'באומן בר ריבנאי' נבחר לסוכנות סאצ'י עם הפריצה הקריאטיבית הגדולה ביותר

התואר המכובד הוענק למשרד בכנס Saatchi&Saatchi Emea בברלין. יורם לוי: "רגע מרגש ומשמח; מאחל לכולנו שהתנופה הקריאטיבית תמשיך"
משה בנימין | (13)

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת סאצ'י העולמית (מבית פובליסיס) שעבר בשנים האחרונות מתיחת פנים קריאייטיבית זוכה כעת גם להכרה בינלאומית.

בכנס של Saatchi&Saatchi Emea שנערך בשבוע שעבר בברלין, וכלל את מנהלי הקריאטיב הראשיים של כל סוכנויות סאצ'י באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (Emea), נבחר 'סאצ'י תל אביב - באומן בר ריבנאי' לסוכנות שהציגה את הפריצה הקריאטיבית הגדולה ביותר בשנה החולפת.

בין השאר נבחר המשרד הישראלי בזכות זכייה באריה כסף בפסטיבל קאן האחרון לפרסום, עבור מהלך הדיירקט לשוקולד פרה של עלית. התואר המכובד לא היה הסיבה היחידה להעלות סומק על לחיי החברים מבאומן - בנוסף, מבין כל העבודות שהוצגו בכנס, זכה במקום הראשון פרויקט ה-blood relation של באומן - בנק הדם המשותף לישראלים ולפלסטינאים, בשיתוף עם מרכז פרס לשלום ופורום הורים שכולים. הפרויקט אפשר לאנשים משני צידי המתרס לתרום דם לבנק משותף, גם באופן ממשי וגם וירטואלית דרך האינטרנט. תחילתו של קמפיין ה-blood relation בבריף בינלאומי שהוצג בפני קהילת הפרסום העולמית בפסטיבל קאן 2010.

יורם לוי, המשנה למנכ"ל בבאומן, מנהל הקריאייטיב הראשי במשרד ומי שמשמש כנציג מחלקת הקריאייטיב שזכתה לכבוד עולמי אמר לאייס: "זה היה רגע מרגש ומשמח כאשר ג'ון פאלנט מנהל הקריאטיב של סאצ'י בכל אירופה בחר לפתוח את הכנס בציון סאצ'י תל אביב, למול עשרות סמנכ"לי קריאטיב מהעולם. גם הבחירה בעבודה שלנו כעבודה הטובה ביותר בסוף הכנס הייתה מקור לגאווה ישראלית. מאחל לכולנו שהתנופה הקריאטיבית של המשרד בשנים האחרונות תמשיך לייצג אותנו בכבוד גם בזירה המקומית וגם בבינלאומית".

וזה לא הכל: מהלך ה-blood relation של באומן בר ריבנאי לא כבש רק את במת ברלין, אלא גם את אחד המעוזים הנחשבים בזירת הפרסום העולמית - זו של ארגון ה- D&AD- ממוסדות הקריאייטיב המובילים בעולם ומי שמנהל את אחת התחרויות הנחשבות והקשות שיש בתחום הפרסום והעיצוב. במסגרת פעילות הארגון מתקיימים מפגשי קריאייטיב הנקראים "שרפנר" (Sharp'ner). המפגש האחרון הוקדש לקריאטיביות במזה"ת ומסגרתו הוצג ה'אימפוסיבל בריף' של באומן על ידי העמיתים מסוכנות סאצ'י לונדון. הזרקור על המהלך של באומן היה למעשה הפעם ראשונה בה משרד פרסום ישראלי הופיע על במה זו.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    אח שלו 04/02/2012 17:23
    הגב לתגובה זו
    אולי גם אחרים ילמדו מהם, להתרכז יותר בערכים ופחות בתככים, יותר בחיפוש זהב ופחות בקמפיין צהבהב...
  • 12.
    יורם, צריך לתלות אותך בירושלים.....כל הכבוד (ל"ת)
    יוסף 02/02/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    ארז מיטל 02/02/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    לכל הקולגות בבאומן, מברוק ענק. יורם, תמיד אמרתי שאתה תותח.
  • 10.
    גלעד רוזן 02/02/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    יורם ידידי, המון ברכות לרגל התואר המכובד, איש מוכשר ויקר!
  • 9.
    פרסומאי 02/02/2012 08:48
    הגב לתגובה זו
    לכולם יש מקום, כל אחד בדרכו שלו. אכן דרך יפה ומוצלחת! תענוג לראות את העבודות שלכם.יופי!
  • 8.
    קולגה 02/02/2012 07:32
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!!!
  • 7.
    בועז 73 01/02/2012 18:38
    הגב לתגובה זו
    ת**תו
  • 6.
    הוט עם עספור ענק! (ל"ת)
    alex 01/02/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קולגה 01/02/2012 17:06
    הגב לתגובה זו
    עבודה קשה מביאה פירות. אגב, הוט האחרון סרט ענק!
  • 4.
    נירית 01/02/2012 16:46
    הגב לתגובה זו
    יורם יקר מרגש מה שעשיתם בבאומן בשנים האחרונות תמשיכו בדרך שלכם
  • 3.
    למזלם, זה היה לפני הקמפיין של ישראכרט (ל"ת)
    01/02/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שי 01/02/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    יורם כל הכבוד. אתם עושים עבודה מדהימה!
  • 1.
    כבוד! גאווה גדולה! (ל"ת)
    צו"ש 01/02/2012 16:24
    הגב לתגובה זו