חוצות: לביא מדיה מצרפת זיכיונות חדשים לשלטי קירות בנתניה וחדרה

השלטים החדשים ממוקמים בצומת מרכזית בה עתיד להיבנות הקניון החדש של נתניה. דמי הזיכיון לחוזה בן 10 שנים מוערכים בכמיליון שקלים
משה בנימין | (5)

חברת החוצות לביא מדיה המתמחה בשילוט קירות קיבלה לאחרונה זיכיון חדש ל-5 שלטי קירות ענק בצומת פולג בנתניה.

השלטים ממוקמים על צומת מרכזית בה עתיד להיבנות הקניון החדש של העיר נתניה. לדברי חברת החוצות החשיפה קהל בצומת זו נאמדת בכ-100 אלף איש ביום.

דמי הזיכיון לתקופה של 10 שנים עומדים על כמיליון שקלים. הקמפיין הראשון שעלה על השלט מציג את הבושם החדש של אסקדה בכיכוב בר רפאלי.

בנוסף, מדווחת חברת החוצות על זיכיון ל-2 שלטי קיר ענקיים בכיכר המשטרה בחדרה. גודלו של השלט המרכזי נאמד בכ-300 מטר ולדברי החברה נחשף בפני 100 אלף איש ביום. הקיר השני הינו בגודל של כ-220 מטר ונחשף בפני 50 אלף איש ביום. הזיכיון הוא לתקופה של 6 שנים בעלות של 800 אלף שקלים. המפרסם לרבעון הראשון של פיאט הוא ב-2012.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    נשמה טובה 07/02/2012 12:00
    הגב לתגובה זו
    לכל הנשמות הטהורות שכל היום משמיצים חברה מדהימה שעושה חייל בתחום ....אנא קבלו איחולים חמים והצלחה מרובה .
  • 3.
    שיילוק 07/02/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    בקרוב זיכיונות ברמאללה ובעזה
  • 2.
    מוישלה 07/02/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    כמה עצוב שמר בנימין שאמור להיות כתב לא עושה הגהה ומוציא ידיעה בשמו עם טעויות דקדוקיות.... צומת זה זכר ולא נקבה.....צומת מרכזי ולא מרכזית לביא , תלמד גם אתה כשאתה כותב לעצמך ידיעה
  • קצת קשה לבקש מאנאלפבית לכתוב נכון (ל"ת)
    אבגד 12/02/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פרסום ופרסום 07/02/2012 06:54
    הגב לתגובה זו
    ברור רק בחדרה ובנתניה זכיון לקיר עולה 400 אלף לשנה חחחח חיים בסרט !!!!!!