'שמעוני פינקלשטיין ברקי' יטפל בתקציב הפרסום של 'בית בלב' מקבוצת מכבי

רשת בתי האבות והדיור המוגן מסיימת את ההתקשרות עם משרד הפרסום 'בן נתן' לאחר 7 שנות פעילות משותפת. תקציב הפרסום מוערך בכ-3 מיליון שקלים
משה בנימין | (18)

רשת 'בית בלב' מקבוצת 'מכבי שירותי בריאות' מסיימת את ההתקשרות עם משרד הפרסום בן נתן ותעביר את הטיפול בתקציב הפרסום לשמעוני פינקלשטיין ברקי. זאת לאחר מכרז שנערך בחודשים האחרונים ולווה על ידי יועץ הפרסום אלי דובב. לאייס נודע כי במכרז השתתפו בין השאר המשרדים דרורי שלומי שקד (בטרם כניסתו של ספי שקד למשרד) וברוקנר נטע יער.

ההתקשרות עם משרד הפרסום 'בן נתן' מגיעה לסיומה לאחר 7 שנות עילות משותפת. בשנה האחרונה עמד תקציב הפרסום של 'בית בלב' על כ-2.7 מיליון דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר בכ- 4 מיליון שקלים. היקף תקציב הפרסום המוערך של הרשת לשנת 2012 הוא כ-3 מיליון שקלים בפועל.

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

ורדה קצאור, מנהלת השיווק של רשת 'בית בלב': "תקציב הפרסום של הרשת מיועד ברובו לתחום הדיור המוגן. הבחירה ב'שמעוני פינקלשטיין ברקי' התבססה על האסטרטגיה הפרסומית שהציג המשרד, שהציעה מענה לצרכים השיווקיים של 'בית בלב'. האסטרטגיה שהוצגה תומכת בבידול המבוסס על איכות ומקצועיות. אנו מבקשים להודות למשרד הפרסום 'בן נתן' על ליווי מקצועי ומוצלח בשבע השנים האחרונות".

יוזכר כי משרד הפרסום שמטפל בתקציב קופת חולים מכבי הוא יהושע TBWA שמטבע הדברים נחשב למועמד טבעי ולגיטימי להטמיע לתוכו גם את פעילות הפרסום של 'בית בלב'. עם זאת, ברשת בחרו להמשיך את מתכונת ההפרדה בין תקציב רשת בתי האבות לתקציב הפרסום של הקופה, כפי שהיה בשנים האחרונות.

'בית בלב' היא חלק מקבוצת מכבי שרותי בריאות, ומתמחה בתחום הדיור המוגן. הרשת כוללת חמישה בתי דיור מוגן הממוקמים מצפון הארץ לדרומה, שני בתי חולים שיקומיים ועוד שישה מרכזי אשפוז.

תגובות לכתבה(18):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    מיזה שמעוני? מחפשים אותו בבנק....יש ערבות? (ל"ת)
    ברקא 14/02/2012 21:37
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אל תתקרבו לאלי דובב (ל"ת)
    אחד שנכבה 01/02/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    יוסף 01/02/2012 11:06
    הגב לתגובה זו
    ורדה + שמעוני -צוות מנצח
  • 9.
    יועץ הפרסום אלי דובב... (ל"ת)
    הוא חי?! 31/01/2012 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    רק לי שמעוני נראה כמו מיקי בוגנים?! (ל"ת)
    מהזה 31/01/2012 17:51
    הגב לתגובה זו
  • היה מת... (ל"ת)
    מיקי 16/02/2012 16:03
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שלוש תמונות 31/01/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    הם החליפו איזה 3 פעמים את התמונות של הכתבות כנראה לדודי שמעוני היה מאוד חשוב איך הוא נראה אבל יותר מזה- להעיף את ברקי מהכותרת כמה טלפון וקבצים עברו בשעות האחחרונות :)
  • 6.
    יונתן 31/01/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    מי שישמע... אפשר לחשוב שהתקציב עבר בן נתן לאדלר או שלמור
  • 5.
    מברוק ! (ל"ת)
    שושו 31/01/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא ג'רי 31/01/2012 14:07
    הגב לתגובה זו
    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. מספרת לכל העולם איך את הולכת לכבוש את שוק הפרסום ובינתיים אחרים כובשים לך לקוחות. חבל
  • 3.
    שקד לא היה במכרז!!!! 31/01/2012 13:37
    הגב לתגובה זו
    הפסידו לשמעוני פינקלשטין בררררקי. וכמה זה היה חשוב למישהו שייכתבו שההפסד הוא של דרורי ושלומי מינוס ספי. ספי אולי תפסיק להתעסק בשטויות של איך אתה נראה זה די מאוס וגם לא יפה כלפי השותפים שלך החדשים וזה לא שהמכרז היה לפני חצי שנה. כבר ידעו שאתה מצטרף ואולי זה לא היה כזה גורם משמנעותי או חשוב למכבי. ותחשוב על זה
  • 2.
    דש מהצפון 31/01/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    יהי שם בן מבורך.
  • קרש מהצפון ? מה הקשר לבית בלב? (ל"ת)
    31/01/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מי זה ברקי (ל"ת)
    דני דין 31/01/2012 11:08
    הגב לתגובה זו
  • חרקי המגעיל (ל"ת)
    31/01/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
  • יונתן 31/01/2012 15:10
    הגב לתגובה זו
    אתה לא מכיר את ברקי?! גם אני לא!
  • שחר 01/02/2012 12:02
    לכל הילדים הטיפשים שלא מכירים את ברקי אין הרבה אנשים שחיים פרסום בארץ וקובי הוא אחד מהם