המנה היומית מהסופרבול: שברולט צוחקת על פורד ואלטון ג'ון - 'מלכה' רעה
הספירה לאחור החלה ובעוד מספר שעות (1:00 בלילה שעון ישראל) ינתן האות לפתיחת משחק הסופרבול בין הניו יורק ג'יאנטס והניו אינגלנד פטריוטס.
בשבועות האחרונים טפטפו המפרסמים הגדולים את פרסומות הסופרבול המושקעות שלהם, בגרסאות הארוכות, כטיזר לקראת המשחק עצמו. 2 פרסומות נוספו שנחשפו בימים האחרונים הן של מותג הרכב 'שברולט' ומותג המשקאות 'פפסי'.
בפרסומת המושקעת לשברולט פותחת החברה את הכיס ומורידה את הכפפות. בהתאם לקו הפרסומי שלה בשנים האחרונות, בו היא מציבה בפרסומות את המותגים המתחרים היא בוחרת לצאת חזיתית נגד מותג רכב 'כל אמריקני' אחר - והפעם הקורבן הוא פורד. שברולט מציגה את היום שאחרי האפוקליפסה, נחשו מי לא שרד?
שברולט
בפרסומת לפפסי, בשם 'חצר המלך', המושקעת לא פחות משברולט, זוכה אלטון ג'ון לתלבושת פומפוזית כיאה למעמדו בעולם המוסיקה. הפרסומת בסגנון תקופתי שואבת השראה מאחד הקליפים הידועים של מייקל ג'קסון המנוח לשיר Remember the time בו מלך עריץ מבקש בידור מנתיני הממלכה. בנוסף מאזכרת הפרסומת את אחד מהמשפטים המפורסמים בהיסטוריית הבידור האמריקאית: 'נו סופ פור יו' הלקוחה מסיינפלד. יחד עם ג'ון משתתפת בפרסומת זוכת תוכנית הריאליטי X פקטור מלני אמארו.
פפסי
למי ששכח - הקליפ של מייקל ג'קסון