תקציב הפרסום של המכללה האקדמית לישראל ברמת גן יטופל על ידי 'הביילינים'

על התקציב התמודדו בנוסף לביילינים גם dsay אינטראקטיב ו-LEAD מקבוצת אדלר חומסקי. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון וחצי שקלים ב-2012
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום 'הביילינים' בבעלותם של גיל ואורי ביילין יטפל בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית לישראל ברמת גן - כך נודע לאייס.

בנוסף לביילינים התמודדו על התקציב LEAD מקבוצת אדלר חומסקי ו-dsay אינטראקטיב. תקציב הפרסום של המכללה עתיד לעמוד על כמיליון וחצי שקלים בשנת 2012. התקציב המוגדר להוצאה לפרסום יוקצה לפעילות תדמיתית, מעבר לתקציב ה'הארד סייל'.

המכללה האקדמית לישראל ברמת גן מעניקה תארים ישראליים המוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה. בינה לבין מכללת רמת גן יש שכנות גיאוגרפית והן פועלות מאותו הקמפוס, עם זאת שני המוסדות פועלים באופן נפרד למרות שיתוף פעולה ברמת ההנהלה הבכירה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    משרד הזייה (ל"ת)
    07/02/2012 17:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אורי 07/02/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    טוב שיש כוחות רעננים בשוק - הם לא מזייפים (-:
  • 07/02/2012 17:40
    הגב לתגובה זו
    משרד בדיחה
  • 2.
    דודי 07/02/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    תרנגולת עיוורת תופסת מדי פעם גרגיר...
  • 1.
    עוד פעם המגעילים האלה (ל"ת)
    07/02/2012 10:30
    הגב לתגובה זו