מותג התקשורת הלו 015 מצרף את 'ברזני לוי' למערך הפרסום: יטפל בחוצות
מותג התקשורת החדש בשוק הישראלי 'הלו 015' ממשיך בבניית מערך הפרסום במסגרת ההשקה, עם צירופו של משרד הפרסום ברזני לוי לטוויסטד אינטראקטיב ויורו ישראל.
ברזני לוי, בבעלותם של רובי ברזני וישראל לוי מקבל לידיו את הטיפול בגזרת החוצות של המותג ויעלה בקרוב בקמפיין שילוט על 15 קירות ענק ברחבי הארץ תחת המסר: 3 אג' לדקת שיחה לארה"ב. זאת במקביל לקמפיינים טלוויזיה ובאינטרנט.
ראוי לציין, לטוב ולרע, כי גישת הלו 015 בכל הנוגע לקמפיין ההשקה אינה שגרתית. מותג התקשורת החליט לשתף במערך לא פחות מ-4 גופים שונים, כאשר הקמפיין הטלוויזיוני עצמו הופק עצמאית על ידי מחלקת השיווק של המותג, בראשותו של רביב יצחקי, סמנכ"ל היל"ת (החברה הישראלית לתקשורת המפעילה את המותג הלו 015) שמחזיק בניסיון רחב בענף הפרסום מימיו באריאלי המיתולוגי ומקאן אריקסון.
כזכור, בתקציב המדיה (והיח"צ) מטפל משרד הפרסום 'יורו ישראל', בתחום האינטראקטיב מטפל 'טוויסטד', גזרת הרשתות החברתיות מרוכזת בידי 'רבי אינטראקטיב' וכעת, תחום החוצות בידי ברזני לוי שישמש גם כ'סטודיו' של המותג ויהיה אמון על הביצוע של פרסומות האופליין.
הלו 015 (hallo) אשר הוקמה לפני כמספר חודשים פועלת בזירת התקשורת כמפעיל בינלאומי. לדברי החברה, היא תספק שיחות מהארץ לחו"ל, ומחו"ל לארץ במחירים זולים במיוחד - בפער של 30% ממחירי השוק כיום. רובי ברזני, מנכ"ל ברזני לוי: "אנחנו שמחים וגאים על העבודה המשותפת עם הלו 015, ובטוחים שהדרך המשותפת תוביל להצלחות".
אלי דולב, מנהל השיווק של hallo 015: "ההחלטה לעבוד עם ברזני לוי מגיעה מתוך היכרות עם המקצוענות והסטנדרטים הגבוהים של המשרד. על פי העבודה הנהדרת שהם עשו עד כה, אנחנו כבר מרוצים מהבחירה".
- 16.מקצוענות ... זה ישראל לוי נקודה. (ל"ת)סימה 01/02/2012 12:53הגב לתגובה זו
- 15.מיכל 31/01/2012 18:58הגב לתגובה זונשמע כאילו האינטילגנטציה נוזלת שם מכל החורים. כרוניקה של כשלון ידוע מראש. זה מה שקורה כשאנשי קריאטיב עובדים בשיווק. הם מחפשים איך לעשות אותו קריאטיבי. נגיד לקחת משרד שלא עשה כלום עד היום ולתת לו לעשות חוצות. פשוט הברקה. רביב אתה מלך !
- 14.ירדן 31/01/2012 17:15הגב לתגובה זולא הבנתי עם כל הכבוד לזה שהם באמת מוכשרים, אבל מה הם מבינים בחוצות???? אבל שיצליחו
- 31/01/2012 19:15הגב לתגובה זושיגידו שהם בית הפקות הדפוס. סטודיו
- 13.אנונ 31/01/2012 11:32הגב לתגובה זופניה לקהל של בני 13-18, כאילו משווקים פה פוגים. לפחות כמה משרדים נהנים מפירות מהבדיחה הזו
- 12.אנונימית 31/01/2012 11:20הגב לתגובה זולשמוע שאלי דולב שהיה תקציבאי, הוא מנהל השיווק של רביב יצחקי שהיה מנהל הלקוחות שלו, שעובד עם רובי ברזני שהיה תקציבאי איתו בקבוצה ועם אלון מוליאן וקרן שהיו עמיתי הדיגיטאל שלהם...מי אמר שאין חברים בעולם הפרסום??
- איפוא 31/01/2012 15:14הגב לתגובה זותקציבאי?
- 31/01/2012 14:11הגב לתגובה זושאנשים שעובדים באותו התחום ומעריכים אחד את השני יעבדו יחד בעתיד. מה מוזר מה? וולקאם למציאות גברת אנונימית.
- 11.31/01/2012 10:23הגב לתגובה זומישהו זוכר מה הוא עשה לרבן גולני?- סגר אותו
- אוויל משריש (ל"ת)31/01/2012 18:59הגב לתגובה זו
- 10.31/01/2012 10:00הגב לתגובה זואני בטוחה שכל שאר הקמפיין גם יעבור אליהם
- 9.מכיר את המשרד, לא מופתע מהבחירה. (ל"ת)31/01/2012 08:57הגב לתגובה זו
- 8.רווית 31/01/2012 08:27הגב לתגובה זוזה ידוע שמהמשרדים הקטנים תבוא הישועה. לגדולים אכפת רק מהקקטוס ומהפרסים (ומהכסף). כבר לא אכפת להם מהלקוח
- 7.מפרגן 31/01/2012 03:31הגב לתגובה זואלון דה לוקו בקמפיין ראפ? זאת הבשורה הגדולה של 015? מה יהיה הקמפיין הבא שלו? דואט עם גוליטה? והשפה הפרסומית? איזה ערכי מותג יש ללוגו שלושת הצבעים שעוצב בפאוור-פוינט? ברור שזאת חבורת תקציבאים בלתי מקצועית שחושבים שהם יכולים לעשות אסטרטגיה וקראייטיב בעצמם, אבל טועים בגדול! כדאי שהבעלים יפתחו דפי זהב ותחת הקטגוריה "משרדי פרסום" יבחרו משרד קטן ומקצועי במקום הבדיחה הזאת.
- פדיחה שתתבטא גם בכיס של הבעלים (ל"ת)31/01/2012 19:00הגב לתגובה זו
- 6.שחף לוי אתה מלך! (ל"ת)30/01/2012 23:59הגב לתגובה זו
- 5.אביעד 30/01/2012 23:10הגב לתגובה זוגילוי נאות - חברים אישיים. ומעבר לזה - אנשים מוכשרים בטירוף, מקצוענים בשיגעון וללא כל ספק כוח עולה בתחום. רובי ושחף - תצליחו, מגיע לכם!
- מסכימה עם כל מילה!!!! (ל"ת)חגית 31/01/2012 15:50הגב לתגובה זו
- מסכימה עם כל מילה!! (ל"ת)חגית 31/01/2012 15:38הגב לתגובה זו
- 4.עוד מישהו 30/01/2012 22:49הגב לתגובה זוויתנו לקטנים ולטובים להוכיח את עצמם. כן ירבו.
- 3.30/01/2012 22:29הגב לתגובה זותמשיך להצליח!
- 2.30/01/2012 22:27הגב לתגובה זותמשיך ככה!
- 1.30/01/2012 21:36הגב לתגובה זואיש הגון וישר. בהצלחה.
- 30/01/2012 23:00הגב לתגובה זויסלח לי הכתב, אבל מה רע בפיזור התקציב? מעבר לכך שחברות תקשורת גדולות נוהגות כך כבר שנים, אין שום פסול בלתת למשרדים קטנים ורעבים להצלחה טיפול בנישות ספציפיות ע"פ התמחותן. בתכלס, המשרדים הגדולים כבר מזמן הפסיקו לחדש...
- 31/01/2012 15:21זה תור הקטנים והמקצועיים שמה שמוביל אותם זו התשוקה האמיתית להביא תוצאות. ברזני לוי הוא כזה, אנשי מקצוע מעולים ובעלי תשוקה אמיתית