון 07/02/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    כשהייתי קטנה הכלב שלי אכל רק בונזו!!! קצת נעלם...עכשיו עם חברון זלצמן שביט תוחזר עטרה לבונזו. בהצלחה.
  • 1.
    אני 07/02/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    הייתי בסדר?
  • הייתי בסדר. שתול כדבעי (ל"ת)
    מאשר 07/02/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.