אדלר חומסקי סוגר שבוע של זכיות: יטפל בתקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל

קבוצת אדלר חומסקי סוגרת את אחד מהשבועות היותר מצליחים בתולדות המשרד. לאחר סטימצקי ו-AIG גם תקציב הפרסום של ישרוטל נוחת במשרד
משה בנימין | (1)

השבוע הראשון של חודש פברואר 2012 ייזכר לטובה במשרדי אדלר חומסקי. לתקציבי הפרסום של סטימצקי ו-AIG (עבר ל-LEAD מקבוצת אדלר חומסקי) בהם זכה המשרד מצטרף היום (יום ב') תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל.

לשלב הגמר של המכרז הגיעו 2 משרדי פרסום בנוסף לאדלר חומסקי: מקאן אריקסון וגליקמן נטלר סמסונוב. ב-2010 עמד תקציב הפרסום של ישרוטל על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון, על-פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר על כ-11 מיליון שקלים. ב-2011 עמד תקציב הפרסום על כ-14 מיליון דולר (מ.מחירון) כאשר בפועל מדובר על כ-22 מיליון שקלים.

כזכור, לפני מספר חודשים הוציאה רשת מלונות ישרוטל את התקציב למכרז לאחר יותר מ-20 שנים בהן הוא טופל ב-JWT ישראל. המכרז על תקציב הפרסום של הרשת לווה על ידי רומי גך, לשעבר סמנכ"לית האסטרטגיה ב-JWT שטיפלה בין השאר בתקציב ישרוטל.

בישרוטל אמורים להעניק בשנה הקרובה תשומת לב תקשורתית למותגי המלונות 'יערות הכרמל' ו'בראשית' הנכללים בקבוצה בנוסף להשקת מלון חדש שיוקם בקריית ענבים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כל הכבוד משרד מעולה עם תושייה וצוות ליגה א'!! (ל"ת)
    מאיה 07/02/2012 11:39
    הגב לתגובה זו