חורף חם באדלר חומסקי: משרד הפרסום זכה במכרז על תקציב רשת 'סטימצקי'
לאחר מכרז שהתנהל בחודשיים האחרונים עובר תקציב הפרסום שטופל בשלמור אבנון עמיחי לידי אדלר חומסקי. התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מ' שקלים
משרד הפרסום אדלר חומסקי פותח את 2012 עם זכייה נאה במכרז על תקציב רשת סטימצקי. לאחר מכרז שהתנהל בחודשים האחרונים,
התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים. משרדי פרסום נוספים שהיו בתמונת התקציב הם ברוקנר נטע יער, באומן בר ריבנאי וגיתם BBDO.
איריס בראל, מנכ"ל רשת סטימצקי: "אני מודה לשלמור אבנון עמיחי על שנים של עשייה פורה, יצירתית, שאיפשרה לרשת סטימצקי להמשיך להוביל את ענף הספרים, לחדש ולרגש את הצרכנים, ומאחלת לגדעון עמיחי באופן אישי הצלחה בדרך החדשה שבחר. אני צופה כי אדלר חומסקי יתווה לרשת סטימצקי דרך חדשה ומקורית לשנים הקרובות, שתהלום את ערכי החברה ותמשיך את תנופת הצמיחה והחדשנות של הרשת למען לקוחותיה".
- 5.נפלו מן הפח אל הפחת (ל"ת)דיויד 02/02/2012 12:41הגב לתגובה זו
- 4.גונן 01/02/2012 19:05הגב לתגובה זומרקסטון מתים למכור את הרשת המפסידה. העיקר שיש תקציב פרסום מנופח של 6 מליון. לא נורא שירחיוו אדלר על חשבונה של גברת בראל האישה שיודעת רק להוציא אבל לא להכניס...
- 3.כל הכבוד לאמיר ולאורי ובהצלחה! (ל"ת)אני 01/02/2012 17:19הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד לסטירין! (ל"ת)שגית 01/02/2012 15:57הגב לתגובה זו
- לגמרי כל הכבוד לסטירין (ל"ת)פנינה 01/02/2012 16:17הגב לתגובה זו
- לגמרי כל הכבוד לסטירין (ל"ת)01/02/2012 16:12הגב לתגובה זו
- 1.מנדלה 01/02/2012 13:43הגב לתגובה זולא יעזור להם כלום. אני קונה רק בצומת ספרים