TV

פולקסוואגן תצליח להתעלות על פרסומת 'ויידר' מסופרבול 2011? הפעם יש כלב

בפולקסוואגן הבינו שילדים וכלבים גונבים את ההצגה ועברו לכלב חביב לא פחות מהילד ב-2011. בחברה גם חיכו להשוואה לפרסומת 2011 וטמנו הפתעה
משה בנימין |

בסיכום חגיגת הפרסומות בסופרבול 2011 הייתה פולקסוואגן החברה שבלטה מעל כולם וזכתה לחשיפה שהמשיכה הרבה אחרי המשחק עצמו. ההצלחה חסרת התקדים של פולקסוואגן הגיעה בזכות סרטון הדארת' ויידר המקסים שלהם שזכה למחמאות מקיר לקיר.

הפרסומת שנקראת The force - עבור דגם ה'פאסאט' של פולקסוואגן מציגה ילד קטן שגונב את ההצגה כשהוא מחופש לדארת' ויידר ממלחמת הכוכבים, מסתובב בביתו רוטן ומאוכזב כשהוא מנסה לשווא להפעיל את כוחותיו בסביבת הבית. בפולקסוואגן ידעו שזאת תהיה משימה לא קלה בכלל להתעלות על הרף הגבוה של הרעיון והתסריט המבריק שהציבה פרסומת ויידר, כמו גם האהדה לה זכתה הפרסומת מ-2011 בקרב הקהל וקהילת הפרסום העולמית. בחברה גם הבינו שהם לא יוכלו להתחמק מההשוואה הבלתי נמנעת בין הסרטון ב-2011 לזה שיעלה ב-2012 אז הם החליטו להפוך את הבעיה לפתרון תוך כדי שילוב ההשוואה עצמה בסרטון.

פולקסוואגן לסופרבול 2012

פולקסוואגן דארת' ויידר מ-2011

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה