'שמעוני פינקלשטיין ברקי' יטפל בתקציב הפרסום של 'בית בלב' מקבוצת מכבי
רשת 'בית בלב' מקבוצת 'מכבי שירותי בריאות' מסיימת את ההתקשרות עם משרד הפרסום בן נתן ותעביר את הטיפול בתקציב הפרסום לשמעוני פינקלשטיין ברקי. זאת לאחר מכרז שנערך בחודשים האחרונים ולווה על ידי יועץ הפרסום אלי דובב. לאייס נודע כי במכרז השתתפו בין השאר המשרדים דרורי שלומי שקד (בטרם כניסתו של ספי שקד למשרד) וברוקנר נטע יער.
ההתקשרות עם משרד הפרסום 'בן נתן' מגיעה לסיומה לאחר 7 שנות עילות משותפת. בשנה האחרונה עמד תקציב הפרסום של 'בית בלב' על כ-2.7 מיליון דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר בכ- 4 מיליון שקלים. היקף תקציב הפרסום המוערך של הרשת לשנת 2012 הוא כ-3 מיליון שקלים בפועל.
ורדה קצאור, מנהלת השיווק של רשת 'בית בלב': "תקציב הפרסום של הרשת מיועד ברובו לתחום הדיור המוגן. הבחירה ב'שמעוני פינקלשטיין ברקי' התבססה על האסטרטגיה הפרסומית שהציג המשרד, שהציעה מענה לצרכים השיווקיים של 'בית בלב'. האסטרטגיה שהוצגה תומכת בבידול המבוסס על איכות ומקצועיות. אנו מבקשים להודות למשרד הפרסום 'בן נתן' על ליווי מקצועי ומוצלח בשבע השנים האחרונות".
יוזכר כי משרד הפרסום שמטפל בתקציב קופת חולים מכבי הוא יהושע TBWA שמטבע הדברים נחשב למועמד טבעי ולגיטימי להטמיע לתוכו גם את פעילות הפרסום של 'בית בלב'. עם זאת, ברשת בחרו להמשיך את מתכונת ההפרדה בין תקציב רשת בתי האבות לתקציב הפרסום של הקופה, כפי שהיה בשנים האחרונות.
'בית בלב' היא חלק מקבוצת מכבי שרותי בריאות, ומתמחה בתחום הדיור המוגן. הרשת כוללת חמישה בתי דיור מוגן הממוקמים מצפון הארץ לדרומה, שני בתי חולים שיקומיים ועוד שישה מרכזי אשפוז.
- 12.מיזה שמעוני? מחפשים אותו בבנק....יש ערבות? (ל"ת)ברקא 14/02/2012 21:37הגב לתגובה זו
- 11.אל תתקרבו לאלי דובב (ל"ת)אחד שנכבה 01/02/2012 11:10הגב לתגובה זו
- 10.יוסף 01/02/2012 11:06הגב לתגובה זוורדה + שמעוני -צוות מנצח
- 9.יועץ הפרסום אלי דובב... (ל"ת)הוא חי?! 31/01/2012 18:03הגב לתגובה זו
- 8.רק לי שמעוני נראה כמו מיקי בוגנים?! (ל"ת)מהזה 31/01/2012 17:51הגב לתגובה זו
- היה מת... (ל"ת)מיקי 16/02/2012 16:03הגב לתגובה זו
- 7.שלוש תמונות 31/01/2012 16:35הגב לתגובה זוהם החליפו איזה 3 פעמים את התמונות של הכתבות כנראה לדודי שמעוני היה מאוד חשוב איך הוא נראה אבל יותר מזה- להעיף את ברקי מהכותרת כמה טלפון וקבצים עברו בשעות האחחרונות :)
- 6.יונתן 31/01/2012 15:08הגב לתגובה זומי שישמע... אפשר לחשוב שהתקציב עבר בן נתן לאדלר או שלמור
- 5.מברוק ! (ל"ת)שושו 31/01/2012 15:04הגב לתגובה זו
- 4.לא ג'רי 31/01/2012 14:07הגב לתגובה זודיבורים כמו חול ואין מה לאכול. מספרת לכל העולם איך את הולכת לכבוש את שוק הפרסום ובינתיים אחרים כובשים לך לקוחות. חבל
- 3.שקד לא היה במכרז!!!! 31/01/2012 13:37הגב לתגובה זוהפסידו לשמעוני פינקלשטין בררררקי. וכמה זה היה חשוב למישהו שייכתבו שההפסד הוא של דרורי ושלומי מינוס ספי. ספי אולי תפסיק להתעסק בשטויות של איך אתה נראה זה די מאוס וגם לא יפה כלפי השותפים שלך החדשים וזה לא שהמכרז היה לפני חצי שנה. כבר ידעו שאתה מצטרף ואולי זה לא היה כזה גורם משמנעותי או חשוב למכבי. ותחשוב על זה
- 2.דש מהצפון 31/01/2012 12:11הגב לתגובה זויהי שם בן מבורך.
- קרש מהצפון ? מה הקשר לבית בלב? (ל"ת)31/01/2012 20:44הגב לתגובה זו
- 1.מי זה ברקי (ל"ת)דני דין 31/01/2012 11:08הגב לתגובה זו
- חרקי המגעיל (ל"ת)31/01/2012 20:44הגב לתגובה זו
- יונתן 31/01/2012 15:10הגב לתגובה זואתה לא מכיר את ברקי?! גם אני לא!
- שחר 01/02/2012 12:02לכל הילדים הטיפשים שלא מכירים את ברקי אין הרבה אנשים שחיים פרסום בארץ וקובי הוא אחד מהם