'שמעוני פינקלשטיין ברקי' יטפל בתקציב הפרסום של 'בית בלב' מקבוצת מכבי
רשת 'בית בלב' מקבוצת 'מכבי שירותי בריאות' מסיימת את ההתקשרות עם משרד הפרסום בן נתן ותעביר את הטיפול בתקציב הפרסום לשמעוני פינקלשטיין ברקי. זאת לאחר מכרז שנערך בחודשים האחרונים ולווה על ידי יועץ הפרסום אלי דובב. לאייס נודע כי במכרז השתתפו בין השאר המשרדים דרורי שלומי שקד (בטרם כניסתו של ספי שקד למשרד) וברוקנר נטע יער.
ההתקשרות עם משרד הפרסום 'בן נתן' מגיעה לסיומה לאחר 7 שנות עילות משותפת. בשנה האחרונה עמד תקציב הפרסום של 'בית בלב' על כ-2.7 מיליון דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר בכ- 4 מיליון שקלים. היקף תקציב הפרסום המוערך של הרשת לשנת 2012 הוא כ-3 מיליון שקלים בפועל.
ורדה קצאור, מנהלת השיווק של רשת 'בית בלב': "תקציב הפרסום של הרשת מיועד ברובו לתחום הדיור המוגן. הבחירה ב'שמעוני פינקלשטיין ברקי' התבססה על האסטרטגיה הפרסומית שהציג המשרד, שהציעה מענה לצרכים השיווקיים של 'בית בלב'. האסטרטגיה שהוצגה תומכת בבידול המבוסס על איכות ומקצועיות. אנו מבקשים להודות למשרד הפרסום 'בן נתן' על ליווי מקצועי ומוצלח בשבע השנים האחרונות".
יוזכר כי משרד הפרסום שמטפל בתקציב קופת חולים מכבי הוא יהושע TBWA שמטבע הדברים נחשב למועמד טבעי ולגיטימי להטמיע לתוכו גם את פעילות הפרסום של 'בית בלב'. עם זאת, ברשת בחרו להמשיך את מתכונת ההפרדה בין תקציב רשת בתי האבות לתקציב הפרסום של הקופה, כפי שהיה בשנים האחרונות.
- 12.מיזה שמעוני? מחפשים אותו בבנק....יש ערבות? (ל"ת)ברקא 14/02/2012 21:37הגב לתגובה זו
- 11.אל תתקרבו לאלי דובב (ל"ת)אחד שנכבה 01/02/2012 11:10הגב לתגובה זו
- 10.יוסף 01/02/2012 11:06הגב לתגובה זוורדה + שמעוני -צוות מנצח
- 9.יועץ הפרסום אלי דובב... (ל"ת)הוא חי?! 31/01/2012 18:03הגב לתגובה זו
- 8.רק לי שמעוני נראה כמו מיקי בוגנים?! (ל"ת)מהזה 31/01/2012 17:51הגב לתגובה זו
- היה מת... (ל"ת)מיקי 16/02/2012 16:03הגב לתגובה זו
- 7.שלוש תמונות 31/01/2012 16:35הגב לתגובה זוהם החליפו איזה 3 פעמים את התמונות של הכתבות כנראה לדודי שמעוני היה מאוד חשוב איך הוא נראה אבל יותר מזה- להעיף את ברקי מהכותרת כמה טלפון וקבצים עברו בשעות האחחרונות :)
- 6.יונתן 31/01/2012 15:08הגב לתגובה זומי שישמע... אפשר לחשוב שהתקציב עבר בן נתן לאדלר או שלמור
- 5.מברוק ! (ל"ת)שושו 31/01/2012 15:04הגב לתגובה זו
- 4.לא ג'רי 31/01/2012 14:07הגב לתגובה זודיבורים כמו חול ואין מה לאכול. מספרת לכל העולם איך את הולכת לכבוש את שוק הפרסום ובינתיים אחרים כובשים לך לקוחות. חבל
- 3.שקד לא היה במכרז!!!! 31/01/2012 13:37הגב לתגובה זוהפסידו לשמעוני פינקלשטין בררררקי. וכמה זה היה חשוב למישהו שייכתבו שההפסד הוא של דרורי ושלומי מינוס ספי. ספי אולי תפסיק להתעסק בשטויות של איך אתה נראה זה די מאוס וגם לא יפה כלפי השותפים שלך החדשים וזה לא שהמכרז היה לפני חצי שנה. כבר ידעו שאתה מצטרף ואולי זה לא היה כזה גורם משמנעותי או חשוב למכבי. ותחשוב על זה
- 2.דש מהצפון 31/01/2012 12:11הגב לתגובה זויהי שם בן מבורך.
- קרש מהצפון ? מה הקשר לבית בלב? (ל"ת)31/01/2012 20:44הגב לתגובה זו
- 1.מי זה ברקי (ל"ת)דני דין 31/01/2012 11:08הגב לתגובה זו
- חרקי המגעיל (ל"ת)31/01/2012 20:44הגב לתגובה זו
- יונתן 31/01/2012 15:10הגב לתגובה זואתה לא מכיר את ברקי?! גם אני לא!
- שחר 01/02/2012 12:02לכל הילדים הטיפשים שלא מכירים את ברקי אין הרבה אנשים שחיים פרסום בארץ וקובי הוא אחד מהם
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
