השנה של קבוצת אדלר חומסקי? LEAD זכה במכרז על תקציב הפרסום של AIG
משרד הפרסום LEAD, בניהולו של רמי יהודיחה - המשרד הצומח ביותר בשנת 2011 (על פי יפעת בקרת פרסום) מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של חברת הביטוח AIG - עם סיום המכרז בו התמודדו גם ראובני פרידן וברוקנר נטע יער.
כזכור, לאחר 7 שנים בהן טופל תקציב הפרסום של חברת הביטוח בידי זרמון גודלמן יצא התקציב למכרז. בתקופה האחרונה קיימה הנהלת AIG פגישות רבות עם המשרדים המתמודדים כאשר בפרזנטציה עצמה הציגה קבוצת אדלר חומסקי הרכב מחוזק שכלל את יהודיחה, מנכ"ל ומבעלי LEAD יחד עם אדלר חומסקי, אנשי חברת המדיה 'מדיה קום' ונציגים מחברת התוכן השיווקי של קבוצת אדלר חומסקי - גריי קונטנט.
תקציב הפרסום של AIG עתיד לעמוד על כ-25 מיליון שקלים במחירים ריאליים. התקציב הוא מהגדולים, אם לא הגדול בהם שנחת בחלקו של משרד הפרסום LEAD ועתיד לקדם אותו למקומות גבוהים יותר בדירוג היקפי הפעילות של משרדי הפרסום בישראל. את שנת 2011 סיים המשרד על סף כניסה לרשימת 20 המשרדים הגדולים בענף. פרט חשוב נוסף בזכייה של LEAD הוא העברת תקציב רכש המדיה מיוניברסל מקאן לידיה של מדיה קום.
אדלר חומסקי נהנה מנקודת פתיחה משופרת במעט בהתייחס למתחריו במכרז. בסביבות אפריל 2011 מונתה לסמנכ"ל השיווק ב-AIG מיכל רביב, מי שכיהנה כמנהלת התקשורת השיווקית של בית ההשקעות פסגות שלווה על ידי אדלר חומסקי בטרם נקלע לקשיים. אדלר חומסקי ויהודיחה עצמו ששימשו משענת לפסגות בימיה הקשים נתקלו בפנים מוכרות בדמותה של רביב, מה שוודאי הוסיף לקבוצה נקודות זכות.
הפתיחה של שנת 2012 מאירה פנים לקבוצת אדלר חומסקי: כזכור, בימים האחרונים צירף לשורותיו אדלר חומסקי גם את תקציב רשת סטימצקי שעבר אליה משלמור אבנון עמיחי.
- 6.מבין 03/02/2012 00:05הגב לתגובה זולמה תמיד מלקקים בטוקבקים ליודיחה במקום לתת קרדיט לקריאטיב?????????????
- ישורון 03/02/2012 15:24הגב לתגובה זוזו היתה מצגת אסטרטגיה, ללא קריאייטיב
- 03/02/2012 22:12פשוט בדיחה
- 5.זרמון גודלמן? (ל"ת)x factor 02/02/2012 16:39הגב לתגובה זו
- 4.קולגה 02/02/2012 16:13הגב לתגובה זושיחוק ענק של המשרד!
- 3.ליאור 02/02/2012 15:56הגב לתגובה זובזרמון עושים חמוצים!?!?!?
- חמוצי 02/02/2012 16:16הגב לתגובה זובהחלט
- 2.אחד מהתחום 02/02/2012 15:43הגב לתגובה זוסחתיין על ליד ומזל טוב
- 1.אחת שיודעת 02/02/2012 15:32הגב לתגובה זותותחים!!!!!!!!!!!!!
- יוחנן המהלך 02/02/2012 16:05הגב לתגובה זויש איזה ניגוד אינטרסים?
- 03/02/2012 22:13ולא יזכה
- יונתן 02/02/2012 15:55הגב לתגובה זואין משרד כזה בארץ, כל קמפיין שלהם השראה שאפו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
