'צדר:יריב' זכה בתקציב הפרסום של ONE - רשת מרכזי הקניות מקבוצת פישמן
משרד הפרסום צדר:יריב שומר על תקציב הפרסום של רשת מרכזי הקניות ONE מקבוצת פישמן לאחר שזכה מחדש במכרז שנערך על התקציב לאחרונה.
במשך שלוש השנים האחרונות טיפל צדר:יריב בתקציב וזכה במכרז שנערך בחודש שעבר, בו התמודדו בין השאר: בורודה קפלן, פרסום אברהם והביילינים. בשנת 2011, עמד תקציב הפרסום של ONE על כ-2.1 מיליון שקלים, במחירי מחירון. מסתמן כי בפועל בשנת 2012 עתידה לפרסם הקבוצה בהיקף של כ-4 מיליון שקלים. המכרז נערך כפועל יוצא במסגרת התרחבות רשת ONE ואיחוד המרכזים המסחריים בקבוצה תחת ניהול אחיד. בשנה הקרובה מתוכננת פתיחה של 4 מרכזים חדשים, והקבוצה תעמוד על 15 מרכזי מסחר.
פרסום צדר:יריב הוקם ב-2007 ע"י גדי צדר ואסי יריב, 2 אנשי קריאטיב שצברו ניסיון רב בקרב משרדי הפרסום המובילים בענף. המשרד מתמחה לאורך השנים בטיפול בתקציבי פרסום של מרכזי מסחר וקניונים וטיפל בעבר גם ברשת קניוני ישראל. בין הלקוחות המטופלים במשרד: לקסוס, טבע אופטיקה, iDigital, SWEAR, EPK, עירית נוי, פלסאון, קרד"ן נדל"ן, אאורה נדל"ן, דונה נדל"ן ועוד. אסי יריב, מנכ"ל צדר:יריב: "אנחנו יותר משמחים להמשיך ולגדול עם קבוצתONE של פישמן מדובר בהבעת אמון גדולה ואנו נחושים להצליח ולסייע לקבוצה בשנה המאתגרת שלפנינו".
- 1.כל הכבוד ! כן ירבו ! (ל"ת)02/02/2012 19:41הגב לתגובה זו